Dan moet je ook spijkers met koppen slaan. Laat dan zien wanneer hij heeft gecheat, dan ondersteun ik je volledig.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:12 schreef Patch het volgende:
Onderbouwing is er, alleen niet in dit topic.
Als je iets niet ziet wil dat natuurlijk niet zeggen dat het er niet is.
En dan kom ik nooit meer terug <dat moet voldoende motivatie zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 22:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dan moet je ook spijkers met koppen slaan. Laat dan zien wanneer hij heeft gecheat, dan ondersteun ik je volledig.
Als hij niet valsspeelt is hij van harte welkom.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh je bedoeld met jullie "intuinvragen" die ik gewoon wist....ik hoef die dingen echt niet te gaan zoeken...
Jij zegt dat ik niet zoveel kan wetenNou dan kan ik een vriend van me voorstellen en als het op trivia aan kom ben ik niks bij hem
Alleen bij mij ligt de focus alleen op films en series dat is mijn passie en om dan als cheater te worden neergezet is echt....wtf
Je hebt hem in januari een gele kaart gegeven toen hij 6 punten hadquote:Op maandag 7 maart 2011 22:14 schreef Patch het volgende:
[..]
Als hij niet valsspeelt is hij van harte welkom.
Maar dan niet stiekem een nieuw account aanmaken van "Sands Friend"
Je kan natuurlijk proberen om het FOK TV-serie-trivia weer leven in te blazen.
Aha, weer een vraagstuk minder.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Je hebt hem in januari een gele kaart gegeven toen hij 6 punten had... he was not amused
Dat gaat helaas niet, maar voel je vrij om vanaf Sands eerste antwoord alles na te lezen en je conclusie te trekken.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dan moet je ook spijkers met koppen slaan. Laat dan zien wanneer hij heeft gecheat, dan ondersteun ik je volledig.
Oeh, ben benieuwd hoe ik daar in scoor,quote:Op maandag 7 maart 2011 22:14 schreef Patch het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk proberen om het FOK TV-serie-trivia weer leven in te blazen.
Ik weet niet of we dezelfde persoon bedoelenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef Patch het volgende:
[..]
Aha, weer een vraagstuk minder.
Not amused? > hij reageerde erg goed via PM.
Ik had daar ook wel oren naar, maar het liep mis op 'over welke tv-series gaan de vragen?'quote:Op maandag 7 maart 2011 22:16 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oeh, ben benieuwd hoe ik daar in scoor,.
Owh, dat zou ik even na moeten kijken.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet niet of we dezelfde persoon bedoelen
Sorry Tombola, ik las het helemaal verkeerdquote:Op maandag 7 maart 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WTF, nee man, jij geeft toch ook je mening? Je zegt zelf nota bene dat je nu deze maand geen punten meer geeft aan SandsIk geef alleen maar aan dat het volgens mij idd misschien beter is als we hem niet volledig uitsluiten maar een bepaalde tijd.
Maar goed, je komt alweer op je mening terug, ook prima
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sorry Tombola, ik las het helemaal verkeerd
Ben stoned
dat meen je ook echt he?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sorry Tombola, ik las het helemaal verkeerd
Ben stoned
Jaquote:
Was je gestopt?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:33 schreef Patch het volgende:
Ik heb weer gerookt gister, maar dan wel normale sigaretten
Niet als ik nog welkom benquote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef Patch het volgende:
Als er een meet komt, zou ik dan weer de enige roker zijn?
Jazeker, voorheen anderhalf pakje per dag, altijd buiten overigens, nooit binnen.quote:
Rokers zijn altijd welkomquote:
Niet echtquote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef Patch het volgende:
Als er een meet komt, zou ik dan weer de enige roker zijn?
Knap hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef Patch het volgende:
[..]
Jazeker, voorheen anderhalf pakje per dag, altijd buiten overigens, nooit binnen.
En nu alleen nog in combinatie met drank.
En aangezien het hier carnaval is en Captain Jack Sparrow ietwat stoerder lijkt met een peuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |