deed ze dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:32 schreef Praatpoeder het volgende:
Over Aafke d'r onstoken porum. Van elkaars make-up gebruiken krijg je dus ontstoken ogen. Die je dan zou moet spoelen met afgekookt water. Niet met ongewassen tengels in je oog uitknijpen. Bah!
Ze zit altijd maar te knijpen en te doen in dat gezicht.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:32 schreef Praatpoeder het volgende:
Over Aafke d'r onstoken porum. Van elkaars make-up gebruiken krijg je dus ontstoken ogen. Die je dan zou moet spoelen met afgekookt water. Niet met ongewassen tengels in je oog uitknijpen. Bah!
Goedemorgen Dquote:
What happened?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:17 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard en Alex zijn het er over eens dat de vriendschap met Karim niet voorbij is, maar ze gaan niets meer met hem delen, en ze willen hem niet meer in de 'groep'.
verkeerde zenderquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goedemorgen D
Bemoeit Alphons zich nu wel of niet met de inhoud van dat programma?
Het is dat fok er is met cossen, dat maakt het voor mij leuk om streams te kijken, voor de rest boeit het programma mij totaal niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:35 schreef Olga het volgende:
[..]
verkeerde zender
verkeerde tijd
te weinig opdrachten
clues van de een worden wel allemaal verspreid, die van een ander niet
Monique is eindelijk eens leuk casual gekleed!quote:
eejjjjjjjjquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goedemorgen D
Bemoeit Alphons zich nu wel of niet met de inhoud van dat programma?
Die begint hoop te krijgen dat Maik terugkomt. Omdat zijn geheim nog niet bekend is gemaakt en ze zijn clue boek nog niet heeft ontvangenquote:
Ik mis gewoon echte actie in het huis. Laura zei dat gisteren geloof ik tegen ik weet niet meer wie. Die had ook meer actie verwacht in het huis. Die rode telefoon zou ook buiten de liveuitzendingen gaan maar dat gebeurt gewoon niet....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is dat fok er is met cossen, dat maakt het voor mij leuk om streams te kijken, voor de rest boeit het programma mij totaal niet.
Omdat ik een filmpje van hem had gezien in Portugal, hoogste woord enzo..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:38 schreef D. het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
Ik gok dat ie mensen heeft die dat voor hem doen, maar dat ie wel een vinger in de pap heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |