Mooi en fijntjes. Wel de neiging om wat kinderlijk te lijken, als je er iets even dotterigs boven draagt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:01 schreef ColdFeet het volgende:
Dan nu even wat minder charitatieve praat: wat vinden jullie van deze schoenen?
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn die geweldig met een beetje bruine benen
Pleurisduur natuurlijk
Ik vind ze enig! maar had ze voor mezelf afgekeurd wegens te bleek zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:01 schreef ColdFeet het volgende:
Dan nu even wat minder charitatieve praat: wat vinden jullie van deze schoenen?
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn die geweldig met een beetje bruine benen
Pleurisduur natuurlijk
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Groetjes vanaf de noodleworkshop fftstyle
Jij hebt toch ook een Iphone?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:19 schreef DarkElf het volgende:
zo beetje teruggebladerd, D-H gefeliciteerd en jij enorme name dropper, zeg dan gewoon vulpen
ja klopt. hoezo wil je er ook een? we hebben er nog wel een te koop voor je binnenkort.quote:
Neuh, ik heb al een telefoon.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja klopt. hoezo wil je er ook een? we hebben er nog wel een te koop voor je binnenkort.
Dat ziet er in mijn ogen zo onsmakelijk uitquote:
dim sum? beetje bleek maar onsmakelijk zie ik er niet zo in.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat ziet er in mijn ogen zo onsmakelijk uit![]()
Maar schijn bedriegt vast!
Ja een beetje bleek en plakkerig ziet het eruitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dim sum? beetje bleek maar onsmakelijk zie ik er niet zo in.
trouwens Dim SumZelfgemaakt of zelfgehaald steer?
Als je eens bij een chinees bent gewoon eens meenemen, tis lekkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja een beetje bleek en plakkerig ziet het eruit![]()
Ik heb het nog nooit gegeten. Lijkt me wel lekker hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |