Ik mag jou wel...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:49 schreef Darklight het volgende:
Wat is Alex toch een gigantische loser
Er werd alleen gedrukt om een geheim te radenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:50 schreef dieenebart het volgende:
Streamlock? Met andere woorden: er gebeurt eindelijk iets?
hebben ze die jongen eindelijk uitgelegd dat het totaal niet geloofwaardig is wat hij met laura heeftquote:
U maakt de caps?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:56 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Missie: Zorg dat je betrapt wordt met Laura terwijl ze je oraal aan het verwennen is
Wel clues voor andere geheimen dan Guido en Laura bittequote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:57 schreef Lemar het volgende:
Doe is wat meer missies en clues erin gooien.
1 keer een flinke stijging en gelijk zo'n berichtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:59 schreef afca_oc het volgende:
Net5 positief gestemd
5 maart om 14.42
Stijgende kijkcijfers geven vertrouwen.
De Secret Story community wordt online sterk vertegenwoordigd, maar de kijkcijfers vallen tot nu toe nog wat tegen. Er is op dit moment geen sprake van dat Secret Story gestaakt wordt; niet nu en ook niet over drie weken. De kijkcijfers van vrijdagavond (284.000) stemmen de zender positief. Wel zal Net5 nadenken over alternatieven als in de komende weken een verdere groei uitblijft. Net5 streeft ernaar om van de tv-uitzendingen een even groot succes te maken als van de online community.
Dit meen je nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:59 schreef afca_oc het volgende:
Net5 positief gestemd
5 maart om 14.42
Stijgende kijkcijfers geven vertrouwen.
De Secret Story community wordt online sterk vertegenwoordigd, maar de kijkcijfers vallen tot nu toe nog wat tegen. Er is op dit moment geen sprake van dat Secret Story gestaakt wordt; niet nu en ook niet over drie weken. De kijkcijfers van vrijdagavond (284.000) stemmen de zender positief. Wel zal Net5 nadenken over alternatieven als in de komende weken een verdere groei uitblijft. Net5 streeft ernaar om van de tv-uitzendingen een even groot succes te maken als van de online community.
Mwah, de uitzending van gisteren was ook wel heel boeiend, een vals serpent(io) die dan ineens op zijn flikker krijgt van een bollywoodhippie, en Maik enzo .. denk dat er maandag ook wel wat kijkers blijven hangen. Ik hoop echt dat ze honderd miljoen miljard kijkers krijgen, dan kan ik tenminste blijven streams kijken!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:00 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
1 keer een flinke stijging en gelijk zo'n bericht
Yep, bewoners worden op de hoogte gebracht,quote:
Maar bij UPC heb je dan ook maar 1 beeld.. op de streams kun je nog kiezen welk gesprek je wilt volgenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:00 schreef Day het volgende:
Bommie had overigens wel gelijk in vorig topic. Ik kijk elke avond, het is niet altijd boeiend, maar ik krijg vaak wel beelden mee die ik via UPC niet kon volgen.
Ha precies, Bommie had, heeft en zal altijd gelijk hebben!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:00 schreef Day het volgende:
Bommie had overigens wel gelijk in vorig topic. Ik kijk elke avond, het is niet altijd boeiend, maar ik krijg vaak wel beelden mee die ik via UPC niet kon volgen.
En dan zie je nog niet alles.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar bij UPC heb je dan ook maar 1 beeld.. op de streams kun je nog kiezen welk gesprek je wilt volgen
Ja, in het huis hoeven ze het niet te verwachten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:05 schreef Day het volgende:
UPC doet het wel gewoon hoor.
De dames zijn een feestje voor na het huis aan het plannen.
Behoorlijk, ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:06 schreef beequeen het volgende:
Ik erger me rot aan Joanna met het spammen van haar webshop.
Toch erg dat ze nu plannen voor na het huis aan het maken zijn, het is net alsof het spel niet echt leeft in het huis, behalve bij one track minded, drukgrage Gerard.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:05 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, in het huis hoeven ze het niet te verwachten.
Is duidelijk de voornaamste reden dat ze meedoet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:06 schreef beequeen het volgende:
Ik erger me rot aan Joanna met het spammen van haar webshop.
Volgens de reglementen kunnen ze sancties krijgen als het spel niet gespeeld wor.. ik zeg sofia alvast halvering kluisquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:06 schreef Day het volgende:
Het ligt overigens aan de casting. Kijk de dames bijvoorbeeld, die spelen het spel gewoon niet!
Gelukkig maar... als er alleen maar Gerards in zitten dan wordt het ook wel een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:06 schreef Day het volgende:
Het ligt overigens aan de casting. Kijk de dames bijvoorbeeld, die spelen het spel gewoon niet!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Is duidelijk de voornaamste reden dat ze meedoet.
Je mist weinig tot niksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:06 schreef jugler het volgende:
wie doet mij een plezier en maakt wat caps, momenteel zelf niet toe in staat namelijk =(
Jup, geef mij maar gewoon een Big Brotherquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig maar... als er alleen maar Gerards in zitten dan wordt het ook wel een beetje overdreven
Lol, dan was het wel steeds oorlog over wie er het eerst bij de rode knop zou zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig maar... als er alleen maar Gerards in zitten dan wordt het ook wel een beetje overdreven
Is goed, hier de samenvatting:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:06 schreef jugler het volgende:
wie doet mij een plezier en maakt wat caps, momenteel zelf niet toe in staat namelijk =(
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:06 schreef jugler het volgende:
Yep of beter nog, 1000 aan iedere andere bewoner uit haar kluis.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens de reglementen kunnen ze sancties krijgen als het spel niet gespeeld wor.. ik zeg sofia alvast halvering kluis
ja hoor:quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is goed, hier de samenvatting:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is goed, hier de samenvatting:
[ afbeelding ]
quote:
Sofia drukt nooit. Even een spel in het leven roepen en zorgen dat Sofia van kluis wisselt met iemand.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens de reglementen kunnen ze sancties krijgen als het spel niet gespeeld wor.. ik zeg sofia alvast halvering kluis
Inderdaad! Al die cash in kluis en geen enkele keer gedrukt, ze hadden de kluis van Sofia aan iemand anders moeten geven ipv die van Sharon.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
en zelfs die worden voor je gekozen door de regie, er moet natuurlijk wel wat overblijven voor de uitzendingen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar bij UPC heb je dan ook maar 1 beeld.. op de streams kun je nog kiezen welk gesprek je wilt volgen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Philip drukte voor Sofia, Gerard voor Aafke. Beiden hadden ze het mis
Dat is weer het andere uiterste. Kom op, ze zitten nu 3 weken in dat huis? Alleen Aafke en Joanna hebben gedrukt. Sofia sterft van het geld, heeft ook ideeën over de geheimen, maar drukken, ho maar!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |