abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93680857
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 12:06 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ik zeg niks over de kwaliteiten van Marinevliegers behalve dat ik die goed vind. Ik zeg iets over de beslissing om een crew op pad te sturen in hun eentje, een crew die geen ervaring heeft met wat ze moesten doen in een helikopter die totaal niet goed is uitgerust om die taak te volbrengen.
En het verschil tussen de Marine en de Luchtmacht, is dat de Marine af en toe een boarding team op een schip zet, en de Luchtmacht in Afghanistan al zeer veel air raids hebben gedaan, wat in feite niet heel veel verschilt van een reddingsactie zoals die had moeten plaatsvinden in Libie. De Marine is totaal niet gewend in dat soort situaties te opereren. Zij hebben namelijk totaal andere taken. Daarom zeg ik dat die crew daar niet ervaren genoeg voor was. En ook niet goed uitgerust.
Dat betekent dus niet dat ik zeg dat Marinevliegers het niet kunnen.
Ik wou je bijna om nog een uitleg vragen, maar laat het maar blijven. Mijn mening over jou is nu niet echt hoog, en het word er doordeze in mijn opinie uitlul koek niet beter op. Dus prettig weekend nog, volgende onderwerp.
pi_93680865
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 12:12 schreef Thaboel het volgende:
@maitje een latte machiatto met 3 shotjes espresso :P
Als er maar Jillz in zit. ;)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_93680958
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 12:19 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Als er maar Jillz in zit. ;)
jillz in koffie? Neem dan een irish coffee ofzo
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_93681044
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 12:22 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Ik zou dat inderdaad wel doen. ;)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_93681154
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 12:22 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Zonde van de Whiskey omdat in de koffie te doen. Of het moet bocht zijn dan maakt het niks uit.
pi_93681155
Ik ga maffen.

Lieve Maitje O+ , denk aan je muts. ;) :*

Voor de rest; houdoe :W
pi_93681171
Snurk ze C4
pi_93681177
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 12:29 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Zonde van de Whiskey omdat in de koffie te doen. Of het moet bocht zijn dan maakt het niks uit.
Ja, dus Chevas Regal of Johny Walker. ;)
pi_93681326
Of je drinkt gewoon bier en een los bakkie pleur
pi_93681548
Oja en de trein was wel optijd/telaat dus mn planning werkt perfect!
pi_93681599
Nu begrijp ik waarom je schoonouders wat tegen buitenlanders hebben, ze komen enkel met geluk op tijd. ;) :D
pi_93681680
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 12:43 schreef Sine_Pari het volgende:
Nu begrijp ik waarom je schoonouders wat tegen buitenlanders hebben, ze komen enkel met geluk op tijd. ;) :D
hahaha, nee ik maak (tot vandaag dus) gebruik vab een stelletje incompotente losers bij het ov
pi_93681971
goedenmorgen
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_93682061
Mogguh. :O
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_93682087
Mogguh m.k, jankaas020
pi_93682141
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 12:58 schreef Sine_Pari het volgende:
Mogguh m.k, jankaas020
ben jij nou vroeg of heeel laat? :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_93682275
Laat op, maar duik er vanavond vroeg in.
pi_93682584
Verveeeeling in de trein
pi_93682615
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 12:19 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ik wou je bijna om nog een uitleg vragen, maar laat het maar blijven. Mijn mening over jou is nu niet echt hoog, en het word er doordeze in mijn opinie uitlul koek niet beter op. Dus prettig weekend nog, volgende onderwerp.
Jij denkt het als zandhaas in de VS te denken hoe het hier werkt? Kom op zeg... :') Jij weet er niks van. Het minste wat je kunt doen is je er buiten houden in plaats van wat je nu doet: met nul kennis er iets van proberen te vinden.
pi_93682649
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 12:19 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Wat wil je trouwens NOG MEER als uitleg? Ik leg net alles netjes uit in die post. Wat snap je niet dan???
  zaterdag 5 maart 2011 @ 13:26:57 #71
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_93682954
Lightning_NL en Sine_Pari, klaar nu met verpissen. Jullie hebben allebei je punt gemaakt. Let's agree to disagree ok? :*
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_93683132
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 13:15 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Jij denkt het als zandhaas in de VS te denken hoe het hier werkt? Kom op zeg... :') Jij weet er niks van. Het minste wat je kunt doen is je er buiten houden in plaats van wat je nu doet: met nul kennis er iets van proberen te vinden.
quote:
Wat wil je trouwens NOG MEER als uitleg? Ik leg net alles netjes uit in die post. Wat snap je niet dan???
Hoe het komt dat de Marine luchtmachtdienst die niet enkel met het UIM oefend en operaties draaid en volgens jou enkel maar "simpeltjes" mannetjes aan boord afzet, maar ook insertions van MARSOF en luchtmobiele verplaatsing van delen van het Korps Mariniers wat dan wel niet kan wat jij als luchtmachter wel zou kunnen. Je begint enkel maar te schreeuwen (caps) en het af te schuiven op mijn Nederlands. Ja wring je er maar uit. Met air raids, en nee ik ben op mijn achterhoofd gevallen en heb nergens ook maar in het minste of geringste verstand van.
pi_93683345
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 13:33 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

[..]

Hoe het komt dat de Marine luchtmachtdienst die niet enkel met het UIM oefend en operaties draaid en volgens jou enkel maar "simpeltjes" mannetjes aan boord afzet, maar ook insertions van MARSOF en luchtmobiele verplaatsing van delen van het Korps Mariniers wat dan wel niet kan wat jij als luchtmachter wel zou kunnen. Je begint enkel maar te schreeuwen (caps) en het af te schuiven op mijn Nederlands. Ja wring je er maar uit. Met air raids, en nee ik ben op mijn achterhoofd gevallen en heb nergens ook maar in het minste of geringste verstand van.
CAPS is geen schreeuwen, ik hoopte dat jij het goed zou lezen als het zo in koeienletters stond. En de Marine oefent lang niet zo vaak met insertions als jij denkt, als ze dat al met enige regelmaat doen.... Daar zijn Lynxes ook totaal niet geschikt voor. Daar past niet eens een groep in :') En ik hoop ook dat jij begrijpt dat een boarding team op een schip zetten iets totaal anders is in een totaal ander tactisch scenario als mensen redden op de grond in Libie.
De Luchtmacht daarintegen heeft het ontzettend vaak gedaan in Afghanistan en heeft er dus beduidend meer ervaring mee.
Maar ik val constant in herhaling, je snapt het waarschijnlijk nog steeds niet. Weet je zeker dat je daarnet niet op je achterhoofd bent gevallen?

Ook vraag ik me af wat jij als buitenlander denkt te weten over de Lynxes van de Marine en hoe ze opereren.
pi_93683752
Grappige dat je het vraagt, meer dan genoeg. Enkel en alleen omdat ik buitenlander ben wil nog niet zeggen dat ik geen ervaring met een helicopter als de lynx kan hebben. Er maar van afgezien dat we het niet over de kist hadden maar over de ervaring van de bemanning inzaken operaties. Maar als meneer vlieger die we hier enkel maar mogen verafgoden zo een probleem met mijn buitenlandse nationaliteit heeft, zou ik zeggen zij consequent en gebruik dan ook niet een buitenlandse vlag als avatar.
pi_93684193
Echt kerel... Je kunt echt niet lezen en begrijpen... Ik reageer hier later op als ik wat meer tijd heb. Maar op dit moment word ik een beetje te moe van telkens jou iets te moeten uitleggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')