Ik mag jou wel...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:49 schreef Darklight het volgende:
Wat is Alex toch een gigantische loser
Er werd alleen gedrukt om een geheim te radenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:50 schreef dieenebart het volgende:
Streamlock? Met andere woorden: er gebeurt eindelijk iets?
hebben ze die jongen eindelijk uitgelegd dat het totaal niet geloofwaardig is wat hij met laura heeftquote:
U maakt de caps?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:56 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Missie: Zorg dat je betrapt wordt met Laura terwijl ze je oraal aan het verwennen is
Wel clues voor andere geheimen dan Guido en Laura bittequote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:57 schreef Lemar het volgende:
Doe is wat meer missies en clues erin gooien.
1 keer een flinke stijging en gelijk zo'n berichtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:59 schreef afca_oc het volgende:
Net5 positief gestemd
5 maart om 14.42
Stijgende kijkcijfers geven vertrouwen.
De Secret Story community wordt online sterk vertegenwoordigd, maar de kijkcijfers vallen tot nu toe nog wat tegen. Er is op dit moment geen sprake van dat Secret Story gestaakt wordt; niet nu en ook niet over drie weken. De kijkcijfers van vrijdagavond (284.000) stemmen de zender positief. Wel zal Net5 nadenken over alternatieven als in de komende weken een verdere groei uitblijft. Net5 streeft ernaar om van de tv-uitzendingen een even groot succes te maken als van de online community.
Dit meen je nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:59 schreef afca_oc het volgende:
Net5 positief gestemd
5 maart om 14.42
Stijgende kijkcijfers geven vertrouwen.
De Secret Story community wordt online sterk vertegenwoordigd, maar de kijkcijfers vallen tot nu toe nog wat tegen. Er is op dit moment geen sprake van dat Secret Story gestaakt wordt; niet nu en ook niet over drie weken. De kijkcijfers van vrijdagavond (284.000) stemmen de zender positief. Wel zal Net5 nadenken over alternatieven als in de komende weken een verdere groei uitblijft. Net5 streeft ernaar om van de tv-uitzendingen een even groot succes te maken als van de online community.
Mwah, de uitzending van gisteren was ook wel heel boeiend, een vals serpent(io) die dan ineens op zijn flikker krijgt van een bollywoodhippie, en Maik enzo .. denk dat er maandag ook wel wat kijkers blijven hangen. Ik hoop echt dat ze honderd miljoen miljard kijkers krijgen, dan kan ik tenminste blijven streams kijken!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:00 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
1 keer een flinke stijging en gelijk zo'n bericht
Yep, bewoners worden op de hoogte gebracht,quote:
Maar bij UPC heb je dan ook maar 1 beeld.. op de streams kun je nog kiezen welk gesprek je wilt volgenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:00 schreef Day het volgende:
Bommie had overigens wel gelijk in vorig topic. Ik kijk elke avond, het is niet altijd boeiend, maar ik krijg vaak wel beelden mee die ik via UPC niet kon volgen.
Ha precies, Bommie had, heeft en zal altijd gelijk hebben!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:00 schreef Day het volgende:
Bommie had overigens wel gelijk in vorig topic. Ik kijk elke avond, het is niet altijd boeiend, maar ik krijg vaak wel beelden mee die ik via UPC niet kon volgen.
En dan zie je nog niet alles.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar bij UPC heb je dan ook maar 1 beeld.. op de streams kun je nog kiezen welk gesprek je wilt volgen
Ja, in het huis hoeven ze het niet te verwachten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:05 schreef Day het volgende:
UPC doet het wel gewoon hoor.
De dames zijn een feestje voor na het huis aan het plannen.
Behoorlijk, ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:06 schreef beequeen het volgende:
Ik erger me rot aan Joanna met het spammen van haar webshop.
Toch erg dat ze nu plannen voor na het huis aan het maken zijn, het is net alsof het spel niet echt leeft in het huis, behalve bij one track minded, drukgrage Gerard.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:05 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, in het huis hoeven ze het niet te verwachten.
Is duidelijk de voornaamste reden dat ze meedoet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:06 schreef beequeen het volgende:
Ik erger me rot aan Joanna met het spammen van haar webshop.
Volgens de reglementen kunnen ze sancties krijgen als het spel niet gespeeld wor.. ik zeg sofia alvast halvering kluisquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:06 schreef Day het volgende:
Het ligt overigens aan de casting. Kijk de dames bijvoorbeeld, die spelen het spel gewoon niet!
Gelukkig maar... als er alleen maar Gerards in zitten dan wordt het ook wel een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:06 schreef Day het volgende:
Het ligt overigens aan de casting. Kijk de dames bijvoorbeeld, die spelen het spel gewoon niet!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Is duidelijk de voornaamste reden dat ze meedoet.
Je mist weinig tot niksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:06 schreef jugler het volgende:
wie doet mij een plezier en maakt wat caps, momenteel zelf niet toe in staat namelijk =(
Jup, geef mij maar gewoon een Big Brotherquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig maar... als er alleen maar Gerards in zitten dan wordt het ook wel een beetje overdreven
Lol, dan was het wel steeds oorlog over wie er het eerst bij de rode knop zou zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig maar... als er alleen maar Gerards in zitten dan wordt het ook wel een beetje overdreven
Is goed, hier de samenvatting:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:06 schreef jugler het volgende:
wie doet mij een plezier en maakt wat caps, momenteel zelf niet toe in staat namelijk =(
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:06 schreef jugler het volgende:
Yep of beter nog, 1000 aan iedere andere bewoner uit haar kluis.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens de reglementen kunnen ze sancties krijgen als het spel niet gespeeld wor.. ik zeg sofia alvast halvering kluis
ja hoor:quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is goed, hier de samenvatting:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is goed, hier de samenvatting:
[ afbeelding ]
quote:
Sofia drukt nooit. Even een spel in het leven roepen en zorgen dat Sofia van kluis wisselt met iemand.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens de reglementen kunnen ze sancties krijgen als het spel niet gespeeld wor.. ik zeg sofia alvast halvering kluis
Inderdaad! Al die cash in kluis en geen enkele keer gedrukt, ze hadden de kluis van Sofia aan iemand anders moeten geven ipv die van Sharon.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
en zelfs die worden voor je gekozen door de regie, er moet natuurlijk wel wat overblijven voor de uitzendingen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar bij UPC heb je dan ook maar 1 beeld.. op de streams kun je nog kiezen welk gesprek je wilt volgen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Philip drukte voor Sofia, Gerard voor Aafke. Beiden hadden ze het mis
Dat is weer het andere uiterste. Kom op, ze zitten nu 3 weken in dat huis? Alleen Aafke en Joanna hebben gedrukt. Sofia sterft van het geld, heeft ook ideeën over de geheimen, maar drukken, ho maar!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:11 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
over een uurtje zorg jij voor drank
Gerard dacht dat Aafke de elfstedentocht heeft gedaan, Philip dacht waarschijnlijk dat Sofia een wees was ofzoquote:
op?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:13 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, mijn streams zijn op, ben nu aan het twijfelen, betalen of niet? Wat denken jullie?
Nee dat is een kus van die gore lippenstift van Joquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:13 schreef iBenny het volgende:
Karim heeft een zuigzoen op zijn schouder
Nee is een lippenstift kusje van Jo..meer nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:13 schreef iBenny het volgende:
Karim heeft een zuigzoen op zijn schouder
Betalen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:13 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, mijn streams zijn op, ben nu aan het twijfelen, betalen of niet? Wat denken jullie?
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:13 schreef kahaarin het volgende:
Je streams zijn "op"?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:13 schreef kahaarin het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:14 schreef Day het volgende:
Oh, Mo gaat drukken voor Lau en Guido! Wordt weer een sl dus!
Ik had gratis streams gewonnen hier, ik vond de officiele streams wel heel prettig kijken maar als het nu gaat stoppen heb ik geen zin om te gaan betalen.quote:
ze moet nog drukkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:15 schreef Injetta het volgende:
Mo heeft gedrukt voor Guido en Laura. Ze heeft het geraden.![]()
Lol, op de PC krijg ik het wel voor elkaar, op de laptop (Linux) is me dat nog niet gelukt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Betalen?
wat is dat?
http://spixtv.nl/reclame.php
Ik ook niet helaas op Linux / Ubuntuquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, op de PC krijg ik het wel voor elkaar, op de laptop (Linux) is me dat nog niet gelukt.
Inderdaad, dan is het nog wel de vraag wat er gaat gebeuren met de geheimen, Laura heeft haar geheim aan Guido verklapt, als hij daar voor gaat drukken is dat natuurlijk doorverteld, ik denk dat ze dan beide een sanctie krijgen oid.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:16 schreef Tamaartje het volgende:
Go MoGo Mo
![]()
Wat ben ik blij als dat geheim geraden is!
Met die redenatie, zou je juist wel moeten betalen. Hoe meer mensen bereid zijn om te betalen, hoe groter de kans dat SST gewoon door kan blijven draaien.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik had gratis streams gewonnen hier, ik vond de officiele streams wel heel prettig kijken maar als het nu gaat stoppen heb ik geen zin om te gaan betalen.Hopelijk geven ze snel duidelijkheid en wordt het spannender, dan ga ik het echt wel doen maar nu wacht ik nog even denk ik.
Dus als ik op de laptop op de bank zit dan heb ik reclame.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:17 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik ook niet helaas op Linux / Ubuntu
Jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:18 schreef Robbedoess het volgende:
[..]
We hebben een fan?? Oprotten met dat kut geheim...
die sofia verpest ook altijd alles, zelfs als ze niet in beeld isquote:
eensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:18 schreef Stranger het volgende:
Ik zou wel blij zijn als het geheim van L&G wordt geraden, kunnen ze eindelijk hunzelf zijn. Volgens mij kan vooral Guido een stuk interessanter zijn zonder dat geheim dat hem tegenhoudt.
jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:17 schreef D. het volgende:
Ben benieuwd
en dan kan Laura eindelijk naar alex
IE?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:18 schreef beequeen het volgende:
Ik word niet goed van Fok! Ik krijg constant een foutmelding als ik wil quoten of reageren.
Hmm, tja en dan heb ik aan het eind van SST nog een stuk stream over als het van de buis wordt gehaald, ik wacht wel even totdat ze duidelijkheid hebben gegeven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Met die redenatie, zou je juist wel moeten betalen. Hoe meer mensen bereid zijn om te betalen, hoe groter de kans dat SST gewoon door kan blijven draaien.
Nee joh, gaat om dat ze eerst aan guido gaat vragen of hij het goed vindt dat zij op Laura gaat drukken. Het is een spel, muts!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:18 schreef Robbedoess het volgende:
[..]
We hebben een fan?? Oprotten met dat kut geheim...
Kan ik me ook voorstellenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, tja en dan heb ik aan het eind van SST nog een stuk stream over als het van de buis wordt gehaald, ik wacht wel even totdat ze duidelijkheid hebben gegeven.
Haha, Maik terug en Mo er uit...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:22 schreef Urb het volgende:
Mo is vooral ook bang dat Guido haar nomineerd, zoals gewoonlijk maakt ze zich daar weer druk om.
Zal ff in het redactie topic gaan vragenquote:
Jaa daar ben ik het ook wel mee eens,, ik ben heel benieuwd hoe dit nu verder gaat...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:23 schreef minzo het volgende:
ene kant wel jammer dat het geraden gaat worden, begon nu net leuk te worden nu ze extra hun best moeten doen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:23 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)n-rode-kleding-.html
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:23 schreef Day het volgende:
Bommie, op wie heeft Monique dan gedrukt? Of bedoel je nu? Ze heeft eerder voor Sofia gedrukt, maar heeft niet doorgezet, toch?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
Guido heeft beslist gelijk mbt Sofia
aaaaah bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:23 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)n-rode-kleding-.html
Als Monique gelijk heeft, heeft Laura toch geen geld meer en kan ze niet drukken op Guido??quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:24 schreef jugler het volgende:
Beter gaat Laura verkeerd op Guido drukken als het nu niet geraden is
Gewoon om de rest in de war te brengenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:24 schreef jugler het volgende:
Beter gaat Laura verkeerd op Guido drukken als het nu niet geraden is
dat het raar is dat sofia nog niet een keer gedrukt heeft, ze heeft veel geld en ze doet wel vaak een gesprekje met iedereen over geheimen enzoquote:
Oeps verkeerd gelezen... sorrry!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:25 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Als Monique gelijk heeft, heeft Laura toch geen geld meer en kan ze niet drukken op Guido??
en dat ze wel een paar keer jankt over naar huis gaan zei hijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:25 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dat het raar is dat sofia nog niet een keer gedrukt heeft, ze heeft veel geld en ze doet wel vaak een gesprekje met iedereen over geheimen enzo
iddquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:25 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dat het raar is dat sofia nog niet een keer gedrukt heeft, ze heeft veel geld en ze doet wel vaak een gesprekje met iedereen over geheimen enzo
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:26 schreef Olga het volgende:
[..]
en dat ze wel een paar keer jankt over naar huis gaan zei hij
Nee ze krijgt Maik te zien. Ze moet dit niet laten weten aan de rest anders moet Maik alsnog naar huis.quote:
Reken maar van yes, dat ik zo ga luisterenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:28 schreef snetje het volgende:
de yellow bird krijgt het nog druk vandaag
Joh, echt?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:28 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee ze krijgt Maik te zien. Ze moet dit niet laten weten aan de rest anders moet Maik alsnog naar huis.
via firefox ook niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:29 schreef beequeen het volgende:
Ik lurk even mee, reageren en quoten lukt hier niet.
Ik hoop dat Mo het geheim van G en L geraden heeft.
Ik denk, dat ze haar dat gisteren al hebben verteld. Het was opvallend, dat Mo maar bleef huilen om Maik, tot ze gisteren naar de KVDW werd geroepen. Vanaf dat moment, was het gejank overquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:28 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee ze krijgt Maik te zien. Ze moet dit niet laten weten aan de rest anders moet Maik alsnog naar huis.
ik vind alex juist relaxerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:29 schreef Day het volgende:
Alex is zich anders gaan gedragen nadat zijn geheim geraden is, sofia. Je lult dus.
E wel raar dat het haar niet opvalt dat haar maatje zich ook anders grdraagt na zijn nederlaag.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:30 schreef versabommie het volgende:
Echt Sofia praat net zo lijzig en vervelend als Herbert the Pervert uit Family man!!!!
Ik denk het welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:30 schreef Visual het volgende:
Denk niet dat ze mag drukken voor maandag
dat klopt wel zon beetjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik denk, dat ze haar dat gisteren al hebben verteld. Het was opvallend, dat Mo maar bleef huilen om Maik, tot ze gisteren naar de KVDW werd geroepen. Vanaf dat moment, was het gejank over
wat is dat? die camera toch? Kun je daar wel kijken als er sl op zit? Waar is dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:28 schreef snetje het volgende:
de yellow bird krijgt het nog druk vandaag
Is hij ook. Maar volgens sofia ging hij zich anders gedragen nadat hij genomineerd was en dat klopt gewoon niet.quote:
Ik denk dat ik gek werd wanneer ik Alex was dan. Dat doorlopende gefriemelquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:49 schreef Darklight het volgende:
Wat is Alex toch een gigantische loser
http://secretstory.yb.nl/live/quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:32 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
wat is dat? die camera toch? Kun je daar wel kijken als er sl op zit? Waar is dat?
ach ja sofiaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:32 schreef Day het volgende:
[..]
Is hij ook. Maar volgens sofia ging hij zich anders gedragen nadat hij genomineerd was en dat klopt gewoon niet.
Dat eerstequote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:33 schreef meneertje1972 het volgende:
Is Monique nu naar de kamer om te drukken of om huilie Maik te doen?
daar moet een piemel inquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:33 schreef Tinos85 het volgende:
Ik snap geen kut meer van dat verhaal van Sofia
Nee, gewoon weekverslag geven, alle bewoners komen aan de beurt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:33 schreef meneertje1972 het volgende:
Is Monique nu naar de kamer om te drukken of om huilie Maik te doen?
Ik heb al in het begin gezegd dat ik A en L goed bij elkaar vind passen. Niet dat ze nu los gaan, zijn ze beiden niet het type voor om dat voor de camera te doen. Maar ze zullen als het geheim is geraden wel dichter naar elkaar toe trekkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gek werd wanneer ik Alex was dan. Dat doorlopende gefriemel
[..]
Ik geloof dat hij nu wat meer openingen ziet om zichzelf te zijn omdat Servio hem wat meer met rust laat. Sophia kan nu niet anders dan alleen een paar steken geven in de hoop toch weer wat hyena's achter zich te krijgen om haar ontsnapte prooi op te peuzelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:32 schreef Day het volgende:
[..]
Is hij ook. Maar volgens sofia ging hij zich anders gedragen nadat hij genomineerd was en dat klopt gewoon niet.
Gesprek met karimquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoe komen jullie erbij dat ze ging drukken voor fakerelatie dan?
daar had ze het eerder over met guidoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Dat heeft ze met Karim afgesproken en doorgesproken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:35 schreef meneertje1972 het volgende:
omdat ze drukte toen ze in de keuken was met karimquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik denk het juist niet, Alex weet nu ook dat er niks is dus die gaat ook extra extra extra aandacht geven. Daar is meer kans van slagenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:34 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik heb al in het begin gezegd dat ik A en L goed bij elkaar vind passen. Niet dat ze nu los gaan, zijn ze beiden niet het type voor om dat voor de camera te doen. Maar ze zullen als het geheim is geraden wel dichter naar elkaar toe trekken
karim dusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:35 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
daar had ze het eerder over met guido
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:35 schreef gniffie het volgende:
joanna die dacht dat zij guido en laura had gekoppeld.
die word razend denk ik
huh?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:35 schreef minzo het volgende:
[..]
Ik denk het juist niet, Alex weet nu ook dat er niks is dus die gaat ook extra extra extra aandacht geven. Daar is meer kans van slagen
Ze ging overleggen met Karimquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:35 schreef meneertje1972 het volgende:
Guido en Laura?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:36 schreef versabommie het volgende:
Het is toch langzamerhand wel weer tijd voor een goeie ouderwetse date rape, niet?![]()
![]()
Ze wil nog steeds drukken maar moet nu eerst praatje doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Godver waarom drukte ze dan? Weer om spiegeloog ofzo?
Ik dacht hehe gaat ze eindelijk iets doen aan die -2000 minpunten maar nee dus.
hoezo? ga je weer de straat op bommie?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:36 schreef versabommie het volgende:
Het is toch langzamerhand wel weer tijd voor een goeie ouderwetse date rape, niet?![]()
![]()
Ik ben nieuwsgierig welke van de bewoners jij nu het leukst vindt (op dit moment dan)quote:
Ikke? Philipquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig welke van de bewoners jij nu het leukst vindt (op dit moment dan)
Niet goed maar wel één.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:37 schreef minzo het volgende:
Aafke kan toch nooit een goede pierser zijn, kan gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |