alvast bedankt!
Bij de kapper...
quote:nej jij bent zkr ook nie van gister ofwel....
Op woensdag 12 juni 2002 15:45 schreef Kees_X het volgende:
Heej,Bij de kapper...
Het blijft maar kort zitten omdat je je haar eerst moet laten ontkleuren. En steeds als je het dan na het verven wast dan was je de kleur eruit. Dus met blauw haar ben je na een paar weken verschoten grijs (echt leluk)
Maar post je eens een foto als je het hebt laten doen? Ik ben op mijn werk dus ik kan mijn rooie niet posten
Btw, bij de betere kapper kan je wel gewoon verf kopen hoor, porbeer 't anders in zo'n alternatief winkeltje, daar hebben ze het ook wel, werkte altijd goed bij mij.
* Punica kan 't weten, Punica verft z'n haar al zo'n 2 jaar in felle kleuren.
Succes!!!
quote:En dan de blikken van afgrijzen van papa en mama en oma!!
Op woensdag 12 juni 2002 21:23 schreef Karin een heel verhaal:
En ook het nakijken op straat, kindertjes die je aan lopen te gapen en de hele tijd mensen die vragen of dat mijn echte haar was (ja tuurlijk, ik ga toch niet met een blauwe pruik op lopen).
maareu, ik moet t nog eerst voorstellen aan mr baas
hij zal ooook wel denken, eerst een piercing nu dit (piercing is dr al weer uit maarja...)
quote:wel eerst in de grondverf voor het beste resultaat en schroefgaatjes vullen met kneedbaar hout(sorry teveel klussen met kijkers gezien)
Op woensdag 12 juni 2002 15:57 schreef Peewee het volgende:
Bij de praxis,..
Daar hebben ze vast wel een spuitbus blauwe lak. Die doet t heel goed en het geeft ook nog een hoogglansafwerking!
wat kan ik dan het beste gebruiken ? verf, spoeling of zijn er nog andere mogelijkheden ?
quote:Spuitbus met haarverf! Kun je het er 's avonds zo weer uitwassen.. [edit] kun je meestal wel kopen bij de kapper of DA, kruidvat..
Op vrijdag 14 juni 2002 01:37 schreef glasbak het volgende:
Nou heb ik een vraagje die precies de andere kant op gaat. Ik wil mijn haar voor 1 dag (of nog minder een paar uur) blauw hebben. sochtends erin, en savonds er weer uit..wat kan ik dan het beste gebruiken ? verf, spoeling of zijn er nog andere mogelijkheden ?
Trouwens blauwe haarverf kun je vaak ook kopen bij "die" alternatieve kledingwinkels : London, Chill out, ed ed is geen spoeling maar verf!
quote:Dubbel...
Op vrijdag 14 juni 2002 14:34 schreef DanceV het volgende:
wat is eigenlijk het minst ongezond voor je haar? spoeling of het haar verven?
Heb ik laatst ook mijn kleur gehaald, is 2 maanden blijven zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |