Ik heb een ipad 32 Wifi.quote:
nee, maar dan keldert de prijs wel onmiddellijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:48 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik heb een ipad 32 Wifi.
Overdrijf niet,de schade zit in een klein hoekje aan de achterkant.
Volgens de reacties van droom-kopers zodra iets nieuws wordt aangekondigd dan is het niets meer waard,droom verder.
Als golf 6 uitkomt kost golf 5 niet opeens 2000 euro
Je begint je nu ook zelf te verdedigen tegen hetgeen waarover je geen discussie wilde... ja dan vraag je om een discussie he.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:48 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik heb een ipad 32 Wifi.
Volgens de reacties van droom-kopers zodra iets nieuws wordt aangekondigd dan is het niets meer waard,droom verder.
Klopt maar aan de andere kant wordt de prijs bepaald door wat de mensen er voor willen betalen. En als je voor bijv. ¤100 meer een Ipad2 hebt zullen mensen dat sneller betalen dan voor een beetje minder het vorige product. En het gaat ook om absolute getallen. Een golf V is niet plots nog maar 2000 euro maar hij wordt vaak wel een paar duizend euro goedkoper. En dat is in absolute getallen toch een hoop voor veel mensen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:48 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik heb een ipad 32 Wifi.
De nieuwe Ipad vergelijkbare model zal 300 euro meer kosten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:02 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Klopt maar aan de andere kant wordt de prijs bepaald door wat de mensen er voor willen betalen. En als je voor bijv. ¤100 meer een Ipad2 hebt zullen mensen dat sneller betalen dan voor een beetje minder het vorige product. En het gaat ook om absolute getallen. Een golf V is niet plots nog maar 2000 euro maar hij wordt vaak wel een paar duizend euro goedkoper. En dat is in absolute getallen toch een hoop voor veel mensen.
Appels en peren vergelijken natuurlijk, totaal andere branche.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:48 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik heb een ipad 32 Wifi.
200 euro onder de huidige prijs en waarschijnlijk de prijs die ook blijft, ik verwacht niet dat er nog een daling komt, als dat wel gebeurd dan pas ik de prijs natuurlijk aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:25 schreef Zondaar313 het volgende:
[..]
Appels en peren vergelijken natuurlijk, totaal andere branche.
Het gaat hier tenslotte om elektronica en als er iets niet waarde vast is, dan is het elektronica wel. Zwaar onderhevig aan technische vooruitgang en afgezien van ouderdom/staat vergelijk je een product aan de hand van een vergelijkbaar/nieuw aan te schaffen product.
Dat de heren van appel nu binnenkort een opvolger (met dezelfde prijs als de oude) uitbrengen is natuurlijk niet bepaald positief voor de waarde van de eerste en dus jou ipad.
Kan jij dan wel niet leuk vinden, maar het is nu eenmaal niet anders.
Gelukkig heb je nog tot eind maart om het beestje te slijten..
Succes met de verkoop.
Let wel voor een onbeschadigde iPad.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:28 schreef lf2 het volgende:
[..]
200 euro onder de huidige prijs en waarschijnlijk de prijs die ook blijft, ik verwacht niet dat er nog een daling komt, als dat wel gebeurd dan pas ik de prijs natuurlijk aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |