In Almeloquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:08 schreef bioloogje het volgende:
Briljante auto's zijn dit. Waar staat ie?
In de stad 1 op 12/13 als ik veel op de snelweg rij iets daarboven.quote:
Klokje zeker niet rond geweest(kunnen ook 6 cijfers op het display). Volgensmij 4 trappen, maar dat zou ik anders even moeten opzoeken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:05 schreef tinoburg het volgende:
Is ie niet al klokje rondgeweest? Wel ernstig laag zo. Hoeveel trappen kent de automaat?
Prijs valt altijd over te praten, het is maar een richtprijsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind m wel heel duur voor een auto van 20 jaar oud, ongeacht de kilometerstand.
als je m in mei nog hebt staan, en dan wat omlaag gaat met de prijs, heb ik absoluut interesse![]()
In die tijd waren 3 versnellingen helaas nog gangbaar. De Starlet heeft er dus ook 3.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:30 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij 4 trappen, maar dat zou ik anders even moeten opzoeken.
Hij heeft al zijn beurten gehad gezien het onderhoudsboekje dat tot 2011 is bijgewerkt. De V-snaar heb ik niet kunnen vinden of die is vervangen of niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:49 schreef Chr1st1aan het volgende:
Hoe is het met het onderhoud geweest?
V-snaar zal toch wel vervangen moeten zijn na 20 jaar en zo weinig KM's, uitdroging etc.?
Trekkracht heb ik eignelijk geen idee van maar is zo op te zoeken lijkt mij. Wegenbelasting betaal ik 57 euro in het kwartaal.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:53 schreef piepkuiken21 het volgende:
wat is de trekkracht indien je er een trekhaak op zet? wat kost het in de wegenbelasting?
Geen, wel zit er centrale deurvergrendeling op met 2 afstandsbedieningen(sleutels) en startonderbreking.quote:
Klopt heb het even nagezochtquote:Op zondag 6 maart 2011 19:47 schreef Sometimes het volgende:
[..]
In die tijd waren 3 versnellingen helaas nog gangbaar. De Starlet heeft er dus ook 3.
Distributieriem vriend, distributieriem!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:49 schreef Chr1st1aan het volgende:
Hoe is het met het onderhoud geweest?
V-snaar zal toch wel vervangen moeten zijn na 20 jaar en zo weinig KM's, uitdroging etc.?
Deze auto gaat niet belastingvrij worden. Max. t/m 1986 voor belastingvrij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:27 schreef El_Liberaliste het volgende:
Over een paar jaar is 'ie meer waard dan nu omdat hij dan belastingvrij is.
Ja, maar dat schuift toch steeds een jaar op? Of hebben ze dat afgeschaft?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:32 schreef Mercer het volgende:
[..]
Distributieriem vriend, distributieriem!Misschien heeft hij een ketting, maar een V-snaar kost je slechts 20 euro.
[..]
Deze auto gaat niet belastingvrij worden. Max. t/m 1986 voor belastingvrij.
Nee, dat schuift niet meer op. Alles t/m '86 is belastingvrij, daarna niet meer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ja, maar dat schuift toch steeds een jaar op? Of hebben ze dat afgeschaft?
Oh, jammer!quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:24 schreef Mercer het volgende:
[..]
Nee, dat schuift niet meer op. Alles t/m '86 is belastingvrij, daarna niet meer.
Mag max. 396kg ongeremd / 800kg geremd trekken. Maar het ding weegt 792kg dus met een aanhanger met een eigen gewicht + laadvermogen van meer dan 792kg heb je al een BE rijbewijs nodig.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:53 schreef piepkuiken21 het volgende:
wat is de trekkracht indien je er een trekhaak op zet? wat kost het in de wegenbelasting?
Dat bedoel ik, maar die snaar kost niet zoveel maar het erop zetten veel meerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:32 schreef Mercer het volgende:
[..]
Distributieriem vriend, distributieriem!Misschien heeft hij een ketting, maar een V-snaar kost je slechts 20 euro.
Kleur Blauw ...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 07:01 schreef BYM het volgende:
[..]
Datum aanvang tenaamstelling 23-09-2009 ....
al lang afgeschaftquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ja, maar dat schuift toch steeds een jaar op? Of hebben ze dat afgeschaft?
En als je HIER klikt kan je een privebericht naar hem sturen. En als hij iets terugstuurt zie je bovenin je scherm een geel envelopje verschijnenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:18 schreef kippedrol het volgende:
Hallo Remzz. Ik heb belangstelling voor de toyota. Ik weet niet hoe dit forum werkt. doe dit voor het eerst. Hoe kan ik in contact met je komen om een afspraak te maken om de auto en onderhoudsboekje te bekijken, een proefrit te maken.
Kennelijk zit hij te slapen want net was hij nog online. Maar kijk anders even naar het advies in de post van admiraal_anaalquote:Op maandag 21 maart 2011 21:16 schreef kippedrol het volgende:
hallo remzz,
Zou je willen reageren op mijn vraag van 18 maart voor info en afspraak?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:27 schreef El_Liberaliste het volgende:
Zinloze post omdat ik 'm toch niet koop, maargoed, als ik nu een auto zocht (student, stadsverkeer) had ik het wel geweten. Deze auto's zijn heel betrouwbaar en super goedkoop in aanschaf, onderhoud en verbruik. Ze scheuren keihard (weegt geen drol) en zijn niet kapot te krijgen. Als er dan ook nog een automaatje in nieuwstaat met zo'n kmstand staat..
Over een paar jaar is 'ie meer waard dan nu omdat hij dan belastingvrij is. Ik hoop dat hij bij een goed baasje komt. Prijs is mijns inziens gerechtvaardigd, ik zou er zelfs als verkoper nog wat meer voor vragen hoewel je 'm dan misschien niet zal kwijtraken.
Wat ik eigenlijk wil zeggen, hou dat ding toch lekker
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:37 schreef Remzz het volgende:
Sorry voor mijn late reactie maar ik ga de auto toch niet verkopen dit omdat de auto die ik op het oog had niet meer te koop is en deze reactie eigenlijk waar is:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |