Aiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:13 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb een vogelhuisje gekocht en solarlampjes voor in de tuin. Ik begin burgerlijk te worden
Nu alleen nog vrouw+2,5 kind, labrador en volvoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:13 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb een vogelhuisje gekocht en solarlampjes voor in de tuin. Ik begin burgerlijk te worden
Prima, behalve de Volvo dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu alleen nog vrouw+2,5 kind, labrador en volvo![]()
Kluts?
T6 is best leukquote:
Dat is waar, die gechiptunede dingen waar de politie wel mee reed, das wel leuk spul.quote:
Andere auto mag ook hoorquote:
Een hint voor hot steamy weekendseks.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
Zou dat een hint zijn die banner? Voor date met volslanke mensen?
Iedere weekend vanaf nu? Dan ben ik verkochtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een hint voor hot steamy weekendseks.
Ik wil ook hot steamy weekendseksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een hint voor hot steamy weekendseks.
Couldn't agree more, on both things.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ook hot steamy weekendseks
Maar eerst eten zo
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
Zou dat een hint zijn die banner? Voor date met volslanke mensen?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Couldn't agree more, on both things.
Je zegt het goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Het wordt patat. Erg lang niet gehad, dus ik heb er echt zin in
Dat kan je misschien van beide dingen wel zeggenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Het wordt patat. Erg lang niet gehad, dus ik heb er echt zin in
Ik heb gisteren spaghettini gehadquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kan je misschien van beide dingen wel zeggen![]()
Maar patat, ja af en toe snacken is heerlijk. Hier maar aan de spaghetti.
Of wie?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ochjah, het is tijd om te gaan koken, eens bedenken wat er op het menu gaat komen
You think?quote:
*vermomt zich als bad-eendje*quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
Damn, ik hoest de longen uit m'n lijfStraks maar eens in bad of zo.
Ik vind vooral die witte bloemetjes op je vleugels schattig. Kwaak je ook als ik knijp?quote:
Hangt er vanaf waar je knijpt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind vooral die witte bloemetjes op je vleugels schattig. Kwaak je ook als ik knijp?
Als je goed knijpt kwakt ie ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind vooral die witte bloemetjes op je vleugels schattig. Kwaak je ook als ik knijp?
MissB toch!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je goed knijpt kwakt ie ook
Altijd als ik hier binnen kom vallen lees ik iets over MissB en wodka..dat kan gewoon geen toeval zijnquote:
Oh, heb ik iets verklapt wat geheim was?quote:
Ligt uiteraard geheel aan jouquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Altijd als ik hier binnen kom vallen lees ik iets over MissB en wodka..dat kan gewoon geen toeval zijn
Goedquote:
Met knijpen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj meteen van slag schat?quote:
Er is hier iemand wild aan het wordenquote:
Nee. Op een of andere manier heeft fok soms moeite met de quote...quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Op een of andere manier heeft fok soms moeite met de quote...
tuurlijk...blijven ontkennen Natashaquote:
Niet echt, sowieso kwaak ik wel bij knijpen in de billenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, heb ik iets verklapt wat geheim was?
succesquote:
quote:
nasssty.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mooie Freudiaanse verspreking.quote:
Och heeft het watje zo'n teer zieltje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |