abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4559774
hebben jullie enig idee, waar ik blauwe haarverf kan bestellen,
en dan wel verf en geen spoeling ofzo, dat schiet namelijk nie echt op.

alvast bedankt!

it's better to burn out than to fade away.
  woensdag 12 juni 2002 @ 15:45:39 #2
22471 Kees_X
Mysterious youth
pi_4559872
Heej,

Bij de kapper...

FEAR IS A PATH TO THE DARK SIDE... Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.
  woensdag 12 juni 2002 @ 15:48:50 #3
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_4559964
Drogist, feestwinkel, verfspeciaalzaak
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_4559984
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 15:45 schreef Kees_X het volgende:
Heej,

Bij de kapper...

nej jij bent zkr ook nie van gister ofwel....
  woensdag 12 juni 2002 @ 15:56:00 #5
3003 Zomerpeer
...Geen gewone Peer!
pi_4560136
Haarverf of spoeling maakt niks uit, het houdt allebei maar maximaal twee weken (heb het aan mijn kapper gevraagd, ik wilde het ook)(na overleg besloten om het maar knalrood te verven, dat bleef 4 weken zitten en is makkelijker om daarna "op te frissen" met een spoeling).

Het blijft maar kort zitten omdat je je haar eerst moet laten ontkleuren. En steeds als je het dan na het verven wast dan was je de kleur eruit. Dus met blauw haar ben je na een paar weken verschoten grijs (echt leluk)

Maar post je eens een foto als je het hebt laten doen? Ik ben op mijn werk dus ik kan mijn rooie niet posten

Er is een vacature voor een vriendje vrij
  woensdag 12 juni 2002 @ 15:57:14 #6
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_4560168
Bij de praxis,..
Daar hebben ze vast wel een spuitbus blauwe lak. Die doet t heel goed en het geeft ook nog een hoogglansafwerking!
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_4560394
die chte blauwe verf is er niet is een kleurstof en die moet je haast wel elke 2 weken bijwerken.
  woensdag 12 juni 2002 @ 16:06:17 #8
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_4560398
Zomerpeer, dati s totaal niet zo, dat zeggen al die gore afzetters, Haarspoeling zie je na 1 dag al onwijs vervagen, haarverf blijft zeker wel zitten, van een week of 2 tot een paar maanden, net hoe vaak je 't wast en hoe goed de verf is en hoe vaak je in de zon loopt.

Btw, bij de betere kapper kan je wel gewoon verf kopen hoor, porbeer 't anders in zo'n alternatief winkeltje, daar hebben ze het ook wel, werkte altijd goed bij mij.

* Punica kan 't weten, Punica verft z'n haar al zo'n 2 jaar in felle kleuren.

somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
pi_4560399
Hier staat nog een potje.
  woensdag 12 juni 2002 @ 16:08:26 #10
24177 Lorelei
Roze...omdat het moet
pi_4560438
Ik zou het niet zo snel weten, ik woon in Amsterdam en als je gewoon door de Kalverstraat heenwandelt weet ik zo al 2 winkels:
1 tje weet ik niet hoe het heet maar die verkoopt echt allemaal schoonheidstroepjes maar ook blikjes drinken dus die herken je dan wel
en ik heb het ook gezien bij de kledingwinkel Roxy (of anders geschreven) maar dat is al een tijdje terug.

Succes!!!

Ich weiß nicht, was soll es bedeuten...
pi_4560532
Ja inderdaad, waar woon je? Kan ook schelen
Hier in de buurt weet ik ook 2 winkels maar ik weet niet of je er iets aan hebt.
pi_4563382
mm, ik woon in ermelo.. achterlijk gat vlak bij harderijk...
  FOK!fossiel woensdag 12 juni 2002 @ 21:23:28 #13
2628 Karin
pi_4565269
Ik heb mijn haar ook een tijdje blauw gehad. Aangezien mijn haar rood geverfd was moest het eerst ontkleurd, toen nog 3 x geblondeerd voordat het echt een beetje blond was. Ik zal het blaren en korstengedeelte maar weglaten maar 6,5 uur later was het dus blauw. Heeft 1 week knap erin gezeten, na 2 weken nog een keer blauw laten verven. En toen was ik het zo vreselijk zat dus maar weer rood laten verven. Ik durfde amper mijn haar te wassen omdat het dan meteen een stuk lichter was, dus om de dag wassen was er niet meer bij dus het zat ook voor geen meter, retevet. Alles was ook blauw, mijn kussensloop, handdoeken, de douche en zelfs mijn telefoon op het werk (en daar gaat het dus niet makkelijk vanaf he, wel van je haar). En ook het nakijken op straat, kindertjes die je aan lopen te gapen en de hele tijd mensen die vragen of dat mijn echte haar was (ja tuurlijk, ik ga toch niet met een blauwe pruik op lopen).
Oftewel ik zou er nog maar eens goed over nadenken als ik jou was.
  Jubileum moderator woensdag 12 juni 2002 @ 21:28:40 #14
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_4565346
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 21:23 schreef Karin een heel verhaal:
En ook het nakijken op straat, kindertjes die je aan lopen te gapen en de hele tijd mensen die vragen of dat mijn echte haar was (ja tuurlijk, ik ga toch niet met een blauwe pruik op lopen).
En dan de blikken van afgrijzen van papa en mama en oma!!
Goud waard waren die .
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 12 juni 2002 @ 22:18:31 #15
20411 -IDivinity-
Engeltjes roeleren O+
pi_4566371
Kan je niet gewoon een spuitbus blauwe verf kopen? Lijkt me handiger alhoewel het misschien duur kan worden. Ik wil denk nl. niet alles donkerblauw verfen maar alleen bepaalde stukjes
Yea, for each spilling of your seed, I will smite a kitten even as kittens are upon [br] the face of the earth. Hear Me oh Israel, I Am [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=20411]The Lord Thy God.[/url] [br] [u](Philistines 5:12-14)[/u]
pi_4568214
mwa ik heb erg kort haar,

maareu, ik moet t nog eerst voorstellen aan mr baas

hij zal ooook wel denken, eerst een piercing nu dit (piercing is dr al weer uit maarja...)

pi_4581413
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 15:57 schreef Peewee het volgende:
Bij de praxis,..
Daar hebben ze vast wel een spuitbus blauwe lak. Die doet t heel goed en het geeft ook nog een hoogglansafwerking!
wel eerst in de grondverf voor het beste resultaat en schroefgaatjes vullen met kneedbaar hout(sorry teveel klussen met kijkers gezien)
A good Excuse for a crappy life is a crappy life
  vrijdag 14 juni 2002 @ 01:37:57 #18
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_4581471
Nou heb ik een vraagje die precies de andere kant op gaat. Ik wil mijn haar voor 1 dag (of nog minder een paar uur) blauw hebben. sochtends erin, en savonds er weer uit..

wat kan ik dan het beste gebruiken ? verf, spoeling of zijn er nog andere mogelijkheden ?

pi_4582916
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 01:37 schreef glasbak het volgende:
Nou heb ik een vraagje die precies de andere kant op gaat. Ik wil mijn haar voor 1 dag (of nog minder een paar uur) blauw hebben. sochtends erin, en savonds er weer uit..

wat kan ik dan het beste gebruiken ? verf, spoeling of zijn er nog andere mogelijkheden ?

Spuitbus met haarverf! Kun je het er 's avonds zo weer uitwassen.. [edit] kun je meestal wel kopen bij de kapper of DA, kruidvat..

Trouwens blauwe haarverf kun je vaak ook kopen bij "die" alternatieve kledingwinkels : London, Chill out, ed ed is geen spoeling maar verf!

pi_4584231
Ik heb ook ooit eens bij de kappers groothandel blauwe verf gekocht omdat ik een blauwe streng in mijn blonde haar wilde... dit was er dus met drie dagen weer uit.
Dus wees gewaarschuwd!!!!! Heb het trouwens wel door een kapster laten verven dus daar kon het niet aan liggen.
  vrijdag 14 juni 2002 @ 14:34:26 #21
22706 DanceV
Clubbing to Death Kamayarin
pi_4587291
wat is eigenlijk het minst ongezond voor je haar? spoeling of het haar verven?
[i]You LoOk SeXy girl.[/i]
pi_4587367
quote:
Op vrijdag 14 juni 2002 14:34 schreef DanceV het volgende:
wat is eigenlijk het minst ongezond voor je haar? spoeling of het haar verven?
Dubbel...
Minst gezond is verf
pi_4587384
dubbel
  vrijdag 14 juni 2002 @ 15:32:47 #24
27589 Mortischa
Oh behave...
pi_4588184
t blijft dus niet laanger dan 2/3 wasbeurten zitten en dan ziet je haaar dr vies uit en t lekt als je door de regen loopt... kunt beter dan gewoon van die gekleurde mousse nemen van Fugde ofzo
...what's the point of living.. if you don't have a dick?
pi_4589422
Bij de Chill Out afdeling van de Bijenkorf

Heb ik laatst ook mijn kleur gehaald, is 2 maanden blijven zitten

"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')