Ik wou je bijna om nog een uitleg vragen, maar laat het maar blijven. Mijn mening over jou is nu niet echt hoog, en het word er doordeze in mijn opinie uitlul koek niet beter op. Dus prettig weekend nog, volgende onderwerp.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:06 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik zeg niks over de kwaliteiten van Marinevliegers behalve dat ik die goed vind. Ik zeg iets over de beslissing om een crew op pad te sturen in hun eentje, een crew die geen ervaring heeft met wat ze moesten doen in een helikopter die totaal niet goed is uitgerust om die taak te volbrengen.
En het verschil tussen de Marine en de Luchtmacht, is dat de Marine af en toe een boarding team op een schip zet, en de Luchtmacht in Afghanistan al zeer veel air raids hebben gedaan, wat in feite niet heel veel verschilt van een reddingsactie zoals die had moeten plaatsvinden in Libie. De Marine is totaal niet gewend in dat soort situaties te opereren. Zij hebben namelijk totaal andere taken. Daarom zeg ik dat die crew daar niet ervaren genoeg voor was. En ook niet goed uitgerust.
Dat betekent dus niet dat ik zeg dat Marinevliegers het niet kunnen.
Als er maar Jillz in zit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:12 schreef Thaboel het volgende:
@maitje een latte machiatto met 3 shotjes espresso
jillz in koffie? Neem dan een irish coffee ofzoquote:
Ik zou dat inderdaad wel doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
jillz in koffie? Neem dan een irish coffee ofzo
Zonde van de Whiskey omdat in de koffie te doen. Of het moet bocht zijn dan maakt het niks uit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
jillz in koffie? Neem dan een irish coffee ofzo
Ja, dus Chevas Regal of Johny Walker.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:29 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zonde van de Whiskey omdat in de koffie te doen. Of het moet bocht zijn dan maakt het niks uit.
hahaha, nee ik maak (tot vandaag dus) gebruik vab een stelletje incompotente losers bij het ovquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:43 schreef Sine_Pari het volgende:
Nu begrijp ik waarom je schoonouders wat tegen buitenlanders hebben, ze komen enkel met geluk op tijd.![]()
ben jij nou vroeg of heeel laat?quote:
Jij denkt het als zandhaas in de VS te denken hoe het hier werkt? Kom op zeg...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik wou je bijna om nog een uitleg vragen, maar laat het maar blijven. Mijn mening over jou is nu niet echt hoog, en het word er doordeze in mijn opinie uitlul koek niet beter op. Dus prettig weekend nog, volgende onderwerp.
Wat wil je trouwens NOG MEER als uitleg? Ik leg net alles netjes uit in die post. Wat snap je niet dan???quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik wou je bijna om nog een uitleg vragen, maar laat het maar blijven. Mijn mening over jou is nu niet echt hoog, en het word er doordeze in mijn opinie uitlul koek niet beter op. Dus prettig weekend nog, volgende onderwerp.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:15 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Jij denkt het als zandhaas in de VS te denken hoe het hier werkt? Kom op zeg...Jij weet er niks van. Het minste wat je kunt doen is je er buiten houden in plaats van wat je nu doet: met nul kennis er iets van proberen te vinden.
Hoe het komt dat de Marine luchtmachtdienst die niet enkel met het UIM oefend en operaties draaid en volgens jou enkel maar "simpeltjes" mannetjes aan boord afzet, maar ook insertions van MARSOF en luchtmobiele verplaatsing van delen van het Korps Mariniers wat dan wel niet kan wat jij als luchtmachter wel zou kunnen. Je begint enkel maar te schreeuwen (caps) en het af te schuiven op mijn Nederlands. Ja wring je er maar uit. Met air raids, en nee ik ben op mijn achterhoofd gevallen en heb nergens ook maar in het minste of geringste verstand van.quote:Wat wil je trouwens NOG MEER als uitleg? Ik leg net alles netjes uit in die post. Wat snap je niet dan???
CAPS is geen schreeuwen, ik hoopte dat jij het goed zou lezen als het zo in koeienletters stond. En de Marine oefent lang niet zo vaak met insertions als jij denkt, als ze dat al met enige regelmaat doen.... Daar zijn Lynxes ook totaal niet geschikt voor. Daar past niet eens een groep inquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:33 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
[..]
Hoe het komt dat de Marine luchtmachtdienst die niet enkel met het UIM oefend en operaties draaid en volgens jou enkel maar "simpeltjes" mannetjes aan boord afzet, maar ook insertions van MARSOF en luchtmobiele verplaatsing van delen van het Korps Mariniers wat dan wel niet kan wat jij als luchtmachter wel zou kunnen. Je begint enkel maar te schreeuwen (caps) en het af te schuiven op mijn Nederlands. Ja wring je er maar uit. Met air raids, en nee ik ben op mijn achterhoofd gevallen en heb nergens ook maar in het minste of geringste verstand van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |