4 Kinderen uitpoepen en nog steeds op een stoel kunnen zitten??? Of zit de stoel in je???quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, 4 kinderen platgespoten, nu eindelijk rust
on topic: hoe laat komt de drank?
Ik zag mijn eigen fipo nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zal ik dan maar even aandacht geven aan deze post, want je valt in herhaling!
ik....zag....mijn....eigen....post....niet......quote:
DAN WORDT HET EEN GROEPJE VAN TWEEquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef Darklight het volgende:
Karim wil stoppen met het groepje van 3
Nu al einde GAK...sukkel Karim gaat nu buiten de groep liggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef Darklight het volgende:
verrek je kan tellenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
DAN WORDT HET EEN GROEPJE VAN TWEE
Hoogbegaafd ben je..........quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Van de vierbaansweg geveegd?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geh, ik zag mijn eigen fipo niet eens terug
uhm 1,5quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Serieus?!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef Darklight het volgende:
nee, twee heeft een ander uitgepoept, en die van mij kwamen niet via de poepmethode ter wereld, maareeeeh, ik heb logeesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
4 Kinderen uitpoepen en nog steeds op een stoel kunnen zitten??? Of zit de stoel in je???
Dan kunnen we er nog GAP van maken!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nu al einde GAK...sukkel Karim gaat nu buiten de groep liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |