SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:54 schreef utopie het volgende:
Hier. voor jullie allemaal. aardig van mij he?
Kap eens, ik heb 4 dagen op beschuiten geleefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Nordcore G.M.B.H - N'kai city speedcorequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is de artiest van het vorige nummer?
Verkeerde intepretatie dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Met de zin "Volgens mij heb je in Utrecht ook gewoon scholen" impliceer je dat we geen gebruik van school maken of hebben gemaakt en daarom slecht spellen. Deze zin wil ik tegengaan door middel van bewijsstukken. Maar het is leuk geweest. Slotje op deze discussie.
Wat lievvvvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh alleen die laatste 2 hoef ik niet, te groot.
maar daarna kwam toch nog een ander nummer? of was dat een gedeelte van dit nr?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nordcore G.M.B.H - N'kai city speedcore
ik probeer alleen maar liev te zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kap eens, ik heb 4 dagen op beschuiten geleefd
BAZENPOSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Danku.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ophidian - Nurse.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar daarna kwam toch nog een ander nummer? of was dat een gedeelte van dit nr?
Laat haar lekker "me" schrijven. Klaar. Discussie over.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verkeerde intepretatie dus.
Ik zeg: "me" is niet goed
Jij zegt: dat is Utregs
Ik zeg: daar heb je toch ook scholen?
Ofwel: ze leren het je in Utrecht ook echt wel goed spellen, doe het dan ook.
Je leest wat je wil lezen blijkbaar. Erg jammer dit.
Wat een prachtige nieuwe UI heb je!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kap eens, ik heb 4 dagen op beschuiten geleefd
Ik lik het scherm maar proef niets van die afbeeldingen.quote:
Neem je gelijk wat voor mij mee danquote:
Ik heb gelijk he. Zeg sorry.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Laat haar lekker "me" schrijven. Klaar. Discussie over.
Ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:56 schreef utopie het volgende:
ik heb nu zin gekregen in mini bamischijfjes
Doe mij wat van die gevulde eierenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:56 schreef utopie het volgende:
Die eenalaatste wel tochquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wat lievvvv![]()
oh alleen die laatste 2 hoef ik niet, te groot.
Kaassoufles.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:56 schreef utopie het volgende:
Ja inderdaad... ik zal opletten wat ik neerzetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Laat haar lekker "me" schrijven. Klaar. Discussie over.
Waarom mini? Gewoon normale schijven. Je moet toch een beetje gevuld raken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:56 schreef utopie het volgende:
Kom maar opquote:
die zijn lekker hehquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Doe mij wat van die gevulde eieren!!!!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:57 schreef utopie het volgende:
[..]
die zijn lekker hehmet fijn gesneden kappertjes erin, beetje mosterd en kruiden
gewoon zoals het hoort
Hakkûh Piel! Fuck allstars volk.quote:
BEN AL BEZIG BROEDER!quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef Ezechielk het volgende:
En Eggs, eeuwige liefde voor jou. No homo uiteraard.
Wowquote:
RTCquote:
We wachten nog op mensenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom falen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:00 schreef Zokunen het volgende:
Blij dat koelkast nu komt anders zou ik gaan falen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:00 schreef utopie het volgende:
serieus, ik zou echt zo 10 van die gevulde eitjes achterover tikken, als het niet minder is![]()
![]()
ik loop echt te watertanden nu, dankzij het zien van die picsDaar ga je vet van ruften...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeiequote:
As dull as I am right now... all i pretend to be is a failurequote:
Ze moet niet zeuren, we gaan gewoon seksen met die memmen van jequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
Koelkast, je meisje houd van mini-tietjes. Dit word niets tussen ons.
Oh, heb je geen mini tietjes?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Dan kan ik die mini tietjes van je wel handlen... (sorry, te simpel)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
Ok ik wil best een uitzondering makenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze moet niet zeuren, we gaan gewoon seksen met die memmen van je
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:03 schreef mc-Piel het volgende:
Ragboer.. heb ik jou wel is deze laten horen:Nee, maar zal m zowel luisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Held.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:03 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan kan ik die mini tietjes van je wel handlen... (sorry, te simpel)
Doendoen!quote:
Dankjewel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:04 schreef utopie het volgende:
hé. hij deet het niethier een andere
[ afbeelding ]
lik, lik... aai, aai... knuffel, knuffel....quote:
Nu word het eng.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
lik, lik... aai, aai... knuffel, knuffel....
Hier ben ik het wellicht mee eensch..quote:
morgen weerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hier ben ik het wellicht mee eensch..
Het was maar een lief bedoeld grapje! Een knuffel kan je wel krijgen btw!quote:
Sowieso. EggsTC voor primetime. Fuck WebHawk met zijn tagje, geef EggsTC een tagje. EggsTC en ik, één liefde (nohomo).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:05 schreef EggsTC het volgende:
Ik hoop dat jullie genoten hebben van de mix van ed, mijk en peet.
Dan is iedereen wegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
doe dan sonic coaster pop als starter
One luv.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het was maar een lief bedoeld grapje! Een knuffel kan je wel krijgen btw!
Is smelten permanent?quote:
Vertel dat verhaal nog eens.quote:
Indiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eerst ff opwarmen met leuke indiebands
neh, draai eens wat van je eigen favorites?
Jaja nu weten we 't wel mattiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zit altijd met mijn Starbucks in de MacBook
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
kom hier bellenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga niet meer bellen, zeikende ouders
Dat is knapquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ken nog 'n joegoslaaf..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga niet meer bellen, zeikende ouders
Burnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij scoort vaker in 1 dag dan jij in 3 jaar hoor_!
ik had vanavond nog een chick gehosselt. ze kon alleen nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij scoort vaker in 1 dag dan jij in 3 jaar hoor_!
Hmm doe dan ook direct mijn zusje, anders krijgt zij de helft van het geld wat het huis oplevert.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ken nog 'n joegoslaaf..
voor 5 doezoe ben je ze allebei kwijt
Pics van je zusjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm doe dan ook direct mijn zusje, anders krijgt zij de helft van het geld wat het huis oplevert.
Ja maar dan is 't 10 doezoe man..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm doe dan ook direct mijn zusje, anders krijgt zij de helft van het geld wat het huis oplevert.
Ga gewoon in de stad chillen dan. Starbucks is voor provincialen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hè wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef Monopoly het volgende:
Patje, godver!
Waarom ben je nou zo'n eckte eindbaas ?
Je stond al 2 weken niet voor vandaag?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef Rockiejj het volgende:
Hee iedereen, ik weet niet wie mij overneemt, maar bedanktik ga nu iig slapen, wou het eerder melden, maar ben nu pas uit de auto gestapt, ik was shoppen in amsterdam. Slaap lekker
quote:
Het is trouwens:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Hij is dan illegaal .. maar niet domquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:12 schreef sharr het volgende:
Als de eerste gratis is, kun je dan niet gewoon een paar keer de eerste doen?
Uit een erfenis heb ik een zakhorloge gekregen. Heeft mij niks gekost, ding bleek ook massaproductie te zijn, ook al was dat ding uit 1969. Ach ja, ga het toch niet wegdoen. Emotionele waarde enzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef Zokunen het volgende:
Iemand trouwens een idee of een juwelier veel rekent om een horloge te taxeren en zulks?
of niet hé.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt he? Ga terug naar school nu het nog kan
Shoppen, dat klinkt zo gay.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef Rockiejj het volgende:
Hee iedereen, ik weet niet wie mij overneemt, maar bedanktik ga nu iig slapen, wou het eerder melden, maar ben nu pas uit de auto gestapt, ik was shoppen in amsterdam. Slaap lekker
Sorry, ik zal nooit meer een nationaliteit verkeerd zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt he? Ga terug naar school nu het nog kan
Even wat elektronische muziek, Jarrequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:13 schreef EggsTC het volgende:
Goeie overgang koelkast, kan niet anders zeggen
In het begin eventjes,quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:14 schreef Myraela het volgende:
Luister ik weer eens een verkeerde stream ofzo, ik heb koelkast nog niet horen praten.
Ik jou ook nog nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:14 schreef Myraela het volgende:
Luister ik weer eens een verkeerde stream ofzo, ik heb koelkast nog niet horen praten.
Noch eevun geduld. Soometeen komt dat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:14 schreef Myraela het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:14 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
In het begin eventjes,
hij gaat nu koffie maken
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Sorry, ik zal nooit meer een nationaliteit verkeerd zeggen..
Het is een ex-Joegoslaaf. Slotje, discussie klaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Jij ook alquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was aan het soppen op jouw gepraat.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het is een ex-Joegoslaaf. Slotje, discussie klaar.Kanker gek, begin jij nou ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij ook al?
Straks heb ik nog een fok! accenten-harem![]()
Maar je wint het niet van Koelkast hoor, daarbij glij ik van mijn stoel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ga gewoon een keer langs, heb ik ook gedaan. Kostte mij geen geld. Maar voordat je gaat zal ik sowieso even op internet speuren. Dan weet je of ze je naaien qua prijs of niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:14 schreef Zokunen het volgende:
Maar niemand een idee voor een 2e wereld oorlog (of ouder) horloge qua taxatie? Ben altijd te muf om er tijd in te stoppen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij ook al?
Juist seksen als je koppijn hebtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Meestal gebruiken jullie vrouwen dat toch wanneer je geen zin in seks hebt?
Niemand wint van Koelkastquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar je wint het niet van Koelkast hoor, daarbij glij ik van mijn stoel.
Ik wel.quote:
" Wil je seks ? "quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
" Wil je seks ? "
" Nee ik heb hoofdpijn"
" Ok dan neuk ik je niet in je hoofd "
Vertelde een maat een keer tegen zijn vriendin destijds
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Helpt dat? Ik heb veel te vaak hoofdpijn
Jij alquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:18 schreef EggsTC het volgende:
koelkast is gewoon de beste DJ op ONZ radio, je kan lullen wat je wil... maar daar kan niemand omheen.
QFTquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:18 schreef EggsTC het volgende:
koelkast is gewoon de beste DJ op ONZ radio, je kan lullen wat je wil... maar daar kan niemand omheen.
quote:
Seks helpt dan juist.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Meestal gebruiken jullie vrouwen dat toch wanneer je geen zin in seks hebt?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:18 schreef EggsTC het volgende:
EggsTC is gewoon de beste DJ op ONZ radio, je kan lullen wat je wil... maar daar kan niemand omheen.
Zal ik even langskomen lieverd?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Helpt dat? Ik heb veel te vaak hoofdpijn
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:18 schreef Zokunen het volgende:
Met al die mutsen die soppen op koelkast denk ik dat er ook maar eens wat fapbaar materiaal van popje moet komen!
Ik heb nooit zinquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb alleen geen zin als ik echt heel moe ben
Jij gaf me aids, en nu ben ik kreupel.quote:
MONOPOLY IS EEN NEGER OF HIJ IS EEN HOMO!quote:
Sorry pop, maar ik was inspiratieloos :Squote:
Mono is bi.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
MONOPOLY IS EEN NEGER OF HIJ IS EEN HOMO!
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:20 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Sorry pop, maar ik was inspiratieloos :S
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:20 schreef Monopoly het volgende:
AlmereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IJskoffie met caramel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe drink je je koffie Koelkast ?
Toch wel gewoon zwart heh ?
Starbuckstroepquote:
Kus van Hups.quote:
IK KREEG EEN KUSJE VAN POPJE!quote:
GELUKKIGquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:22 schreef Zokunen het volgende:
[..]
IK KREEG EEN KUSJE VAN POPJE!
NU VOEL IK ME STOER!
Sorry.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:21 schreef mc-Piel het volgende:
Ragboer weet niet wat fatoe is![]()
Wat is hij voor een straatneger?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Thnx, geef haar ff een Jannetje van mij dan
Awo ik ga geen torrie zetten hier a mattie..quote:
Ik ben hem nu aan het downloadenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast, ik moest net weer het epileptie vork pijp strip verhaal vertellen op Skype
En ditquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil ook wel een half uurtje metal doen een keertje
Dat was ook Jarrequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
DJKOELKAST hoe heet dit liedje?
op de site staat DJkoelkast met djkoelkast
Wij skypte koelkast toen jij lag te slapen, koelkast klonk zelf overigens ook alsof die net wakker werd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:23 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik ook nietik moest de volgende dag werken
Idd, Starbucksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:23 schreef Ragboer het volgende:
De Starbucks in ons stadsjie is leuk voor rockprovincialen. Van die meisjes met allstars en gasten met een metalsik. Van dat achterstandsdialectsprekend volk. Daarnaast zitten er van die Marokkaanse snollen die aandacht willen trekken van andere hangmarokkanen en negers. Beetje populair doen enzo. Donder lekker op. Bij de Starbucks gooien ze ook allemaal rare zooi in je koffie. Je hebt toch gewoon een bakkie pleur nodig. Doe mij maar Douwe Egberts, gewoon van Utregse bodem.
oh dat kan ik ook welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil ook wel een half uurtje metal doen een keertje
Jij loopt volgens mij ook dag in dag uit in dezelfde FC Utrecht boxer of niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:23 schreef Ragboer het volgende:
De Starbucks in ons stadsjie is leuk voor rockprovincialen. Van die meisjes met allstars en gasten met een metalsik. Van dat achterstandsdialectsprekend volk. Daarnaast zitten er van die Marokkaanse snollen die aandacht willen trekken van andere hangmarokkanen en negers. Beetje populair doen enzo. Donder lekker op. Bij de Starbucks gooien ze ook allemaal rare zooi in je koffie. Je hebt toch gewoon een bakkie pleur nodig. Doe mij maar Douwe Egberts, gewoon van Utregse bodem.
Gisteravond?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij skypte koelkast toen jij lag te slapen, koelkast klonk zelf overigens ook alsof die net wakker werd.
Dit dus, Starbucksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Idd, Starbucksranzige zooi idd
Sorry.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:24 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Gisteravond?
Ja ik werd wakker van de skype telefoon
Douwe Egberts komt toch uit Joure, Frieslandquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:23 schreef Ragboer het volgende:
Mooie vrouwen in Joure, dat welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Douwe Egberts komt toch uit Joure, Friesland__ ?
Het is je vergevenquote:
Nee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij loopt volgens mij ook dag in dag uit in dezelfde FC Utrecht boxer of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ben nog nooit in starbucks geweest
04-Mar-2011 23:20:16 Jean Michel Jarre - Computer Week-Endquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat vage deuntje?
wat is de titel van dat liedje dan
nee zit nu bij een kutuser (rutenroot)quote:
strontzenuwachtigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
LoLa, hoe ging het draaien bij jou vandaag?
Ik enkel in euro disneyquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ga naar de Starbucks. Je past in het profiel.quote:
Ik 1 keer, dat was dan ook gelijk de laatste keerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iChattenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
Als ze een Starbucks in Rotterdam zouden hebben, zou ik er waarschijnlijk ook niet heen gaan. Maar het is een soort standaard geworden als ik naar Utrecht ga. Maarja, ik ben voldoe dan ook aan het allstar/apple-typje.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga naar de Starbucks. Je past in het profiel.
Dat ding staat toch echt in Utreg. Zal het ff uitzoeken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Douwe Egberts komt toch uit Joure, Friesland__ ?
kut lola gemistquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
04-Mar-2011 23:20:16 Jean Michel Jarre - Computer Week-End
Ik heb niet zoveel van het gesprek gevolgd/onthouden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:25 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Het is je vergeven![]()
maar het klonk alsof het heel gezellig was, beetje jammer dat ik om half 7 op moest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |