Ik dacht dat pc's en laptops dat niet lekker vondenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zodra je op afsluiten klikt gaat je pc alle taken en processen die nog bezig zijn (op de achtergrond is immers altijd van alles bezig) afsluiten.
Dus laat vooral al je troep lekker openstaan, je pc sluit het wel voor je af
Doe maar even checken als je een keer tijd hebtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ken ik niet zoveel van, misschien ten onrechte.
al zal het hem best staan zo een rooie neusquote:
Jij ook trouwens, ga maar even Foo Fighters luisteren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
al zal het hem best staan zo een rooie neus
Wel ja joh...doe eens een keer gek....maffiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Douchen voor ik naar de kroeg ga... Pot bier mee onder de douche: ja/nee?
Waarom niet!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Mengt met water, nee dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb nog enige controle over mijn motoriek, dus dat komt wel goed.quote:
Nee.....of toch wel.....Niets is wat het lijktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben jij zo'n smerige NSB'er die tegen DER REMLOF is!?
Ik ga zo ook weg en kom gewoon weer terug, zonder dat iemand daar geld voor terug krijgt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee.....of toch wel.....Niets is wat het lijkt![]()
Ik vind het uitermate puickende vrijdagavondvoordekroegmuziek.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is de illusie van controle. Foo fighters klinkt prima ja.
Ik heb er gewoon notes bij hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Laysa het volgende:
Wacht ff....ik ga ff krijsend mezelf ter aarde storten 4 hoog vanwege het nsb woord en geen note....
totzo
Ja en.....wat kan mij het geld van anderen schelen....cheers I_Nquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga zo ook weg en kom gewoon weer terug, zonder dat iemand daar geld voor terug krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |