Livin' my life on the edge..! JWTquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:47 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou sowieso niet met een mes aan m'n hol krabben, of het nou jeukt of niet...
Wut, dus ik mag hier niet neerzetten dat ik een nieuwe messenset hebquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef Swine het volgende:
[..]
Ondanks dat ik zelf ook zo'n strip met messen heb hangen (waarvan het me echt aan m'n hol kan jeuken of er krassen door ontstaan) vind ik het babbelniveau hier toch wel een beetje afdalen naar burgertrutjes-hoogte![]()
Anywayz, congrats met de nieuwe aanwinstenStiekem natuurlijk gewoon jaloers dat ik geen fancy nieuwe spulletjes kan aanschaffen...
Dat wel, maar je vertelt het alsof je aan het posten bent op het Libelle-forum!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wut, dus ik mag hier niet neerzetten dat ik een nieuwe messenset heb
Kun je sowieso beter het aanzetstaal gebruiken, da's ruwerquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:47 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou sowieso niet met een mes aan m'n hol krabben, of het nou jeukt of niet...
zie de post van hosti deze morgenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef Swine het volgende:
[..]
Ondanks dat ik zelf ook zo'n strip met messen heb hangen (waarvan het me echt aan m'n hol kan jeuken of er krassen door ontstaan) vind ik het babbelniveau hier toch wel een beetje afdalen naar burgertrutjes-hoogte![]()
Anywayz, congrats met de nieuwe aanwinstenStiekem natuurlijk gewoon jaloers dat ik geen fancy nieuwe spulletjes kan aanschaffen...
die was tquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n spannend leven dat het allemaal draait om tentamens die geleerd moeten worden, hoe men het leren van voorgenoemde tentamens aangepakt en ingepland dient te worden en hoe de vooruitgang vordert van dergelijke planning.
Was mijn leven maar zo gevuld met spanning en avontuur dat ik daar al mijn posts over kon laten gaan
Ik weet niet hoor, maar ik heb geen geld in overvloed, en vind 12,95 gewoon een normale prijs (niet eens zo'n goedkope wat we gezien hebben in vergelijking) als je dan krassen kan voorkomen door een minieme inspanning. Dan doe je dat toch gewoon?quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:02 schreef swarmahoer het volgende:
als er krassen op zitten dan koop je toch gewoon een nieuwe sett is niet alsof de ikea 100 euro is ofzo
Typischquote:Enerzijds heerst grote tevredenheid over het eigen leven, maar anderzijds is er bezorgdheid over de samenleving en politiek. Het onbehagen lijkt zich te concentreren bij lageropgeleiden, Telegraaflezers, Limburgers en PVV-stemmers.
Jup, mijne was niet retarded duur, maar wel prijzig, ben er verdomd blij mee, zeker sinds ik dat aanzetstaal heb gehaald bij zus&zo. Vlijmscherpquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:13 schreef morgane het volgende:
Bij zus&zo kan je gerust een nul achter dat bedrag zettenmaar ik moet zeggen dat het verschil tussen een goedkope messenset en een wat duurdere toch wel erg groot is hoor. De Jamie Oliver messenset van mijn vriend (gekregen als afstudeercadeau) snijdt echt zó makkelijk. Vergeleken daarmee moet ik thuis hakken en zagen
Meh, het koksmes was 20, gemiddeld waren ze 15 denk ik. Per mes dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:04 schreef HostiMeister het volgende:
12.95 voor een messenset? goede deal, was laatst bij zus en zo, over pretentieus/duur gesproken
(alhoewel mijn koksmes dan wel weer duurder was, maar dat komt omdat ik een retard ben)
Jij en ik, allebei onze messen, en dan haren op het lemmet laten vallen, kijken welke het mooiste doormidden is gesnedenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik doe alles met mijn Victorinox schilmesDat is zooo geweldig spul, lekker licht, enorm scherp, en el cheapo
![]()
Is btw scherper dan menig lomp koksmes dat ik ooit heb vastgehad. Oa Zwilling
Dat snap ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Meh, het koksmes was 20, gemiddeld waren ze 15 denk ik. Per mes dusVind het wel een beetje zonde om ze dan allemaal te gaan lopen verneuken door ze allemaal zo aan dat ding te hangen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij en ik, allebei onze messen, en dan haren op het lemmet laten vallen, kijken welke het mooiste doormidden is gesnedenMidden in de stad. En dan mensen voorbij zien lopen met zo'n blik:
![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij en ik, allebei onze messen, en dan haren op het lemmet laten vallen, kijken welke het mooiste doormidden is gesnedenMidden in de stad. En dan mensen voorbij zien lopen met zo'n blik:
![]()
Over generaliseren gesprokenquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:16 schreef Swine het volgende:
'Meerderheid denkt dat vroeger alles beter was'
[..]
Typisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |