Hmm, da's balen ja, is er geen ander filiaal in de buurt waar je het kan proberen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, niet langs gekomen
Mijn dag was teleurstellend. Ik had de hele week uitgekeken om een vest en/of jas te kopen en allebei waren te klein
Hoe was jouw dag
Ik dacht dat jij klaar was met het huishoudenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:37 schreef PeZu het volgende:
zo ff de was opgehangen en een bakje koffie gepakt
Nee, is er niet in een grotere maat helaasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hmm, da's balen ja, is er geen ander filiaal in de buurt waar je het kan proberen?
Mijn dag was in vergelijking met de rest van de week was dit de meest perfecte dag die ik me kon voorstellen
En dat had ik wel even hard nodig.
ja bijna dusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij klaar was met het huishouden
En koffie vlak voor het slapen gaanquote:
uhm ik slaap nooit voor 3 uur hoorquote:
ja zonde van je tijd man slapenquote:
precies.quote:
Ja en ook als ik slaap voel ik me alsnog altijd moequote:
daaromquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en ook als ik slaap voel ik me alsnog altijd moe
Ik ben niet zo van de koffiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:45 schreef PeZu het volgende:
ooh wat houd ik toch van goede sterke koffie![]()
Maar als ik helemaal niet slaap voel ik me pas echt verrotquote:
Op zich wel. Vandaag is natuurlijk vrijdag en ik ben aan mijn 3e en laatste voor vandaag bezigquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Lukt het minderen van de Strongbows al een beetje, Gentle?
het zwarte goudquote:
powernaps ftwquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar als ik helemaal niet slaap voel ik me pas echt verrot
Dan doe je het beter dan mijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich wel. Vandaag is natuurlijk vrijdag en ik ben aan mijn 3e en laatste voor vandaag bezig
ja man liters, daarom loopt alles hier zo gesmeerdquote:
Was toe aan een goede afsluiting van de week, ben net thuis.quote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man liters, daarom loopt alles hier zo gesmeerd
Wat heb je gedronkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Was toe aan een goede afsluiting van de week, ben net thuis.
quote:
Gaat dat een beetje (het leren)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar, boeiend.
Morgen weer beginnen met leren
Naja, Natuurkunde, niet m'n sterkste vak.quote:
Oooh, ook geen leuk vooruitzicht voor het weekend danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, Natuurkunde, niet m'n sterkste vak.
Zeker niet, daarom wou ik het er vannacht nog even van nemen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ook geen leuk vooruitzicht voor het weekend dan![]()
Dat is een leuk topic inderdaadquote:
Je hebt groot gelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zeker niet, daarom wou ik het er vannacht nog even van nemen.
Woohooquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:12 schreef TheFamousMan het volgende:
En ik heb m'n 'dinnetje superdeluxe megaspetterendfantastisch verwend
Onaangekondigd opgehaald, meegenomen naar de pizzeria, love diner voor twee, daarna naar de bios in de love seatquote:
Dat klinkt allemaal erg tof zegquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Onaangekondigd opgehaald, meegenomen naar de pizzeria, love diner voor twee, daarna naar de bios in de love seat
Die speelde ik vandaag nog, prachtig nummerquote:
Zeker een prachtig nummerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Die speelde ik vandaag nog, prachtig nummer
steek een wortel in je reet danquote:
Ja, dat begrijp ik ook nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
het is nog zo'n enorme chaos in dat land, er alleen al aan denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |