SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:54 schreef utopie het volgende:
Hier. voor jullie allemaal. aardig van mij he?
Kap eens, ik heb 4 dagen op beschuiten geleefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Nordcore G.M.B.H - N'kai city speedcorequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is de artiest van het vorige nummer?
Verkeerde intepretatie dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Met de zin "Volgens mij heb je in Utrecht ook gewoon scholen" impliceer je dat we geen gebruik van school maken of hebben gemaakt en daarom slecht spellen. Deze zin wil ik tegengaan door middel van bewijsstukken. Maar het is leuk geweest. Slotje op deze discussie.
Wat lievvvvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh alleen die laatste 2 hoef ik niet, te groot.
maar daarna kwam toch nog een ander nummer? of was dat een gedeelte van dit nr?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nordcore G.M.B.H - N'kai city speedcore
ik probeer alleen maar liev te zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kap eens, ik heb 4 dagen op beschuiten geleefd
BAZENPOSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Danku.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ophidian - Nurse.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar daarna kwam toch nog een ander nummer? of was dat een gedeelte van dit nr?
Laat haar lekker "me" schrijven. Klaar. Discussie over.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verkeerde intepretatie dus.
Ik zeg: "me" is niet goed
Jij zegt: dat is Utregs
Ik zeg: daar heb je toch ook scholen?
Ofwel: ze leren het je in Utrecht ook echt wel goed spellen, doe het dan ook.
Je leest wat je wil lezen blijkbaar. Erg jammer dit.
Wat een prachtige nieuwe UI heb je!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kap eens, ik heb 4 dagen op beschuiten geleefd
Ik lik het scherm maar proef niets van die afbeeldingen.quote:
Neem je gelijk wat voor mij mee danquote:
Ik heb gelijk he. Zeg sorry.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Laat haar lekker "me" schrijven. Klaar. Discussie over.
Ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:56 schreef utopie het volgende:
ik heb nu zin gekregen in mini bamischijfjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |