Welnee, dat gebeurt pas als de NATO slaags raakt met de anti's in de arabische landen. En dat zie ik niet gebeuren.quote:
jezus...die schoenen .....pipo koeien...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:58 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik haal mijn OZk vast uit de schuur
[ afbeelding ]
zou het dan toch?quote:
Er wordt al iets opgezet als ik de link hierboven mag geloven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:18 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik vraag me af hoe lang de rest van de wereld haar ogen nog gesloten houdt. Ik snap de precaire situatie, maar dit is buiten alle proporties.
Ja, alleen die mislukte actie van Nederland heeft wat roet in het eten gegooid.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Er wordt al iets opgezet als ik de link hierboven mag geloven.
Dan is het slechts aan de VN om een "go" te geven.
Dat is voor rekening van Nederland.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, alleen die mislukte actie van Nederland heeft wat roet in het eten gegooid.
Hoi Hillary.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:23 schreef Monidique het volgende:
Helaas is het niet echt buiten proporties. Verder betreft het hier een binnenlandse aangelegenheid en betreft het een overheid die erkent is door de rest van de wereld. Ik heb niet zo'n zin in nog een oorlog in een Arabisch of islamitisch land, eerlijk gezegd.
In hoeverre is het een binnenlandse aangelegenheid als de berichten van hulp uit Algerije etc. kloppen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:23 schreef Monidique het volgende:
Helaas is het niet echt buiten proporties. Verder betreft het hier een binnenlandse aangelegenheid en betreft het een overheid die erkend is door de rest van de wereld. Ik heb niet zo'n zin in nog een oorlog in een Arabisch of islamitisch land, eerlijk gezegd.
Nou ja, ik moet zeggen dat vooralsnog Amerika zich ongebruikelijk verstandig heeft getoond de afgelopen twee maanden in de regio, met hier en daar natuurlijk wat schoonheidsfoutjes. Ik hoop dat Amerika verstandig blijft en niet het idee gaat krijgen dat Amerika belang heeft bij deze burgeroorlog of de uitkomst ervan en dat er dus weer Amerikaans ingrijpen nodig zou zijn (dat is het niet).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |