deed ze dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:32 schreef Praatpoeder het volgende:
Over Aafke d'r onstoken porum. Van elkaars make-up gebruiken krijg je dus ontstoken ogen. Die je dan zou moet spoelen met afgekookt water. Niet met ongewassen tengels in je oog uitknijpen. Bah!
Ze zit altijd maar te knijpen en te doen in dat gezicht.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:32 schreef Praatpoeder het volgende:
Over Aafke d'r onstoken porum. Van elkaars make-up gebruiken krijg je dus ontstoken ogen. Die je dan zou moet spoelen met afgekookt water. Niet met ongewassen tengels in je oog uitknijpen. Bah!
Goedemorgen Dquote:
What happened?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:17 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard en Alex zijn het er over eens dat de vriendschap met Karim niet voorbij is, maar ze gaan niets meer met hem delen, en ze willen hem niet meer in de 'groep'.
verkeerde zenderquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goedemorgen D
Bemoeit Alphons zich nu wel of niet met de inhoud van dat programma?
Het is dat fok er is met cossen, dat maakt het voor mij leuk om streams te kijken, voor de rest boeit het programma mij totaal niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:35 schreef Olga het volgende:
[..]
verkeerde zender
verkeerde tijd
te weinig opdrachten
clues van de een worden wel allemaal verspreid, die van een ander niet
Monique is eindelijk eens leuk casual gekleed!quote:
eejjjjjjjjquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goedemorgen D
Bemoeit Alphons zich nu wel of niet met de inhoud van dat programma?
Die begint hoop te krijgen dat Maik terugkomt. Omdat zijn geheim nog niet bekend is gemaakt en ze zijn clue boek nog niet heeft ontvangenquote:
Ik mis gewoon echte actie in het huis. Laura zei dat gisteren geloof ik tegen ik weet niet meer wie. Die had ook meer actie verwacht in het huis. Die rode telefoon zou ook buiten de liveuitzendingen gaan maar dat gebeurt gewoon niet....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is dat fok er is met cossen, dat maakt het voor mij leuk om streams te kijken, voor de rest boeit het programma mij totaal niet.
Omdat ik een filmpje van hem had gezien in Portugal, hoogste woord enzo..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:38 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
Ik gok dat ie mensen heeft die dat voor hem doen, maar dat ie wel een vinger in de pap heeft
guido wilde ook drukken voor broer/zus, dat heeft hij ook tegen Joanna verteld gisterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:39 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura wil drukken op relatie broer zus ofzo Joanna, lekker dom. Zijn zijn de fake relatie daar, er zijn toch geen clues van broer zus enzo? Hoe dom kun je zijn. Er zijn fucking 40 clues ofzo ga daar eens mee aan de slag!
Ik weet niet meer wie het was, maar gisteravond hadden ze wel van bestek op de keukentafel een stamboom effect gemaakt, om mensen op het verkeerde been te zetten. Volgens mij waren het Philip en Joannaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:39 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura wil drukken op relatie broer zus ofzo Joanna, lekker dom. Zijn zijn de fake relatie daar, er zijn toch geen clues van broer zus enzo? Hoe dom kun je zijn. Er zijn fucking 40 clues ofzo ga daar eens mee aan de slag!
Moggel. Is de herpusoogontsteking door gaan zetten?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:32 schreef Praatpoeder het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat Servio geschrokken is van Karims reactie. Ik weet niet of Karim het rechtstreeks tegen Servio heeft gezegd, maar iig wel tegen anderen dat die aanval van Servio laatst tegen Alex echt niet kon.quote:
Was dat niet het laatste woord?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat ik een filmpje van hem had gezien in Portugal, hoogdte woord enzo..
Echt krenten zitten er niet in die pap.
Ja hij heeft dat rechtstreeks gezegdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat Servio geschrokken is van Karims reactie. Ik weet niet of Karim het rechtstreeks tegen Servio heeft gezegd, maar iig wel tegen anderen dat die aanval van Servio laatst tegen Alex echt niet kon.
Omdat Servio heeft gezegd dat ze qua gezichtsuitdrukkingen zo ontzettend op elkaar lijken, dat er geen twijfel mogelijk is dat ze familie zouden zijn, stomme batserquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:39 schreef meneertje1972 het volgende:
Hij was continu aan het woord!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:41 schreef D. het volgende:
[..]
Was dat niet het laatste woord?
Tijd voor andere pap
Oke tnx.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja hij heeft dat rechtstreeks gezegden daarna ook gezegd dat hij heel aardig tegen Alex zou doen.. waarschijnlijk denkt hij dat hij Alex er zo eerder uit krijgt
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:43 schreef Anneloortje het volgende:
Flip denk ook dikke lul 3 bier dat ik mijn zoutvaatje aan die Sharon geef!
Dat zou wel humor zijn ja...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:41 schreef capuchon het volgende:
Maar hoe dan? Stel de stekker gaat er uit over 3 weken. Blijven die kandidaten dan ook in dat huis zitten haha. En dan gewoon het gevoel geven dat het op TV komt.
In de show van gister werd het getoontquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oke tnx.
Ik heb dat fragment nog nergens kunnen bekijken . (dat achterlijke gedrag van Servio tegen Alex)
Ik weet van niets dus ik neem het zo van je aanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij was continu aan het woord!
en dat is erg, want?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Bij Aafke denk ik; schoenen van Schoenenreus en kleding van Bristol.
Is het nu definitief dat ze over 3 weken uit de lucht gaan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:49 schreef Darklight het volgende:
Nog 3 weken dus, benieuwd hoe de bewoners gaan reageren
Wat nog 3 weken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:49 schreef Darklight het volgende:
Nog 3 weken dus, benieuwd hoe de bewoners gaan reageren
Je leest niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:51 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Is het nu definitief dat ze over 3 weken uit de lucht gaan?
Dat ze aktie ondernemen om te proberen het tij te keren vind ik niet zielig. Dat is goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:55 schreef Darklight het volgende:
Ze doen wanhopige pogingen, gister Maik in de uitzending, en Maandag weer
Best zielig eigenlijk
Die laat natuurlijk verstek gaan omdat ze te druk is met schoonmaken!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:56 schreef versabommie het volgende:
En ja hoor... wie zit er verdomme weer niet gezellig bij het ontbijt? de Cyhena!![]()
Met zo'n aso instellng is het toch ook logisch dat mensen je links laten liggen!
Inderdaad, gewoon hoeren erin. Preutse kriebelwijven als Laura eruit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ze aktie ondernemen om te proberen het tij te keren vind ik niet zielig. Dat is goed.
Die netmanager zou alleen beter nog veel méér aktie kunnen ondernemen (uitzendtijd, duur van de uitzending, STUNTS), ipv met een pruillip te janken dat het zo tegenvalt.
die rooie van BB ... HOERRRRRRREFEEEEST! Die wil ik erin!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon hoeren erin. Preutse kriebelwijven als Laura eruit.
Elke avond drank, wat sensatie. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ik ben met realityseries normaal heel verslavingsgevoelig, maar dit programma kan me nog geen kwartier achter elkaar boeien.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:55 schreef Anneloortje het volgende:
Mn man is de nieuwe servio met zn valse opmerkingen. Ze moetern er gewoon mee kappen, wie interesseert he nog.
Eeeh mij, ik ben verslaafd.
Dat zou dan weer wel kunnenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Die laat natuurlijk verstek gaan omdat ze te druk is met schoonmaken!
Die "relatie" geeft niet echt de indruk van: Oé, dáár moet ik met m'n handen vanaf blijven want anders maak ik iets heel moois kapot.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:00 schreef willem67 het volgende:
Wat ik ook raar vindt is de manier waarop hij steeds probeert Laura te versieren terwijl ze in een "relatie" zit met Guido, ik zou hem niet graag als vriend hebben.
Waarom heeft eigenlijk nog niemand op dat geheim gedrukt?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:02 schreef versabommie het volgende:
Mooiste zou zijn als Alex vandaag het geheim van Guido afdrukt! Wat zal die vadsige valsche kleuter dan enorm balen
Guido is toch niet vals?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:02 schreef versabommie het volgende:
Mooiste zou zijn als Alex vandaag het geheim van Guido afdrukt! Wat zal die vadsige valsche kleuter dan enorm balen
Servio kwam er vannacht achter en toen hebben ze het maar laten zitten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:01 schreef minzo het volgende:
Ben net weer pas online, hoe reageerde de bewoners op de nep clue?
Ik volg SST nagenoeg alleen op fokquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is dat fok er is met cossen, dat maakt het voor mij leuk om streams te kijken, voor de rest boeit het programma mij totaal niet.
Lol nee hee.. Die is vaak nog harder aan het roddelen en stoken als Joanna en Servio bij elkaarquote:
Ik vertrouw sowieso geen mensen die in een kinderdagverblijf werken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:04 schreef MargrietV het volgende:
ik GA over mijn nek van die kinderkleding met ruches van Laura. Zo jaren 50-60 en alles alles veel te kort. Wat een walgelijke "mode".
Dat zou inderdaad het mooiste zijn, ik denk dat Guido alleen maar blij is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:02 schreef versabommie het volgende:
van binnen wel, van buiten gaat hij dan een dag mekkeren dat alex er al uit had moeten liggen en bladiebladiebla!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:05 schreef willem67 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad het mooiste zijn, ik denk dat Guido alleen maar blij is.
Die is over een jaartje of tien vooral moddervet!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:05 schreef versabommie het volgende:
Die jongen is of een jaartje of 10 achter in zijn ontwikkeling of een valsche rat
Dat heb ik gezien, toen heeft Guido toch nog alle beelden omgedraaid en Gerard geschreven met fruit (met de andere) hoe reageerde de andere in de ochtend er op?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Servio kwam er vannacht achter en toen hebben ze het maar laten zitten.
En komt alleen aan de bak op van die heaumeau parkingsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is over een jaartje of tien vooral moddervet!
Lees jij dat ik tik dat dat erg zou zijn?quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:06 schreef capuchon het volgende:
En dat Laure en Alex dan keiharde sex hebben
En dat is dan al gelijk 20 keer ruwer materiaal dan we nu zien van Laura en die wandelende klaagbaakquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
dat wordt dan vast lieve knuffelseks, met lieve knuffelwoordjes die alex laura met z'n hese stemmetje en trouwe hondenogen influistert
Ach zo vind ik de kleding van aafke niets. Ieder een meningquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:04 schreef MargrietV het volgende:
ik GA over mijn nek van die kinderkleding met ruches van Laura. Zo jaren 50-60 en alles alles veel te kort. Wat een walgelijke "mode".
Dat heb ik dan ook gemist.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:06 schreef minzo het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien, toen heeft Guido toch nog alle beelden omgedraaid en Gerard geschreven met fruit (met de andere) hoe reageerde de andere in de ochtend er op?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:09 schreef Olga het volgende:
[..]
Ach zo vind ik de kleding van aafke niets. Ieder een mening
En toen moest ze janken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:10 schreef Conquer het volgende:
Monique: Dit is zo'n raar kussen he. Er zitten alleen maar veren in.
Laura: Ja, het is een verenkussen.
GOH.
Misschien weet hij het wel maar wil hij omwille van L niet drukken. A is niet domquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:00 schreef willem67 het volgende:
Wat ik ook raar vindt is de manier waarop hij steeds probeert Laura te versieren terwijl ze in een "relatie" zit met Guido, ik zou hem niet graag als vriend hebben.
Ik vindt Joanna de enige met style in het huis. De rest van de meiden...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:09 schreef Olga het volgende:
[..]
Ach zo vind ik de kleding van aafke niets. Ieder een mening
linda!!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
die rooie van BB ... HOERRRRRRREFEEEEST! Die wil ik erin!
Nee sofiaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:14 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik wou dat ik Alex kon smsen ofzo om die anderen gewoon te fucken:
Lees: servio + laura + guido + johanna
wederom niets spannends dus vandaagquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, de dames gaan hun haar verven vandaag.
mo, sofia en sharon toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, de dames gaan hun haar verven vandaag.
Dat kan hartstikke fout gaan joh!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:15 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
wederom niets spannends dus vandaag
Ja, geloof het wel, Aafke gaat het iig bij Sofia doen.quote:
mo die groen haar krijgtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat kan hartstikke fout gaan joh!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:17 schreef Olga het volgende:
[..]
mo die groen haar krijgt
sharon wiens haar paars wordt
Sofia wiens haar afbrokkelt
ik hoorde dat alleen jo en L geen geverft haar hadden. Van aafke weet ik het nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, geloof het wel, Aafke gaat het iig bij Sofia doen.
Carnavalsoutfit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:18 schreef Caland het volgende:
Wat heeft het spook trouwens nu weer aan?
vandaag zou de kvdw weer open gaan. Dus laten we hopen dat dat idd snel gebeurtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:17 schreef Tamaartje het volgende:
Wanneer gaat de KvdW weer open..
Laat ze maar weer lekker drukken.. (sofia op L&G)
Sofia is van plan haar extensions in te houden tijdens het verven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:17 schreef Olga het volgende:
[..]
mo die groen haar krijgt
sharon wiens haar paars wordt
Sofia wiens haar afbrokkelt
kan valse nicht achter G aanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:18 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
vandaag zou de kvdw weer open gaan. Dus laten we hopen dat dat idd snel gebeurt
Nou dan kan olga nog wel eens gelijk krijgenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sofia is van plan haar extensions in te houden tijdens het verven.
Aafke heeft uitgroei tot op haar oren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:18 schreef Olga het volgende:
[..]
ik hoorde dat alleen jo en L geen geverft haar hadden. Van aafke weet ik het niet
mja dat dacht ik ook wel, alleen heb ik dat haar niet horen zeggen vandaar dat ik dat niet 1000 procent facking zeker wistquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Aafke heeft uitgroei tot op haar oren.
Volgens mij irriteert die zich aan iedereen, man wat een saai wijf is datquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Sofia heeft het over de nominaties en zegt dat ze zich begint te irriteren aan Alex.
Whats new?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Sofia heeft het over de nominaties en zegt dat ze zich begint te irriteren aan Alex.
Inderdaad, je zou niet denken dat die zich dagelijks liet volblaffen door Don en Ad.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:20 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Volgens mij irriteert die zich aan iedereen, man wat een saai wijf is dat
Wie zijn Don en Ad?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou niet denken dat die zich dagelijks liet volblaffen door Don en Ad.
ik dacht toen zij het huis inkwam er iemand inkwam die voor lol kon zorgen maar het is niet meer dan beeldopvulling, sorry voor de sofia fans. Het enige wat haar erin houdt is dat ze zoveel geld in de kluis heeftquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:20 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
En je kunt je niet eens aan iemand irriteren, hooguit ergeren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:20 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Het haar van Joannaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:22 schreef mootie het volgende:
Aafke heeft eigenlijk ook een ranzige bos haar, die achterkant is echt
Net zoals de rest van Aafke.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:22 schreef mootie het volgende:
Aafke heeft eigenlijk ook een ranzige bos haar, die achterkant is echt
Ja dat dacht ik ook, maar het is idd niksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:21 schreef Olga het volgende:
[..]
ik dacht toen zij het huis inkwam er iemand inkwam die voor lol kon zorgen maar het is niet meer dan beeldopvulling, sorry voor de sofia fans. Het enige wat haar erin houdt is dat ze zoveel geld in de kluis heeft
Oh... wat een goedkoop 'sletje'.quote:
Zag je dat in sst niet dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh... wat een goedkoop 'sletje'.
Sloeg meer op de tekst die op die site gebruikt werd.quote:
Heb je al gezien dat d'r ogen vet onstoken zijn? En gewoon weer met mascara, eyeliner en oogschaduw aan de gang.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze doet gewoon een muts op die ongekamde, vette bos, problem solved.
Zeker weten, de regie bepaald welke kant het op gaat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:22 schreef kaatje50 het volgende:
goedemorgen,
Gezien de opdrachten bij de gouden kooi, waar het 'hokje' aangaf welke kant ze moesten kiezen en hoe ze op bepaalde mensen moesten reageren, geloof ik niet meer dat alles van de bewoners zelf afkomt.
Zou het kunnen dat de stem aan Karim (en sommige andere bewoners) de opdracht heeft gegeven tot die "groepswissel", alleen maar om wat "spanning" te krijgen???
Is Sofia de enige die zonder make-up durft te lopen? (al zou een beetje mascara haar wel 10 keer levendiger maken)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je al gezien dat d'r ogen vet onstoken zijn? En gewoon weer met mascara, eyeliner en oogschaduw aan de gang.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:28 schreef Reksie1981 het volgende:
Scenario maandag 7-3-2011
Alex: "Ik ga drukken!" En loopt naar de geheime kamer, waar hij met de stem gaat praten.
3 minuten laten de stem: "Willen Laura, Guido, Servio, Sophia Faalhaas en Johanna naar de KVDW komen!?"
Stream 5, insite KVDW:
Alex tegen Laura: "Laura, je speelt dat je geheim is dat je een relatie hebt met Guido, maar eigenlijk ben je een verwend nest uit het gooi dat niets kan, geen uitdrukking op haar gezicht heeft en niet kan spellen. Hoe wil jij ooit kinderen goed opleiden dom wicht? En ohja, dat ik je na de show wilde zien, was omdat ik je wilde neuken, maar dat hoeft nu ook niet meer. Doei!"
Alex tegen Guido: "En jij vieze callboy in het echte leven speelde dus met Laura mee, waarom heb je haar dan niet gebatst? In het echte leven ben je ook niet vies van wat sex in opdracht. Ik zou ook maar niet meer online gaan spelen, want daar wordt je nu ook vierkant uitgelachen!"
Alex tegen Servio: "En jij vies baasje, jij bent een bingokoningin Miss Windy Mills, nou ga maar lekker terug naar je gaybase en ga maar weer lekker spelen, doei!"
Alex tegen Sophia: "En jij kan weer terug films gaan maken, het spel is afgelopen voor jou helaas. Oh ja, je zat in een internaat vroeger, nou lekker boeiend geheim! Huilie! HUIL DAN HUILEN NU!"
Alex tegen Flip en Joanna: "Jullie waren helaas gewoon Eye Candy voor de televisie, maar trokken niet genoeg kijkers. Vertellen jullie je eigen geheim maar, anders doe ik het. Jullie zijn niet meer boeiend genoeg voor de show"
Flip en Joanna vertellen hun geheim en daarnaast dat ze eigenlijk ook adoptie kinderen die bij elkaar in de straat woonden en verliefd op elkaar werden, tot een sexuele relatie aan toe.
Flip tegen Joanna: " Waar kom je eigenlijk vandaan dan en wat is je echte achternaam?"
Huil huil, ze hebben dezelfde afkomst en blijken broer en zus te zijn, vandaar de miskramen.
Iedereen in het hok huilt servio kotst van de onthulling, Alex zit erbij als een duivel te lachen! Ownage tot de met!
Alex: "Ohja voor ik het vergeet": Pakt lasbrander en sealt het luik naar de geheime kamer luchtdicht af. "Zo dat probleem lost zich ook wel op over een paar uur"
Laatste shot:
Alex wendt zich tot de camera: "Bedankt Reksie1981 voor je smsjes, en nu tijd voor Bier en Monique bashen!:
kijkcijfers: 1miljoen +
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Sofia tegen Servio; Heb jij dat nooit, dat als je 's morgens wakker wordt dat je denkt , de volgende die wat tegen me zegt sla ik op zijn bek?
Alex; Dat heb ik elke ochtend bij Alex. Glappie.
quote:Nederland blij voor Monique
5 maart om 11.24
Pol: 51% tot nu toe blij met terugkeer van Maik
Het is voor Maik en Monique nog even wachten voor ze elkaar weer in de armen kunnen sluiten. De kijkers verheugen zich in ieder geval al wel op dit moment. Op onze poll geeft 51 % aan blij te zijn voor Monique dat haar liefje weer terug komt. Zij zelf weet nog van niets en ze is nog altijd verdrietig. De hereniging zal sneller plaatsvinden, dan zij kan vermoeden.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch lief, hoe ze voor haar achterlijke broertje zorgt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:35 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze niet de verfjes verwisselen? Gewoon zwart van Sofia op Mo's haar?
Zo, hij is nu 39, dat heeft ie goed voor elkaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:35 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard zegt dat zij geheim ongeveer 15/16 jaar geleden gebeurde
Of het waar is weet ik natuurlijk nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo, hij is nu 39, dat heeft ie goed voor elkaar.
gezeild? Hij zit in de vastgoedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:37 schreef MargrietV het volgende:
heeft Gerard toen iets van de America Cup of zo gezeild?
Muhaha!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:35 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze niet de verfjes verwisselen? Gewoon zwart van Sofia op Mo's haar?
Ik dacht dat je bedoelde dat hij daardoor miljonair is gewordenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:38 schreef MargrietV het volgende:
Het een sluit het ander niet uit Tamaartje.
Gerard: Ja van piercer!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:39 schreef meneertje1972 het volgende:
Haha een NIETMACHINE bij de boodschappen. Aafke gilt het uit wat is dat nou weer? EEN CLUE
he gatver, moet dat nou??quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:39 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Muhaha!
Servio en Soffie gaan hun anus bleken.
is ze de boel daar aan het dichtlassen?quote:
Flesje manjuice?quote:
tis een perforator volgens mij .. dus ja .. en confetti...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:40 schreef capuchon het volgende:
Zou die nietmachine een clue van de piercer zijnnn
zou goed kunnen jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:40 schreef capuchon het volgende:
carnavalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis een perforator volgens mij .. dus ja .. en confetti...
De enige dagen in het jaar dat Limburgers niet continu uitgelachen worden om hun belachelijke voorkomenquote:
Het is een pervorator.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:40 schreef capuchon het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
De enige dagen in het jaar dat Limburgers niet continu uitgelachen worden om hun belachelijke voorkomen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:40 schreef capuchon het volgende:
Een wat? iets met pervs?quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:43 schreef minzo het volgende:
[..]
Gaatjes maker(confetti kan je er mee maken)
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:44 schreef capuchon het volgende:
Het zou wel leuk zijn dat als Maik terug komt dat het op deze manier gaat:
De stem: "Bewoners, er staat iets voor jullie klaar in het labyrint"
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:44 schreef capuchon het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Maik terug komt
Gerard zei ook meteen dat die bij piercer hoordequote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:45 schreef rico80 het volgende:
Guido zit wel erg vaak per ongeluk dichtbij een geheim. Hoeveel voorkennis heeft die gast joh.
Hij ziet een nietmachine en zn eerste reactie is "dan kunnen we piercings zetten"... Beeeeetje vreemde gedachtengang, tenzij je op een clue richting een piercer zit te wachten natuurlijk.
Ze hebben tijdens de liveshow ook al clues gekregen over piercenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:45 schreef rico80 het volgende:
Guido zit wel erg vaak per ongeluk dichtbij een geheim. Hoeveel voorkennis heeft die gast joh.
Hij ziet een nietmachine en zn eerste reactie is "dan kunnen we piercings zetten"... Beeeeetje vreemde gedachtengang, tenzij je op een clue richting een piercer zit te wachten natuurlijk.
En ze denken natuurlijk dat Sofia piercer is...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Gerard zei ook meteen dat die bij piercer hoorde
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:47 schreef Reksie1981 het volgende:
Stem:
Bewoners er staat iemand in het labyrinth op jullie te wachten.
Mo: MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIK!!!
Deur opent:
Shot van Cynthia!
Iedereen huilen!
Wij lachen!
Stem:
Deur opent:
Shot van Cynthia!
Iedereen huilen!
Wij lachen!
Stem:
Deur opent:
Shot van Cynthia!
Iedereen huilen!
Wij lachen!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:49 schreef Darklight het volgende:
Dit gesprek hebben ze gister toch al gehad
Dat gevoel heb ik altyd als ik kijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:49 schreef Darklight het volgende:
Mwah wat ik een beetje loos aan het verhaal vind is dat hij het één zegt tegen Alex maar gisteren eigenlijk een pact laat opdringen door Joannaquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:50 schreef Anneloortje het volgende:
Ik ga ff schijten. Ff een omgekeerde Servio eruitwippen!
Alex zocht weer iemand om mee te babbelen, maakt hem niet uit dat dit gesprek al eerder geweest is..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:49 schreef Darklight het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA twitter alphons!! dit moet gebeurenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:47 schreef Reksie1981 het volgende:
Stem:
Deur opent:
Shot van Cynthia!
Iedereen huilen!
Wij lachen!
Die Alex is niet snel van begrip, dus dit zal vandaag nog wel een keer of tig ter spraken komen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:49 schreef Darklight het volgende:
Gesprekstof raakt ook een beetje op. Jij zit thuis nooit eens stil te zijn of dingen te herhalen zekerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alex zocht weer iemand om mee te babbelen, maakt hem niet uit dat dit gesprek al eerder geweest is..
Stem:
Deur opent:
Shot van Cynthia!
Iedereen huilen!
Wij lachen!
Maakt het uit wat ik thuis doe?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:51 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gesprekstof raakt ook een beetje op. Jij zit thuis nooit eens stil te zijn of dingen te herhalen zeker
volgens mij komt ze net uit die kistquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:52 schreef versabommie het volgende:
Daar gaat Karim zijn betoog mank!!!
Sofia wil niet winnen, die wil alleen maar slapen en liggen... liefst op een koud en donker plekje....in een kist misschien.... ofzo ..
Goed plan, als er maar wat gebeurt! En als Maik terug mag komen, meteen weer wegstemmen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:52 schreef meneertje1972 het volgende:
IDEE
Zondag moeten de bewoners met elkaar unaniem inbrengen of er een bewoner en zo ja welke bewoner mag terugkomen. Is er geen unanimiteit dan komt er geen bewoner terug.
Gerard wil misschien wel geen bewoner terug, terwijl groep Servio allemaal Maik terugwillen.
Dit zorgt voor heibel in de tent.
En de komende 3 weken...........quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:51 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Die Alex is niet snel van begrip, dus dit zal vandaag nog wel een keer of tig ter spraken komen.
Oe, verf op haar huid, dat krijg je er niet zomaar weer afquote:
Niets aan de hand, ik weet de perfecte oplossing:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:54 schreef willem67 het volgende:
[..]
En de komende 3 weken...........
tot de stekker uit het programma gaat
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:01 schreef NotYou het volgende:
Dan hadden ze 't niet op net5 moeten uitzenden maar gewoon primetime op sbs6. Ook hadden ze aan de huidige succesformules van sbs6 moeten vasthouden in plaats van te gaan voor typische Endemol crap.
Dit betekent: Probleemwijken/tienermoeders op een niet te redden vakantie in Portugal. Aan elkaar gepraat door Alberto Stegeman himself en met opdrachten als "Steel de condooms uit de bagage van tienermoeder Patricia. De lust bloeit hoog op tussen haar en veroordeeld geweldpleger Rinus. Zal zij de verleiding kunnen weerstaan? "
Spoiler!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:56 schreef versabommie het volgende:
Me hungry! Me want brains for breakfast!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:56 schreef versabommie het volgende:
En Karim verlinkt en passant bijna zijn geheim aan Alex
Sorry!quote:
Heb eff gemist, wat zij die dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:56 schreef versabommie het volgende:
En Karim verlinkt en passant bijna zijn geheim aan Alex
"Ik heb in een Bollywood film gespeeld"quote:
Ze waren heel relaxed aan het praten, wanneer ze zich ingeschreven hadden voor het programma enzo.. en Alex vraagt heel achteloos: "Maar wat maakt jou zo bijzonder dat je hierin zit"quote:
Prachtig, en ohja er is geen budget meer voor de terugreis, dat zullen jullie zelf moeten regelen..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:59 schreef NotYou het volgende:
Haha wat een schok moet dat zijn voor de bewoners als het programma voortijdig gecanceld wordt.. Vanochtend hadden ze 't er nog over hoe 't toch echt wel een succes moet zijn.![]()
Ik vind hem zo schattigquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze waren heel relaxed aan het praten, wanneer ze zich ingeschreven hadden voor het programma enzo.. en Alex vraagt heel achteloos: "Maar wat maakt jou zo bijzonder dat je hierin zit"
En Karim gaf hem op een haar na geen antwoord en schrok echt![]()
Had hij bijna zo zijn geheim gezegd ..
Echt.. ik WIL dat moment:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:59 schreef NotYou het volgende:
Haha wat een schok moet dat zijn voor de bewoners als het programma voortijdig gecanceld wordt.. Vanochtend hadden ze 't er nog over hoe 't toch echt wel een succes moet zijn.![]()
Sofia wil de rode extensions niet meegekleurd hebben, lijkt me handiger dat die in folie verpakt werden.quote:
Maik is een thropy hunter!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:01 schreef NotYou het volgende:
Mo is haar BH en al haar strings kwijt.. hmm maar eens overschakelen naar Maik..
Waarom niet gewoon het huis af laten fikkken voor de verzekeringsgelden en doen alsof de show daardoor gecanceld moet worden. Dan pas deze bom droppenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt.. ik WIL dat moment:
Stem: Bewoners, er kijkt echt geen mens meer naar jullie luie ranzige gehang en domme valsche nichtenstreken. Het enige geld dat we nu nog in jullie steken is dat voor een ticket terug en dan mogen jullie van geluk spreken, daar de kijker er voro stemde om jullie lekker in dat huis te laten verhongeren. Bel ons nooit meer, schrijf ons nooit meer en we hebben al een straatverbod voor jullie geregeld! En nu je koffers pakken en opzouten!
Ze vinden zichzelf juist allemaal zó verschillend.. 'echt een afspiegeling van de maatschappij'.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:01 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat het vooral geen succes is vanwege een belachelijke casting.
Waar zijn de allochtonen dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf juist allemaal zó verschillend.. 'echt een afspiegeling van de maatschappij'.
idd, met uitspoelen voorkom je niet dat het meegekleurd wordt. Toch? iemand kap(ster)per hier?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sofia wil de rode extensions niet meegekleurd hebben, lijkt me handiger dat die in folie verpakt werden.
Yeps... ik begrijp niet hoe ze daar steeds mis kunnen gaan. Aan de andere kant denk ik dat slimmere, socialere, initiatiefrijke mensen niet voor handen zijn omdat die geen 3 maanden vrij kunnen nemen. Wat dat betreft is de Eindbaas Gerard gewoon een zegequote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:01 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat het vooral geen succes is vanwege een belachelijke casting.
Cynthia was er in den beginne..quote:
Dus er lopen in Nederland honderdduizenden, zo niet miljoenen Alexen rond?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf juist allemaal zó verschillend.. 'echt een afspiegeling van de maatschappij'.
Ze houdt die rode plukken al vast met de handschoenen onder de verf.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:03 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
idd, met uitspoelen voorkom je niet dat het meegekleurd wordt. Toch? iemand kap(ster)per hier?
11 procent moet erin! Cynthia was zeg maar "De Neger Omdat Het Moet" ( en nee, dit is niet de you are an idiot link! )quote:
Je UI wijst mij erop dat er nog een V aflevering klaar staat om te kijken, thanks!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus er lopen in Nederland honderdduizenden, zo niet miljoenen Alexen rond?
Ik ben Pownews kijkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
11 procent moet erin! Cynthia was zeg maar "De Neger Omdat Het Moet" ( en nee, dit is niet de you are an idiot link! )
Ik hoef mijn haar nog niet te verfen, heb donkerbruin haar. Maaaaar er komen nu wel een paar grijze haartjes door en die geven bijna licht in het donkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze houdt die rode plukken al vast met de handschoenen onder de verf.
(ik laat mijn haar reglmatig verven, verschillende kleuren, IK weet hoe het werkt)
Ik ben zelfs lid van het eerste uur.. heerlijk al die rellen van dingen die normaal ind e doofpot hadden gekomenquote:
Jo hoeft niet preuts te zijn, de regie is al preuts genoeg.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:06 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk zijn alleen Gerard en Karim wel goed gecast. Servio ook nog wel, door zijn valsheid en Joanna omdat je gewoon altijd een lekker wijf moet hebben. Beetje jammer dat dit lekkere wijf zo preuts als de pest is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |