en het is je nog gelukt ook!quote:
Ach wacht je toch even tot de volgendequote:
Die heeft wel geleerd niet tegen zijn zus in te gaan danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:33 schreef versabommie het volgende:
En Philip is dus iig ook niet de hoogbegaafde , dat is wel duidelijk
Vergeet, Ben eens even stil, ik wil denken, nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Die heeft wel geleerd niet tegen zijn zus in te gaan dan
Ja maar, ja maar.....ga maar aan de kant, laat mij maar.
Hell
Hahahahaha arggghh me cola wat doe jequote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:30 schreef PC eend het volgende: Na dat ketchup hart, had ik heel groot met stront: :HOMO'S ZIJN ZIEK" op de grond geschreven. Servio over de zeik en drukken op alex dat hij een fundamentalistische SGP'er is. Jooann over de zeik dat ze alles moet schoonmaken. En gerard die er aan proeft en het in zijn gezicht smeert onder het mom van: "nee hoor jongens dit is echt geen poep".
Servio zal het wel op zaad gooienquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:37 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Aarde symboliseert de roots of zaad
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:37 schreef Papiergeld het volgende:
Flip vergeet z'n zender in de keuken?
Volgens mij niet toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:12 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Er zijn toch al meerdere clues in de open wereld dat zijn vriendin niet echt is. [..]
Servio was nog wakker die heeft ze gezienquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:39 schreef feldie het volgende:
Waarom ruimt ze het nu weer op? Ik kon niet verstaan wat philip zei!
quote:
de bingoqueen kwam erraanquote:
Dan toch beter, dan weet hij toch meteen dat het hun missie was. voilaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Servio zag flip binnenkomen
Ik meen ergens gelezen te hebben dat zijn familie haar niet kende.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij niet toch?
Vorige week zat ze nog te janken in de studio, toen Renate een boodschap van haar overbracht aan Guido.
Was geen missie was zelf bedachtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:40 schreef minzo het volgende:
[..]
Dan toch beter, dan weet hij toch meteen dat het hun missie was. voila
eerder een slome boerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Guido heeft echt gayhouding, kont naar achter
Hij ligt graag in bed moe te zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:41 schreef RiftNL het volgende:
Guido is trouwens wel fatsig met zn dikke reet en pens
En die andere kut ookquote:
Gewoon eens een goeie sanctie voor die fluisterende zenderkudten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |