Niet alles is voor jou bedoeld jongen.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dit heb je nu al 100 keer gezegd en ik kan er helemaal niks mee.
Dit is een hint van Straw, ze bedoelt dus dat je het bij haar moet proberenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dronken vrouwen zijn vaak minder kritisch en makkelijker te scoren, dus ja. Wat verder niets zegt over jou, want dronken meiden praten ook met knappe jongens. Helemaal tijdens carnaval als vrijwel iedereen dronken is.
Waarom probeer je het niet vaker bij meiden die minder aandacht krijgen van jongens? Dan waarderen ze het gelijk meer als jij ze aandacht geeft en heb je meer kans van slagen, al ben je onervaren.
Jij ziet het als zielig doen, ik ze het als iemand met een probleem.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja maar je moet ook een keer ophouden met zielig doen vind ik.
Het probleem is dat ik 8 van de 10 meiden er wel leuk uit vind zien. Dus je wilt dat ik op een lelijk meisje afstap want in mijn beleving krijgen bijna alle vrouwen genoeg aandacht tenzij ze echt heel lelijk zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dronken vrouwen zijn vaak minder kritisch en makkelijker te scoren, dus ja. Wat verder niets zegt over jou, want dronken meiden praten ook met knappe jongens. Helemaal tijdens carnaval als vrijwel iedereen dronken is.
Waarom probeer je het niet vaker bij meiden die minder aandacht krijgen van jongens? Dan waarderen ze het gelijk meer als jij ze aandacht geeft en heb je meer kans van slagen, al ben je onervaren.
Truequote:Op zondag 6 maart 2011 20:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik 8 van de 10 meiden er wel leuk uit vind zien. Dus je wilt dat ik op een lelijk meisje afstap want in mijn beleving krijgen bijna alle vrouwen genoeg aandacht tenzij ze echt heel lelijk zijn.
Ja maar het gaat over mij dus vind ik dat ik daar commentaar op mag leveren.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Niet alles is voor jou bedoeld jongen.
Omdat jij jezelf nog ziet als een lelijke jongen, voel je je misschien meer op je gemak bij een lelijke meid. Totdat je zelfbeeld een stuk beter is, kan dat toch uitkomst bieden? Je zegt zelf altijd dat uiterlijk je niet uitmaakt.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik 8 van de 10 meiden er wel leuk uit vind zien. Dus je wilt dat ik op een lelijk meisje afstap want in mijn beleving krijgen bijna alle vrouwen genoeg aandacht tenzij ze echt heel lelijk zijn.
Als je jezelf zo lelijk vind en er van overtuigd bent dat je helemaal gedoomed bent dan is wat jou nog de beste kans op geluk kan geven het gaan voor 'lelijke' meiden.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als iedereen alleen voor knap zou gaan dan is het per definitie zo dat alle lelijkerds alleen blijven. Als het hem niet uit het hoofd te praten valt dat ie niet kansloos is bij normaal tot leuk uitziende meiden dan blijft ie nog lang ongelukkig als ie zelf zich nog wel te goed vind krom genoeg voor lelijkerds van het andere geslacht.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Hypocriete tips weer hoor, zeggen dat hij lelijke meiden moet gaan versieren. Sjonge jonge jonge
Wat een onzin toch weer.. Sowieso, wat is knap en wat is lelijk..quote:Op zondag 6 maart 2011 20:20 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als iedereen alleen voor knap zou gaan dan is het per definitie zo dat alle lelijkerds alleen blijven. Als het hem niet uit het hoofd te praten valt dat ie niet kansloos is bij normaal tot leuk uitziende meiden dan blijft ie nog lang ongelukkig als ie zelf zich nog wel te goed vind krom genoeg voor lelijkerds van het andere geslacht.
Ik zei niet lelijke meiden, ik zei meiden die weinig aandacht krijgen omdat je dan minder concurrentie hebt. Als je wel op de meest gewilde meiden afstapt, dan heb je een te grote kans dat je ego een deuk oploopt en dat kan je op dit moment niet aan. Pas als je zelfbeeld beter is, probeer je het bij de meiden die duidelijk minder onzeker zijn. Dit staat verder los van uiterlijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Hypocriete tips weer hoor, zeggen dat hij lelijke meiden moet gaan versieren. Sjonge jonge jonge
Misschien krijgen mannen dan het idee dat ze in bed heel saai is.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Strawberry weetje wat het ook is.
Lelijke meisjes die heel erg overdreven en spontaan zijn krijgen ook veel aandacht. Er zit bij mij een meisje in de klas, die lijkt een beetje op Doutzen Kroes, ze is mooi (vinden mannen uit mijn klas ook) maar ze is héééél onzeker (niet normaal) en super verlegen en ze krijgt zeker geen aandacht van mannen. Ze gaat ook nooit naar een disco etc. Beetje een grijze muis.
Misschien wordt ze op straat eens nagefloten maar verder ook niet hoor
Bij mij zit er zo'n lelijke meid in de vriendengroep die vond mij lelijk en wijst vrijwel elke jongen af terwijl ze heel dik en zelf heel lelijk is maar denkt dat ze een hele knappe jongen kan krijgen. Alleen vorige week toen we uitgingen wilde ze volgens mij praten met mij en ik dacht zo van bekijk het maar en besteedde de hele avond geen aandacht aan haar.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat jij jezelf nog ziet als een lelijke jongen, voel je je misschien meer op je gemak bij een lelijke meid. Totdat je zelfbeeld een stuk beter is, kan dat toch uitkomst bieden? Je zegt zelf altijd dat uiterlijk je niet uitmaakt.
Al moet ik zeggen dat onzekere meiden je ook kunnen afwijzen hoor. In periodes dat ik onzeker ben zit ik totaal niet te wachten op aandacht omdat ik me dan veel te zelfbewust voel en opgelaten.
Maar knappe of normale meiden krijgen veel aandacht dus moet je met veel meer jongens concurreren die vast meer ervaring hebben dan jij in het versieren. Dan maak je het jezelf in dit stadium onnodig moeilijk.
Ach, zo iemand die zich te goed voelt voor iedereen (knap of lelijk) zou ik ook uit de weg gaan.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Bij mij zit er zo'n lelijke meid in de vriendengroep die vond mij lelijk en wijst vrijwel elke jongen af terwijl ze heel dik en zelf heel lelijk is maar denkt dat ze een hele knappe jongen kan krijgen. Alleen vorige week toen we uitgingen wilde ze volgens mij praten met mij en ik dacht zo van bekijk het maar en besteedde de hele avond geen aandacht aan haar.
Zo eentje kan ik er dus ook treffen.
Haha neequote:Op zondag 6 maart 2011 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien krijgen mannen dan het idee dat ze in bed heel saai is.
Kan ook meespelen.
Nee hoor, want ik wil hem niet afwijzen en ik wijs iedereen op FOK! af, heeft dus niets met hem te maken.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:12 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dit is een hint van Straw, ze bedoelt dus dat je het bij haar moet proberen
Ja ze is zelf echt heel lelijk en heel aanwezig en voelt zich te groot voor wie dan ook. Praat mensen graag de grond in om zich beter te voelen en loopt op te scheppen over haar opleiding enzo. Zij maakt alleen deel uit van de vriendengroep vanwege de andere meiden die zich dan beter voelen als ze zich vergelijken met haar.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, zo iemand die zich te goed voelt voor iedereen (knap of lelijk) zou ik ook uit de weg gaan.
Brengt me tot de theorie van het Eclipse Effect.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Strawberry weetje wat het ook is.
Lelijke meisjes die heel erg overdreven en spontaan zijn krijgen ook veel aandacht. Er zit bij mij een meisje in de klas, die lijkt een beetje op Doutzen Kroes, ze is mooi (vinden mannen uit mijn klas ook) maar ze is héééél onzeker (niet normaal) en super verlegen en ze krijgt zeker geen aandacht van mannen. Ze gaat ook nooit naar een disco etc. Beetje een grijze muis.
Misschien wordt ze op straat eens nagefloten maar verder ook niet hoor
Daarom leg ik ook de nadruk op meiden die geen aandacht krijgen, dit kan verder los staan van hoe ze eruit zien. Maar die meiden zullen eerder met onzekere jongens in gesprek willen omdat ze zelf ook onzeker zijn. Je hoeft niet meteen seks te hebben, maar gewoon jezelf een ego-boost geven en langzaam meer lef krijgen.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:23 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wat een onzin toch weer.. Sowieso, wat is knap en wat is lelijk..Iedereen heeft weer een andere smaak..
Ik weet zeker dat ik me dan nog gelukkiger voel als ik alleen zou blijven.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:33 schreef VacaLoca het volgende:
Overigens als je het echt niet meer ziet zitten kan je altijd nog naar Azie gaan waar ze geilen op elke lange blanke, hoe lelijk (naar onze standaarden) dan ook.
Waarom?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik me dan nog gelukkiger voel als ik alleen zou blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |