quote:Op maandag 7 maart 2011 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet echt
Ik rook minstens een pakje per dag
Jij snapt me.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Knap hoorEn carnaval=bier=roken dan toch?
Daar heb ik wel eens wat van vernomen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef picodealion het volgende:
Zo, voor de grap weer eens de neverending movie quiz op Flixster gespeeld. Toch maar weer mooi 700.000 plaatsen gestegen.
Mwah, veel gemakkelijke vragen afgewisseld met (op dit moment) enorm veel Oscars-vragen. Het zijn juist af en toe de pittige vragen die het leuk houden, dus als er ergens meer dan 70% goed op wordt geantwoord vote ik 'm standaard down,quote:Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef Patch het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens wat van vernomen.
Is dat leuk?
Owh? Want?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef picodealion het volgende:
Ok, ik krijg nu echt een heel ander beeld van je Patch.
Whehe nee, maar gewoon niet het type dat op een manier carnaval viert als jij net beschrijft. Ik ken je sowieso altijd al als een serieuze user, daar maak je vanzelf een voorstelling bijquote:Op maandag 7 maart 2011 22:44 schreef Patch het volgende:
[..]
Owh? Want?
Je dacht echt aan een oude Hitler-achtige filmnerd met PDD-NOS?
Welk ooglapje?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:44 schreef Robby87 het volgende:
Patch, dat slaat op jouw ooglapje in combinatie met een piratenring?
Ok, leuk om te horen/lezen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Whehe nee, maar gewoon niet het type dat op een manier carnaval viert als jij net beschrijft. Ik ken je sowieso altijd al als een serieuze user, daar maak je vanzelf een voorstelling bij.
Dat is ook het leuke aan meetings. Als je eenmaal Laffer en Static hebt gemeet ziet de wereld er anders uit dan voorheen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Ok, leuk om te horen/lezen.
Dan moet er zeker snel een meet komen.
Dan krijg je NOG een ander beeld van me.
Vraag maar aan de rest.
Ik heb vele gezichten.
OMGquote:Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef Patch het volgende:
[..]
Jij snapt me.
Gisteren nog laat op de eerste hulp weer belandt, kreeg een piratenring niet af en mijn vinger was zwart en dik
Patch is Engels voor (oog)lapje --> Piraatquote:Op maandag 7 maart 2011 22:46 schreef Patch het volgende:
[..]
Welk ooglapje?
Jack heeft heul geen ooglapje !
Maar wel vreemd om inderdaad laarzen met hoge hakken aan te trekken en een half uur in de weer zijn met foundation, eyeliner, mascara en oogschaduw
Laat dat ene gezicht maar thuis, goed?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Ok, leuk om te horen/lezen.
Dan moet er zeker snel een meet komen.
Dan krijg je NOG een ander beeld van me.
Vraag maar aan de rest.
Ik heb vele gezichten.
damn, dat ik die niet snapte...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Patch is Engels voor (oog)lapje --> Piraat
doe ikquote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Laat dat ene gezicht maar thuis, goed?
Wie?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat is ook het leuke aan meetings. Als je eenmaal Laffer en Static hebt gemeet ziet de wereld er anders uit dan voorheen.
Dan wordt het leukquote:
Hoe lang zit je nou al op FOK!? En je kent Laffer en Static niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Wie?
Ik was ook aangenaam verrast bij de eerste FMT-meet.
Echt leuk om de gezichten erbij te plaatsen en een beetje mee kunnen krijgen wat hun karakter is.
Ja iddquote:Op maandag 7 maart 2011 22:54 schreef picodealion het volgende:
Het kan soms ook een enorme tegenvaller zijn trouwens.
Ik heb het nooit zo bijgehouden, maar het moet toch wel tegen de 100 aan liggen. Paar crew-meets en ONZ-meets en je hebt zo alweer een flinke handvol te pakken.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd
Ik heb al best veel FOK!kers gemeet vind ik zelf
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hoe lang zit je nou al op FOK!? En je kent Laffer en Static niet?
Yvonne dan?
9 jaar pas.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hoe lang zit je nou al op FOK!? En je kent Laffer en Static niet?
Yvonne dan?
Hier kan ik weer een platte reactie op posten, maar dat doe ik niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd
Ik heb al best veel FOK!kers gemeet vind ik zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |