Patch, Hornage, Flitspaal zijn sowieso tegen (meteen) weer deelnemen, ik heb misschien geen recht van spreken omdat ik momenteel niet veel aanwezig ben, maar ik vind het ook verdacht.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:29 schreef picodealion het volgende:
Patch, blijf je nou zo lopen zieken? Volgens mij was het laatste oordeel van een moderator dat de minderheid zich er maar bij neer moet leggen. Tot nu toe heb ik 1 ferme stem tegen gezien, 1 gematigde en eentje die zei 'over een weekje maar weer'. Verder waren er vier stemmen voor, de zijne niet meegerekend.
Kortom, doe ff normaal.
Ik snap dat het vermoeiend over komt, ik had het ook liever anders gezien.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:34 schreef Doff het volgende:
Inderdaad Patch, hou er nou maar eens mee op. Het was al vermoeiend en het wordt er niet minder op.
Volgens mij loop je achter de feiten aan.quote:
er zijn wel vaker valsspelende users geweest die naderhand nog op kwamen dagen op welke manier dan ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:38 schreef Doff het volgende:
[..]
Volgens mij loop je achter de feiten aan.
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is misschien vergezocht en een onconventioneel idee, maar misschien moet de minderheid zich maar neerleggen bij de meerderheid.
Geheel terzijde, tussen haakjes en in de marge is 't mij volstrekt onduidelijk hoe die verhoudingen liggen, maar dat is dan weer een ander probleem.
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:34 schreef Doff het volgende:
Prima. Laten we de verhoudingen eens proberen bloot te leggen dan.
Ik spreek me uit voor het laten meespelen van Sands en wanneer er nog eens iemand verdacht wordt van valsspelen moeten de verdachtmakingen ook zonder geheimen worden gebracht. Het is flauw iemand uit te sluiten om vervolgens niet te zeggen waarom.
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:29 schreef Gillingham het volgende:
Sands mag van mij weer meedoen, hij heeft echt wel kennis van films. Dat blijkt o.a. uit vragen die niet zomaar opgezocht kunnen worden.
En ik ben het gemiep sowieso zat. FMT is er toch gewoon voor de lol en Sands is een enthousiaste speler. Klaar.
+4quote:Op zondag 6 maart 2011 13:42 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En op een onnozele manier te doen of je neus bloed. Namen en rugnummers, of niet zeiken. Ben het met Doff eens
Met die van Patch en tombolafan is -3, van hornage heb ik dit topic sowieso nog niks gezien maar prima, 4 tegen 4. Benieuwd wat de anderen ervan vinden.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:31 schreef Flitspaal het volgende:
Ancienteit is zeker wel van belang imho.
SoK weet meer dan dat hij hier post, zonder meer.
Sands post meer dan dat hij hier post. Niemand laat het achterste van zijn tong zien, behalve de users die van niets weten.
En eerlijk gezegd:
Er zijn wel meer users die in de gaten worden gehouden, omdat ze verdacht spelen. Maar pas bij zeer gerede twijfel cq. bewijzen wordt de user er op aangesproken.
Zou het daar van komen?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:41 schreef Doff het volgende:
Met jouw obsessieve gedrag snap ik dat laatste wel ja.
En daar ligt het hele probleem. Ik zie niemand anders telkens Sands zijn naam editten of klagen in FMT over zijn deelname, behalve jij.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:35 schreef Patch het volgende:
Ik had natuurlijk ook veel liever gehad dat men smileys en kusjes post als ik online kom en dat ik op handen gedragen wordt, maar helaas.
Sinds wanneer is verdacht meteen straffen...zou mooi zijn ja ik denk dat je dat en dat fout hebt gedaan! Nou hup de cel in voor 10 jaar...echt wtfquote:Op maandag 7 maart 2011 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Patch, Hornage, Flitspaal zijn sowieso tegen (meteen) weer deelnemen, ik heb misschien geen recht van spreken omdat ik momenteel niet veel aanwezig ben, maar ik vind het ook verdacht.4-4, als je het zo wilt stellen
2 verschillen danquote:Op maandag 7 maart 2011 21:39 schreef Patch het volgende:
[..]
er zijn wel vaker valsspelende users geweest die naderhand nog op kwamen dagen op welke manier dan ook.
Uiteindelijk trekken ze altijd aan het kortste eind.
Hornage heeft zich in het vorige topic duidelijk uitgesproken volgens mijquote:Op maandag 7 maart 2011 21:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
+4
[..]
Met die van Patch en tombolafan is -3, van hornage heb ik dit topic sowieso nog niks gezien maar prima, 4 tegen 4. Benieuwd wat de anderen ervan vinden.
Ik telde SoK niet mee. Mezelf wel, maar die quote mist.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hornage heeft zich in het vorige topic duidelijk uitgesproken volgens mijEn ik vind de post van SoK geen mening geven, die zegt alleen dat de minderheid zich neer moet leggen bij de meerderheid, that's all
Sands, mijn advies;quote:Op maandag 7 maart 2011 21:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Sinds wanneer is verdacht meteen straffen...zou mooi zijn ja ik denk dat je dat en dat fout hebt gedaan! Nou hup de cel in voor 10 jaar...echt wtf
[..]
2 verschillen dan
1. Ik speel niet vals (jij zal zeggen van wel)
2. Ik ben koppiger dan jij
Misschien is dat dan maar beter idd. Gewoon over een weekje terugkomen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sands, mijn advies;
Stop er eventjes mee, en kom gewoon later weer terug als de gemoederen zijn gerust.
Dit is een eeuwig welles nietus spelletje waarmee iedereen elkaar mee aan het opzetten is.
Dus on behave of the peace: Kap er eventjes mee
Ik denk eerder aan een maandje even niet deelnemen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Misschien is dat dan maar beter idd. Gewoon over een weekje terugkomen.
Ah, ok, my badquote:Op maandag 7 maart 2011 21:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik telde SoK niet mee. Mezelf wel, maar die quote mist.
Oh, nu is het mijn schuldquote:Op maandag 7 maart 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
en ik zie dat Firefox ook voor (tijdelijk) niet meedoen is.
Dat lijkt mij ook de beste oplossing; gewoon een time-out als het ware
Ik verplicht de andere users niet om hier hun mening te posten of mij niet te PM-en.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En daar ligt het hele probleem. Ik zie niemand anders telkens Sands zijn naam editten of klagen in FMT over zijn deelname, behalve jij.
Jouw ego is zó groot dat je het absoluut niet kunt verdragen dat hij meedoet.
Zegt meer over jou dan over Sands
+1quote:Op maandag 7 maart 2011 22:00 schreef Doff het volgende:
Ik trek me uit dit "conflict" terug en doe vanaf nu dan ook of mijn neus bloed in FMT. Het zal me wat.
Je hebt voldoende waarschuwingen gehad en dat weet je.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Sinds wanneer is verdacht meteen straffen...zou mooi zijn ja ik denk dat je dat en dat fout hebt gedaan! Nou hup de cel in voor 10 jaar...echt wtf
[..]
2 verschillen dan
1. Ik speel niet vals (jij zal zeggen van wel)
2. Ik ben koppiger dan jij
WTF, nee man, jij geeft toch ook je mening? Je zegt zelf nota bene dat je nu deze maand geen punten meer geeft aan Sandsquote:
Tja, met herhaaldelijk dit soort uitspraken zonder enige onderbouwing kan ik opmerkingen als deze:quote:Op maandag 7 maart 2011 22:05 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik verplicht de andere users niet om hier hun mening te posten of mij niet te PM-en.
Ik neem gewoon het heft in handen van een grote groep.
Gewoon niet serieus nemen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:06 schreef Patch het volgende:
[..]
Je hebt echt niet alles opgezocht, nogmaals ik denk dat je een goede filmkennis hebt, [b][b][b]maar je zocht/zoekt regelmatig op, te vaak[/b][/b][/b]. En dat kan niet hier.
Oh je bedoeld met jullie "intuinvragen" die ik gewoon wist....ik hoef die dingen echt niet te gaan zoeken...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:06 schreef Patch het volgende:
[..]
Je hebt voldoende waarschuwingen gehad en dat weet je.
Je hebt echt niet alles opgezocht, nogmaals ik denk dat je een goede filmkennis hebt, maar je zocht/zoekt regelmatig op, te vaak. En dat kan niet hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |