Mooi. Dan is dat ook weer geregeld..quote:
Hij hoeft toch niet meteen alles te vertellenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mooi. Dan is dat ook weer geregeld..
maar ji jbent dus zo'n internet held die overal een mening over heeft maar niets over zichzelf durft te vertellen??
wat stel jij je aan zegquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mooi. Dan is dat ook weer geregeld..
maar ji jbent dus zo'n internet held die overal een mening over heeft maar niets over zichzelf durft te vertellen??
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet meteen alles te vertellenZeker niet aan een nieuwe
ik stel me niet aan.. ik begin een discussie..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat stel jij je aan zeg![]()
waarom zou ik alles delen met iedereen op internet![]()
![]()
en wat heeft dat met een mening geven te maken?
kromme redenatie hoor
Je wilt je vragen aan Pezu via mij beantwoord hebben? Helaas pindakaasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
mja.. niet alles.. wat weet JIJ van PeZu dan??
behalve dat het een duitse chinees (chineese duitser ?? ) is die in nederland woont ?
nee zo bedoel ik het nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je wilt je vragen aan Pezu via mij beantwoord hebben? Helaas pindakaas![]()
Ik vergeet zulke dingen gewoon snelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee zo bedoel ik het niet
meer dat jij ook niet veel van hem weet
ik hoef verder niet te weten wat je wel weet..
je begint gelijk te gooien met internetheld omdat ik iets niet wil delen en daartegen over ook niks verwacht, ik VIND dat je je ruimschoots aanstelt .quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik stel me niet aan.. ik begin een discussie..
je hoeft niet alles te delen, maar een eetje mag wel![]()
en een mening geven heeft toch vaak wel met je achtergrond te maken.. als iemand een mening geeft is het fijn om die achtergrond te weten om de mening in de juiste context te kunnen plaatsen..
bovendien vind ik het ook totaal onbelangrijk om alles van jou of iemand te weten waar je slap ouwehoert in een scquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vergeet zulke dingen gewoon snel
Eensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
bovendien vind ik het ook totaal onbelangrijk om alles van jou of iemand te weten waar je slap ouwehoert in een sc
als ik diepgaande contacten wil dan ga ik wel naar mijn nerdherd of broer
Ligt het aan mij dat ik die zin niet begrijp?quote:
heb jij een negetief gevoel bij het woord "internet held" ? hoe komt dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
je begint gelijk te gooien met internetheld omdat ik iets niet wil delen en daartegen over ook niks verwacht, ik VIND dat je je ruimschoots aanstelt .
jij hecht enorme waarde aan een mening van iemand op inet dat je dat allemaal wil weten?
ik heb geen idee wat er met m'n huis isquote:
Altijd als Barretje haar mening geeft is het gezeikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik die zin niet begrijp?
hahahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat er met m'n huis isik zit er niet
Barretje of Barreltje?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Altijd als Barretje haar mening geeft is het gezeik
internetheld, kan je maar als 1 manier opvatten hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb jij een negetief gevoel bij het woord "internet held" ? hoe komt dat?
ik heb wel een negatief gevoel bij het woord "aanstellen" dat is als ene klein kind op de vloer van de supermarkt liggen rollen en onredelijke dingen verwachten..
ik verwacht geen onredelijke dingen denk ik.. je absorbeert hier wel de levens van anderen.. is het onredelijk daar een stukje leven van jou voor terug te verwachten?
en neuh.. de mening van JOU kan me geen reet schelen.. daar ben ik al klaar mee omdat ik je eigenlijk een onaangename persoonlijkheid vind door de posts die je maakt. maar ik dacht, laat ik eens een vriendelijk praatje met je aangaan om te zien of ik overtuigd kan worden van het tegendeel.. Helaas.. pindakaas .. (tnx RN!) het is niet gelukt..
ik ga weer eens aan het werk!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Altijd als Barretje haar mening geeft is het gezeik
Sorry.. ik was even vergeten dat JIJ de volwassenheid zelve was..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
internetheld, kan je maar als 1 manier opvatten hoor![]()
ik absorbeer hier helemaal niks, doe eens niet van die rare aannames mens
je verdraait de boel een beetje.
mijn mening kan je niks schelen maar je moet perse die van jou ventileren over iemand die je totaal niet kent ? Doe niet zo hypocriet joh![]()
en ja ook deze post van je is aanstellerij, een kind dat jankt op de grond van ene supermarkt heeft meer recht daartoe want dat is nog irl
boehoe ik was aardig maar hij gaf geen antwoord, boehoe iemand internet wil niet alles delen boehoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ah, hier ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Sorry.. ik was even vergeten dat JIJ de volwassenheid zelve was..
Ik zal me noooit meer als een klein kind aanstellen
wil je nu weer mijn vriendje zijn??dat pretendeer ik nergens te zijn, wat probeer je nu te bereiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je vind me onaangenaam? mooi dat ben ik ook![]()
en ga nu maar weer lekker werken
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |