Wie?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:46 schreef djkoelkast het volgende:
Oh heeft iemand al weer links gepost van Draakje![]()
Leuk
Neroje ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:46 schreef djkoelkast het volgende:
Leuk
Waar?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:46 schreef djkoelkast het volgende:
Leuk
Nerejo ofzo, vanochtend. Ajacied en ik zeiden dath ij het niet mag postenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:46 schreef djkoelkast het volgende:
Leuk
Dan is het goed.quote:
zoek het op yoetjoepquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:49 schreef utopie het volgende:
volgensmij gaat die neger in die clip tekeer bij dat ''WHOOP''ofseau..
Ik heb link al gepost enzoquote:
Wat een comboquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:52 schreef sharr het volgende:
Er komt zo een geweldige dubstep remix van een emo band
Ik heb het wel ergens staan, maar ik heb het gewoon geconverteerd van youtube dus..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:52 schreef Dalando het volgende:
Ik heb dit nummer toen gevonden, gedownload, en toen gisteren als request gestuurd naar sharr, en nu draait ze het nummer weer...Iemand een mp3tje hiervan?
Haha, ik heb hq mp3 320quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het wel ergens staan, maar ik heb het gewoon geconverteerd van youtube dus..
Baasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
Haha, ik heb hq mp3 320Ik stuur het wel via DM enzo
Toffe band wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, dit is echt ergBring me the horizon
Ja best hard of nietquote:
Je gaat met de verkeerde meiden om.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja best hard of niet. De meeste vrouwen die ik ken, luisteren alleen naar Jan Smit en Lady gaga
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat voorbeeld is wel redelijk extreem, maar de meeste dames die ik ken, vinden hardstyle al te ergquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je gaat met de verkeerde meiden om.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:59 schreef utopie het volgende:
[..]STOM KUTPLAATJEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Koop Nickelsonquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:00 schreef Ragboer het volgende:
Nou matties en chica's, ik ga eem een nieuwe jas zonder bontkraag kopen. Tjoeloes.
Tjoeloes.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:00 schreef Ragboer het volgende:
Nou matties en chica's, ik ga eem een nieuwe jas zonder bontkraag kopen. Tjoeloes.
Ewa later mattiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:00 schreef Ragboer het volgende:
Laterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:00 schreef Ragboer het volgende:
Zelf verzonnen, vet hé.quote:
Goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:04 schreef Ragboer het volgende:
Alvast gefeliciteerd met je 14000e post, nu ga ik echt, Tjoeloes.
Dit is je 14000quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Goed dat je het zegtIk draag mijn 14000 post op aan jou.
Jij hebt je een maand later ingeschreven en je hebt bijna 10000 posts meer dan ikquote:
Spammertquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:10 schreef sharr het volgende:
WtfAls ik echt sinds 25 december pas actief post, zou ik gemiddeld 205 posts per dag hebben
Misschienquote:
ik ga wel door tot 5quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
MisschienMaar ik ga toch alleen maar hardcore draaien vanmiddag
jawel. ik had problemen met dat andere half uur op te vullen. ik doe wel uurtje hardstyle en half uurtje top 40quote:
Iddquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:18 schreef sharr het volgende:
Wat is dit voor 'n verkrachte versie van Forever Young?
Utopie, omdat je toch langzaam aan moet overgaan/aanpassen naar/aan de volgende DJ, draai je dan eerst top 40 en het laatste half uurtje t/m 5 uur hardstyle?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:17 schreef utopie het volgende:
[..]
jawel. ik had problemen met dat andere half uur op te vullen. ik doe wel uurtje hardstyle en half uurtje top 40
sorry ik heb de mix al inelkaar geflanstquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Utopie, omdat je toch langzaam aan moet overgaan/aanpassen naar/aan de volgende DJ, draai je dan eerst top 40 en het laatste half uurtje t/m 5 uur hardstyle?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:21 schreef utopie het volgende:
[..]
sorry ik heb de mix al inelkaar geflanstIk doe uurtje hardstyle, laatste half uur random. Ik kan wel voor je met de half uur random beginnen maar dat lijkt me niet goed
Oh, okquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:21 schreef utopie het volgende:
[..]
sorry ik heb de mix al inelkaar geflanstIk doe uurtje hardstyle, laatste half uur random. Ik kan wel voor je met de half uur random beginnen maar dat lijkt me niet goed
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:22 schreef utopie het volgende:
http://www.popelectronics.nl/razer-pirania-headset-pr-2772.html
deze ziet er wel vers uitRaz3r
Voor hetzelfde geld heb je een pioneer:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:22 schreef utopie het volgende:
nee gek, razer is tan2 chill. kijk bij fun cooking! hot dog maker en allesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld heb je een pioneer:
http://www.bax-shop.nl/dj(...)product-details.html
Pioneer
Dan koop je een apparte micquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:25 schreef utopie het volgende:
[..]
nee gek, razer is tan2 chill. kijk bij fun cooking! hot dog maker en alles![]()
tevens is dat een hoofdtelefoon, geen headset
Ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:26 schreef Spouwerranger het volgende:
Nu moet ik denken aan King Julian van Madagasker
Neequote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Sharr, heb je # Gompie - Alice, Who The X Is Alice?
Ahh!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En Mort natuurlijk, kleine baas![]()
[ afbeelding ]
Jepquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:30 schreef utopie het volgende:
[..]
is dit trouwens born this way ofzo? zat ff niet op te letten
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ahh!
Doet me denken aan deze
[ afbeelding ]
Jaquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:31 schreef sharr het volgende:
[..]
JaJe zat zeker niet op te letten, ik heb al drie keer gezegd dat ik hem ging draaien voor jou
nee hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:39 schreef Dalando het volgende:
Titel: Real Hardstyle Radio
Gewoon een setje van Real Hardstyle Radio gehaald.
Dit is een mix van DJ Xiphias, ik herken deze mixquote:
hardstylekennertjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dit is een mix van DJ Xiphias, ik herken deze mix
Nee maar serieus ik heb Xiphias zelfs nog op MSNquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:41 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee maar serieus ik heb Xiphias zelfs nog op MSN.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:49 schreef Dalando het volgende:
STILLLLLLLLLLLLLLTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Een teken van levenquote:
VanHartequote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
mijn zoon is geslaagd voor zijn A-diploma
Feliquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
zwem diplomaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik geen zin meer hebquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:15 schreef Driepink het volgende:
sinds wanneer heeft utopie eigenlijk verstand van hardstyle?
of speelt itunes een spelletje met me en draait utopie helemaal niet?
sinds 5 jaar geledenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:15 schreef Driepink het volgende:
sinds wanneer heeft utopie eigenlijk verstand van hardstyle?
of speelt itunes een spelletje met me en draait utopie helemaal niet?
defqon1 2010quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
ooh.. mijn fout dan
nog feestjes af geweest pas geleden?
Heb jij dan al kaartjes?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:18 schreef utopie het volgende:
[..]
defqon1 2010en 25 juni defqon1 op het festival terrein Walibi.
Ik snap dat echt niet hehWaarom ingodsnaam bij walibi, en niet almere
?
waarom in godsnaam defqonquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:18 schreef utopie het volgende:
[..]
defqon1 2010en 25 juni defqon1 op het festival terrein Walibi.
Ik snap dat echt niet hehWaarom ingodsnaam bij walibi, en niet almere
?
ik wil soberso naar qlimax. ik zit alleen met vervoerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
waarom in godsnaam defqon
(ik wil er zo graag weer NORMAAL heen, maar afgelopen jaar had ik zo een last van mn hooikoorts)
zowiezo vind ik ook decibel leuker100% goed weer dan, juni heb je nog kans op regen
zoals mn broer 3 jaar terug ofzo..
jah ik moet nog inloggen manquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:21 schreef Patje1987 het volgende:
Vin accepteer mijn vriendverzoek eens lamme dakhaas.
LOLquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:21 schreef Patje1987 het volgende:
vorige qlimax vond ik ook baggerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:21 schreef utopie het volgende:
[..]
ik wil soberso naar qlimax. ik zit alleen met vervoer
ps3?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:21 schreef Patje1987 het volgende:
ik heb pokemon white. ben nog niet zo verquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:26 schreef Driepink het volgende:
psn = Driepink
ik gaat zometeen ff pokemon black halen denk ik
ik moet weer iets nieuws voor mn DS hebben
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:26 schreef Driepink het volgende:
psn = Driepink
ik gaat zometeen ff pokemon black halen denk ik
ik moet weer iets nieuws voor mn DS hebben
quote:
Ik voel me vereerd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Goed dat je het zegtIk draag mijn 14000 post op aan jou.
ja ik weet het, het is originelequote:
Dat bedoel ik niet, ik heb 47 originele PS3 spellen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik weet het, het is originele
Ik heb geen ps3quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik heb 47 originele PS3 spellen.
blij?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:32 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb net zo een zwart lederen pilotenbomberjack gekocht.
ja man was 60 euro, normaal 100 euro.quote:
40 weggestreepd*O*quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
ja man was 60 euro, normaal 100 euro.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:35 schreef Nitrouz het volgende:
DJ utopie kan wel mixen.voorgemixte mixen afspelen
bokssquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:34 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAIT RAGBOER![]()
[ afbeelding ]
Ziet er wel leuk uit, zelf heb ik de Sennheiser pc-161, ben ik erg over te sprekenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:22 schreef utopie het volgende:
ben wel van plan die headset van razer te kopen, en popcorn machinequote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:58 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit, zelf heb ik de Sennheiser pc-161, ben ik erg over te spreken
Ik hoop dat dat een grap is, wat een baggerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:01 schreef Watertornado het volgende:
Sinds wanneer is die Winne enzo trouwens Top40?
Ga je schamen, hoor je nog wel eens wat van Jim / Jamai, dingetje, of hoe heet die ene muts? Sharon?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:01 schreef Zokunen het volgende:
Zit nu heel schandalig x-factor te kijken, moet toch zien welke namen ik voor de toekomst in de gaten moet houden
Ja, Jamai draait 's nachts wel eens op Onzin Radio.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je schamen, hoor je nog wel eens wat van Jim / Jamai, dingetje, of hoe heet die ene muts? Sharon?
Het is ook meer dat er beeld bij zit en ik nog steeds niet naar de kpn winkel ben geweest (digitenne kastje is al een maand of meer kapot).quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je schamen, hoor je nog wel eens wat van Jim / Jamai, dingetje, of hoe heet die ene muts? Sharon?
Dat is een beter excuusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:03 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het is ook meer dat er beeld bij zit en ik nog steeds niet naar de kpn winkel ben geweest (digitenne kastje is al een maand of meer kapot).
En qua series is er niets nieuws uit vandaag :S
faalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn bus is klaar voor carnaval hoor
[ afbeelding ]
kikkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn bus is klaar voor carnaval hoor
[ afbeelding ]
alle pics die jij post via imageshack zien wij nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee gaan we morgen bin de trailer zetten voor langs de optocht
6de keer ofzo in 10 minuten tijd. watskeburtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Op dit moment is er geen verbinding met de server
Dat is Utregs hé!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het maakt niet uit of het een wortel of een peen is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |