Ca. 6x zo veel.quote:
wowiequote:
kweetniet..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wauw, een grote dus![]()
hoeveel past daarin
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
ach ik krijg de standaard PM-box niet eens vol
quote:Inbox van Stuart (4 % gebruikt)
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kweetniet..
ik heb nu 86 pagina's en hij staat op 25%
dat waren hele serie sook over de gescheidenis en de ruimte etcquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:19 schreef friemelaar het volgende:
FF een beroep doen op uw aller geheugen ........
Er was op TV een heeeele tijd geleden een tekenfilmserie over het functioneren van het menselijk lichaam.
Er werd uitgelegd en door tekenfilmfiguren voorgesteld hoe alles werkte van de bloedcellen tot de hersenen. De "verteller" was een oud mannetje met een lange witte baard.
Hoe heette die film ook alweer
Ojaaaaaaaaaaaaaa, diequote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:19 schreef friemelaar het volgende:
Er was op TV een heeeele tijd geleden een tekenfilmserie over het functioneren van het menselijk lichaam.
Er werd uitgelegd en door tekenfilmfiguren voorgesteld hoe alles werkte van de bloedcellen tot de hersenen. De "verteller" was een oud mannetje met een lange witte baard.
Dan heb je veel pm'squote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kweetniet..
ik heb nu 86 pagina's en hij staat op 25%
Ik heb zo geen ideequote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:19 schreef friemelaar het volgende:
klopt, erg lang gelee inderdaadquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:19 schreef friemelaar het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat waren hele serie sook over de gescheidenis en de ruimte etc
ik wou net zeggen dat is de er was eens serie, een franse seriequote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:21 schreef suikertaartje het volgende:
Er was eens ... het leven. Het origineel is een franse serie:
Il Etait Une Fois La Vie
Dat dusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:21 schreef suikertaartje het volgende:
Il Etait Une Fois La Vie
OMG!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij heb ik een knoflookkegel
Grieks restaurant gegeten vanavond
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:21 schreef suikertaartje het volgende:
Il Etait Une Fois La Vie
Forum Opties | |