het is 915 en ik ben verdomme wakkerquote:
Ja, al zijn de nieuwe bovenburen van mijn buren vroege vogels qua klussen en schreeuwende kinderenquote:
Ohh dat valt toch best meequote:
MPGoedemorgenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:15 schreef MPG het volgende:
Pauze. Koffie.
Was ik nu maar al in de stad, bij![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, al zijn de nieuwe bovenburen van mijn buren vroege vogels qua klussen en schreeuwende kinderen.
weet jij hoe laat ik ging slapenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh dat valt toch best meeniet zo mokken
![]()
Jazekerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPGoedemorgen.
Was het gezellig gisterenavond?
2/3 uur ofzo toch? Maar je wordt niet zomaar wakker als je niet uitgeslapen bentquote:
MAAK DAAR MAAR 415 VANquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
2/3 uur ofzo toch? Maar je wordt niet zomaar wakker als je niet uitgeslapen bent
ohh.. ik pasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil een huisvrouw... dan kunnen we de taken verdelen.
Eerder gaan slapen dan dus!quote:
Daar vergis je je in, jongedame! Als je een vrij vaste tijd hebt waarop je 's ochtends wakker wordt, kan het zomaar zijn dat je ook om die tijd wakker wordt als je later bent gaan slapen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
2/3 uur ofzo toch? Maar je wordt niet zomaar wakker als je niet uitgeslapen bent
Toch mag je caps lock uit hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
MAAK DAAR MAAR 415 VAN![]()
IK BEN VERDOMME MOE
eerder slapenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerder gaan slapen dan dus!
[..]
Daar vergis je je in, jongedame! Als je een vrij vaste tijd hebt waarop je 's ochtends wakker wordt, kan het zomaar zijn dat je ook om die tijd wakker wordt als je later bent gaan slapen.
waar denk je dat ik ligquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch mag je caps lock uit hoor
En ga dan weer naar bed als het zo erg is
heb ik ook, maar ik ben niet moe als ik wakker wordquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar vergis je je in, jongedame! Als je een vrij vaste tijd hebt waarop je 's ochtends wakker wordt, kan het zomaar zijn dat je ook om die tijd wakker wordt als je later bent gaan slapen.
Ik wel hoor, zeker als het een korte nacht was... ik maakte er gisterenavond niet voor niets een langere nacht vanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
heb ik ook, maar ik ben niet moe als ik wakker word
ik heb daar geen tijd voorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij zou mij het hele huishouden alleen laten runnen? Lekker is dat.
quote:
ja maar..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
heb ik ook, maar ik ben niet moe als ik wakker word
Luie mensen hier! Ik ga maar eens even mijn boodschappenbrief maken!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga er voor 10 uur ook niet uit hoor
ik hoef ook niks te doen dus dat scheelt iddquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga er voor 10 uur ook niet uit hoor
Hoe korter ik slaap hoe fitter ik de volgende dag benquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wel hoor, zeker als het een korte nacht was... ik maakte er gisterenavond niet voor niets een langere nacht van.
lui wie gaat er nu vroeg slapen das pas luiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Luie mensen hier! Ik ga maar eens even mijn boodschappenbrief maken!
Maar ik ben ook een kind dat veel slaap nodig heeftquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja maar..
jij bent nog jong en je lichaam kan dat nog aan
Zeg..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? het is weekend/vakantiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou iddquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
lui wie gaat er nu vroeg slapen das pas lui
allebei niet dusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? het is weekend/vakantie
ik slaap mijn hele leven al weinig soms 3 uur per nacht meestal merk ik er niks van maar vandaag ben ik boos, kan ook zijn dat ik mijn vriendin mis hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja maar..
jij bent nog jong en je lichaam kan dat nog aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |