Hmm... maar es downloaden dan, ik weet niet of ik er wel trek in heb, maar het aanbod qua series is momenteel ook wat schaarsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit was de eerste ná de audities.
De bootcamp ofzo?
Dat ben je zelfquote:
Ja zeg, loop zo'n schattig beestje niet af te krakenquote:
quote:
Tomboquote:
Senk joe!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaaaaai Ll en Gb![]()
Nog van harte met A. en eetse straks![]()
Ll al wat gehoord?
Ja gister een mailtje, dat de prijs naar alle waarschijnlijk wel geaccepteerd wordt, de ouwe baas is alleen er nog niet uit of hij er zo snel uit kan... hij is bang dattie dan met zn ouwe botjes op straat moet slapen ofzo.quote:
Oeh! Het gaat em dus wrs. wel echt worden!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja gister een mailtje, dat de prijs naar alle waarschijnlijk wel geaccepteerd wordt, de ouwe baas is alleen er nog niet uit of hij er zo snel uit kan... hij is bang dattie dan met zn ouwe botjes op straat moet slapen ofzo.
Dus ik moet denk ik nóg maar weer een keer poep door de brievenbus doen en zn auto bekladden.
Mwah, ff kijken hoe lang hij wil rekken... als het te lang gaat duren is het direct een stuk onaantrekkelijker omdat je per 1 juli weer 19% btw op arbeid bij verbouwingen mag betalen dan de nu 6%, en sowieso is het natuurlijk nog ovb van financiering en een bouwkundige keuringquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh! Het gaat em dus wrs. wel echt worden!![]()
Leuk, leuk, leuk!![]()
Mogguh Cat...uitvaart NFTW![]()
Ik ga ook weer afk, ff opruimen en dan het huis visiteklaar maken voor vanavond.
Latersss
Neuh, maar wij hadden 15 april gezegd, dat vind hij dus te vroeg (waarschijnlijk). Mei zou ook nog wel kunnen natuurlijk... Dit weekend maar es even kijken, desnoods bieden we nog iets lager en dan met een overdrachtsdatum van 1 of 15 mei ofzo... Op voorwaarde dat we dan eerst even een keer met wat bouwlui kunnen kijken dat die direct op die datum kunnen starten en garanderen dat het vóor 1 juli gebeurt is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys![]()
Elies![]()
Ll, hij zal het toch geen maanden gaan rekken?
Ga iets leuks doen met je vriendjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:52 schreef Oognip het volgende:
Gatver ik heb geen idee wat ik vandaag moet gaan doen
Ja dat wil ik ook maar wat? Ik heb geen inspiratiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga iets leuks doen met je vriendje
Heb je heel toevallig KPN internet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:55 schreef ElisaB het volgende:
Doet FOK! bij jullie ook een beetje raar??
Ja eh...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook maar wat? Ik heb geen inspiratie
Ja ik snap het ook wel, maarja... even bot gezegd is híj de verkoper dus is dat zíjn probleem. En dat geeft hij dus ook gewoon aan, en das prima.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:04 schreef Greys het volgende:
Ll, dan heeft die man ook maar 1 maandje om alles leeg te halen he, dus ik kan me voorstellen dat hij best wat meer tijd zou willen. Een maandje is ook wel heel krap, vooral voor iemand die wellicht niet veel hulp heeft.
Van jullie snap ik dat je het zsm wilt uiteraard
Moeten wij uitleggen wat voor leuks JIJ met JOUW vriendje kan doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook maar wat? Ik heb geen inspiratie
Het kan toch zijn dat jullie leuke ideeen hebben waar ik nog niet aan gedacht heb? Bovendien woon ik in een uithoek dus we moeten overal ver voor reizen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moeten wij uitleggen wat voor leuks JIJ met JOUW vriendje kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |