mn keel doet nu al pijnigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Een beetje callcentremuts is wel wat gewend.
Flink doorsmeren dus maar met carnavalsbier.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
mn keel doet nu al pijnigik houd van praten maar 8.5 uur nonstop is wel iets teveel van t goede
ENFJ feest bij uitstekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Aure het volgende:
Ik ben blij dat ik in een carnavalvrije omgeving woonheb er niet zoveel mee.. Alhoewel ik dan weer wel van themafeestjes hou
ik lust allesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
Hou je van Dim Sum, Memo? ff lunch aan het plannen
Ik deed in mijn vorige ziekenhuis 1 dag in de week ook alleen maar telefoondienst.... was altijd blij als er aan de balie zieken waren, dan hoefde het niet. Echt teveel van het goede zo lang achter elkaar. In dit ziekenhuis is iedereen een halve dag per week aan de beurt en dat is goed te doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
mn keel doet nu al pijnigik houd van praten maar 8.5 uur nonstop is wel iets teveel van t goede
Oh, en welke film was dat ook alweer laatst die jij zo goed vond: Never Let Go.quote:
Heb ooit 2 zomers achterelkaar in een callcenter gewerkt, inbound dat wel. Was wel blij dat de drank er gratis was. Bah.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik deed in mijn vorige ziekenhuis 1 dag in de week ook alleen maar telefoondienst.... was altijd blij als er aan de balie zieken waren, dan hoefde het niet. Echt teveel van het goede zo lang achter elkaar. In dit ziekenhuis is iedereen een halve dag per week aan de beurt en dat is goed te doen
Ja, in vier uurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef Isabeau het volgende:
Die cake van masterchef ziet er ziek uitEn dat moesten ze námaken??
Deze dus: http://www.masterchef.com.au/zumbo-v8-cake.htm
ik ga ook zelf, alleen diensten van 4 of 5 uur draaien, dat is net goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik deed in mijn vorige ziekenhuis 1 dag in de week ook alleen maar telefoondienst.... was altijd blij als er aan de balie zieken waren, dan hoefde het niet. Echt teveel van het goede zo lang achter elkaar. In dit ziekenhuis is iedereen een halve dag per week aan de beurt en dat is goed te doen
never let me goquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, en welke film was dat ook alweer laatst die jij zo goed vond: Never Let Go.
Wat een depri film zeg.![]()
Sodefuckquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef Isabeau het volgende:
quote:
Ziek als in Goed? Ons neefje gebruikt nl de term ziek als geweldigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]en dat is sommigen ook gelukt? Met alle 8 laagjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |