Skattie, je hebt al een simpel, prima mp3spelertje voor een tientje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Of ik zing zelf terwijl ik aan het sporten ben![]()
Ja, dat lijkt me leuk!
Sukkel, je had eerst je programma's af moeten sluiten, anders krijg je vastlopers enzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HAHA DANKJEWEL HOR IK GA HET FF PRO
Da's trouwens bullshit. Wat denk je dat je pc doet nadat je op "afsluiten" hebt geklikt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sukkel, je had eerst je programma's af moeten sluiten, anders krijg je vastlopers enzo
Sorry Ianquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn naam schrijft men te allen tijde met een hoofdletter, mevrouw.
Je gaat al carnavallen, gekkiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, rustig maar, ik ben zo weg.
Stel eikels.
Maar zelf zingen lijkt me echt leuker Iannie-pannie, dat vinden mijn mede-sporters vast ook leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Skattie, je hebt al een simpel, prima mp3spelertje voor een tientje.
Dus jij zegt dat je eerst alles af hoeft te sluiten voor dat je op afsluiten klikt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's trouwens bullshit. Wat denk je dat je pc doet nadat je op "afsluiten" hebt geklikt?
Als een Ianquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef Toverheks het volgende:
Ga je carnavallen Ian??? nou veel plezier hoe ga je verkleed??
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
Ben ff naar Bassie aan het kijken, jullie weten wel, Van Adriaan op ned.2
doe ik ook hoor deissy eerst alles afsluiten FOK en zo anders gaat me PC zucht geluidjes gevenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat je eerst alles af hoeft te sluiten voor dat je op afsluiten klikt?
Zodra je op afsluiten klikt gaat je pc alle taken en processen die nog bezig zijn (op de achtergrond is immers altijd van alles bezig) afsluiten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat je eerst alles af hoeft te sluiten voor dat je op afsluiten klikt?
Maar misschien maakt je pc wel zuchtgeluidjes omdat hij het lekker vindt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe ik ook hoor deissy eerst alles afsluiten FOK en zo anders gaat me PC zucht geluidjes geven
nee ik bedoel Khadafiquote:
Plaatje kan ook wel met Khadaffi, eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik bedoel Khadafiis eigelijk ook een Bassie
Totdat 't opslaan van een document een keer misgaatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Zodra je op afsluiten klikt gaat je pc alle taken en processen die nog bezig zijn (op de achtergrond is immers altijd van alles bezig) afsluiten.
Dus laat vooral al je troep lekker openstaan, je pc sluit het wel voor je af
Mensen die niet ctrl+s'enquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Totdat 't opslaan van een document een keer misgaat.
Die heeft geen rode neusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik bedoel Khadafiis eigelijk ook een Bassie
of misschien van opluchting, dat mijn pc denkt he he ze gaat naar bed ff rust in de tentquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar misschien maakt je pc wel zuchtgeluidjes omdat hij het lekker vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |