quote:Amsterdamsche Football Club Ajax, kortweg AFC Ajax of gewoon Ajax, is een Nederlandse profvoetbalclub uit Amsterdam. De club is opgericht op 18 maart 1900 en is een van de drie traditionele topclubs in Nederland. Sinds de oprichting van de Eredivisie speelt de club onafgebroken in deze hoogste divisie. Ajax is over de hele geschiedenis gerekend de voetbalclub met de meeste gewonnen prijzen. Op de UEFA ranglijst van de beste clubs in Europa staat Ajax anno 2010 als tweede Nederlandse club op de 31ste plaats.[1] De club heeft een beursnotering, zie daarvoor het artikel over AFC Ajax NV. Sinds 1996 speelt de club haar thuiswedstrijden in de Amsterdam ArenA.
Als je gewoon op 'open nieuw deel' klikt, wordt de OP gewoon meegenomen. Liefhebbers die een mooie OP willen maken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Al die andere clubs hebben tenminste een goeie op met veel plaatjes en zo. Moeten wij ook! Of gaat ons topic daar te snel voor?
Sowieso worden we trouwens dit jaar nog gewoon kampioen hoor.
Ik kan niet photoshoppenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je gewoon op 'open nieuw deel' klikt, wordt de OP gewoon meegenomen. Liefhebbers die een mooie OP willen maken?
Blijkbaar weer net zo hard verwijdert.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:30 schreef Jojoortje het volgende:
Was er niet ooit een mooie OP gemaakt door iemand?
Die eerste is mooi in elkaar gezet:)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:04 schreef Adames het volgende:
Zo'n optjes:
Het grote AFC AJAX-topic #464
AFC Ajax-topic #1213: Oh Bakircioglu, I want your haircut too
AFC Ajax #1427: Honda overreden!
Veel op's zijn helaas verdwenen zo te zien.
WIst niet dat ze kindjes toelieten daar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:57 schreef heloef het volgende:
Zo ik ben bij Ajax-Spartak in 410 ook nog eens
Wat een humorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WIst niet dat ze kindjes toelieten daar.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen die gaan juichen als Excelsior scoort
PSV wint toch wel
Het is pas de 30ste keer dit seizoen dus het is best wel een wonderquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen die gaan juichen als Excelsior scoort
PSV wint toch wel
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:21 schreef Morendo het volgende:
Excelsior is anders wel een reuzendoder. Ik lach de billen uit mijn string als PSV daar punten verliest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |