Ik zou haar wel doen.quote:
Slaap lekker.quote:
Toen jullie net die discussie hadden over het Christendom moest ik aan zo een oude aflevering van Puberruil denken. Zat ook zo een zwaargelovige jongen uit Zeeland in die ging ruilen met een jongen wiens Hells Angel-vader vastzat voor moord. Die christelijke jongen mocht niet op de computer en geen tv kijken, alleen door de ouders goedgekeurde dvd's. Zijn hobbies waren planten kweken (nee, geen wiet) in een caravan in zijn tuin. Hij ging zaterdagavond uit, dat hield in: luisteren naar live (!quote:
en dit is dus de reden waarom het Christendom zo'n slecht imago heeft...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Toen jullie net die discussie hadden over het Christendom moest ik aan zo een oude aflevering van Puberruil denken. Zat ook zo een zwaargelovige jongen uit Zeeland in die ging ruilen met een jongen wiens Hells Angel-vader vastzat voor moord. Die christelijke jongen mocht niet op de computer en geen tv kijken, alleen door de ouders goedgekeurde dvd's. Zijn hobbies waren planten kweken (nee, geen wiet) in een caravan in zijn tuin. Hij ging zaterdagavond uit, dat hield in: luisteren naar live (!!) accordeonmuziek en een glaasje fanta drinken. Half 12 fietste hij zo snel mogelijk terug naar huis, omdat zondag rustdag.
Heb echt met verwondering zitten kijken.
Die jongen kreeg totaal geen vrijheid en eigen verantwoordelijkheid van zijn ouders. Toen ging die andere jongen wat moeilijke vragen stellen aan die moeder. Er kwam uit: God stond op 1, daarna kwamen de kinderen pas...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dit is dus de reden waarom het Christendom zo'n slecht imago heeft...
ga dan.quote:
dat kan toch niet jonguh.. ik woon in een gat.. daar ga je om deze tijd niet alleen op de fiets naar 'de stad'quote:
Ik ben opgegroeid in een dorpje in de biblebelt en ken het Christelijke uitgaansleven dus we een beetje. Dat van 12 uur thuis zijn herken ik, de rest eerlijk gezegd niet zo. De jongeren uit mijn dorp luisteren naar 'normale' muziek en zuipen zich helemaal de tering in omdat ze maar zo kort tijd hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Toen jullie net die discussie hadden over het Christendom moest ik aan zo een oude aflevering van Puberruil denken. Zat ook zo een zwaargelovige jongen uit Zeeland in die ging ruilen met een jongen wiens Hells Angel-vader vastzat voor moord. Die christelijke jongen mocht niet op de computer en geen tv kijken, alleen door de ouders goedgekeurde dvd's. Zijn hobbies waren planten kweken (nee, geen wiet) in een caravan in zijn tuin. Hij ging zaterdagavond uit, dat hield in: luisteren naar live (!!) accordeonmuziek en een glaasje fanta drinken. Half 12 fietste hij zo snel mogelijk terug naar huis, omdat zondag rustdag.
Heb echt met verwondering zitten kijken.
Het was in Meliskerke, Zeeland kan ik me herinneren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in een dorpje in de biblebelt en ken het Christelijke uitgaansleven dus we een beetje. Dat van 12 uur thuis zijn herken ik, de rest eerlijk gezegd niet zo. De jongeren uit mijn dorp luisteren naar 'normale' muziek en zuipen zich helemaal de tering in omdat ze maar zo kort tijd hebben.
dat laatste zeker, maar dit soort ouders zou ik écht niet als ouders willen hebben...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die jongen kreeg totaal geen vrijheid en eigen verantwoordelijkheid van zijn ouders. Toen ging die andere jongen wat moeilijke vragen stellen aan die moeder. Er kwam uit: God stond op 1, daarna kwamen de kinderen pas...![]()
Ik had echt met die jongen te doen. Maar wel tof dat ze aan dat programma meededen.
Bommelerwaard hier. Volgens mij iets minder streng gelovig dan Zeeland maar alsnog flink streng.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het was in Meliskerke, Zeeland kan ik me herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |