quote:
Gefeliciteerd .....quote:
Servio is ook helemaal niet zo vals als sommige doen beweren. Oke hij had die aanvaring met Alex, maargoed drank etc en spanningen ik begrijp dat wel. Ik denk dat Servio net zoals die anderen ook wel een hart van goud heeft hoor en geen verkeerde gast is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:58 schreef RobbieBoy het volgende:
Servio heeft het dus ook moeilijk gehad met het vertrek van Maik, of is dat nu zo gemonteerd dat het zo lijkt?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:02 schreef Anneloortje het volgende:
En het zou cool zijn als ze Servio inruilen voor Maik. Servio had toch gezegd dat hij graag zijn plek gunde aan MAik!
Servio zegt wat hij denkt, en dat werkt (helaas) tegen hemquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:02 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Servio is ook helemaal niet zo vals als sommige doen beweren. Oke hij had die aanvaring met Alex, maargoed drank etc en spanningen ik begrijp dat wel. Ik denk dat Servio net zoals die anderen ook wel een hart van goud heeft hoor en geen verkeerde gast is.
Dan vreet ik met slof op. En daar wil ik graag mayo bij jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:02 schreef Anneloortje het volgende:
En het zou cool zijn als ze Servio inruilen voor Maik. Servio had toch gezegd dat hij graag zijn plek gunde aan MAik!
zou het ???????quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:02 schreef Anneloortje het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:02 schreef Anneloortje het volgende:
Nou weetje, ik kan ook wel zeggen wat ik denk. Alleen het gaat om de manier waarop.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:03 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Servio zegt wat hij denkt, en dat werkt (helaas) tegen hem
Onder invloed van ja, hij mag hem niet en zegt dat dat is toch prima? Ik zou dat ook doen is wel zo eerlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:03 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Servio zegt wat hij denkt, en dat werkt (helaas) tegen hem
Van mij mag het...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:02 schreef Anneloortje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |