Ik heb er gewoon notes bij hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Laysa het volgende:
Wacht ff....ik ga ff krijsend mezelf ter aarde storten 4 hoog vanwege het nsb woord en geen note....
totzo
Ja en.....wat kan mij het geld van anderen schelen....cheers I_Nquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga zo ook weg en kom gewoon weer terug, zonder dat iemand daar geld voor terug krijgt.
Dan ga ik je straks wel even lekker masserenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Laysa het volgende:
Wacht ff....ik ga ff krijsend mezelf ter aarde storten 4 hoog vanwege het nsb woord en geen note....
totzo
Doe ik mn vlinder broekje aan...Want Carnavalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ga ik je straks wel even lekker masseren
Dan is de prijs per note iig acceptabel.quote:
hahahahhha je hebt teun ingehaaldquote:
True/Scherp, Donny.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan is de prijs per note iig acceptabel.
Nou de grappen en de grollenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahahhha je hebt teun ingehaaldohhh mis teun en remlof pppfffttttt waar is de tijd dat ik nog moest lachen
ja, en vooral sàvonds laat en s`nachts echt want jullie nokken er al om een uurtje of 11 meequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
ohhh mis teun en remlof pppfffttttt waar is de tijd dat ik nog moest lachen
Nu verraad je jezelfquote:
Dat gelul achter de schermen was blijkbaar genoeg om Remmie echt te laten oprotten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, remlof kan nu alvast weer terugkomen, later zien we Teun ook wel weer verschijnen
denk als teun het voor het zeggen heeft dat hij deze postquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal ik Besaid weer even aanslingeren speciaal voor Teun?
Gert kan nog posten en Teun niet, ik weet wel voor wie het huilen te laat isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk als teun het voor het zeggen heeft dat hij deze post
Huilen is voor gert te laatsorry maar kon het ff niet laten is grapje hoor gert
![]()
Kan ik ook betalen voor een vertrekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga zo ook weg en kom gewoon weer terug, zonder dat iemand daar geld voor terug krijgt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat gelul achter de schermen was blijkbaar genoeg om Remmie echt te laten oprotten.
Dan heb ik iets om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, remlof kan nu alvast weer terugkomen, later zien we Teun ook wel weer verschijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |