Nopequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie heeft er wel eens ontharingscreme gebruikt?
Blu ray van verschrikkelijk ikkequote:
Ja Veet, maar ik vind het niksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Siep, jij wel eens ontharingcreme gebruikt?
Is goed, ik kom niet meer bijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?!
Wat leuk...Ik kom bij je film kijken
Ja brandluchtquote:
Ja maar ik scheer lieverquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok, ik heb etos huismerk.. even geprobeerd op mn arm.. werkt wel
Niet bij je edele delen hoor, je kan er een allergische reactie op krijgen, en die huid is heel wat gevoeliger dan je armhuidquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga het zo eens proberen.. en niet op mn benen
nee nee nee.. komt goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet bij je edele delen hoor, je kan er een allergische reactie op krijgen, en die huid is heel wat gevoeliger dan je armhuid
Okequote:
Helemaal goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vriendin van me werkt bij de etos.. heeft me alles uitgelegd
Bezig weer 2400 posts te makenquote:
Is ze sporten?quote:
Hallelujah!quote:
Geen idee, heb dr vandaag helemaal nog niet gezien.quote:
2000 ans et un jour, van Michel Fugain.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
Erik, hoe heet dat ene gezellige franse liedje ook alweer, waar er mee geklapt wordt?
Ah ja, ik was hem aan het aanraden aan iemand, en Michel Fugain wist ik, maar het nummer nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
2000 ans et un jour, van Michel Fugain.
We waren je al kwijtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
pffff eindelijk rustig op de bank zitten
Zie je,... ik wist dat je moest komenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
pffff eindelijk rustig op de bank zitten
Kijk zequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:36 schreef Kally het volgende:
Ik ga jullie verlaten voorlopig, ik ga lekker filmpjes kijken, misschien tot straks en anders tot morgen
Ahwquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ikke en me neefje
[ afbeelding ]
Let niet op me haar, ik had net met me neefje gestoeid
Ja lief he....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ahw
En sjeuzes... je bent echt afgevallen!
Het is duidelijk te zienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja lief he....
Ja ze zeggen allemaal dat ik nu moet stoppen
Nog 1 weekje en dan ga ik afbouwen
Ja lievie hequote:
Ja ik heb hem gestuurdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:47 schreef Kally het volgende:
Miran wat een leuke foto, heb je die mobiel whatsapp 'm ff dan
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb hem gestuurd
Had jij rob gezien met dikke kop van de prednison?
Ik zie hem nog klein maarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wacht dan stuur ik nu een foto, 20 kilo lichter
Sprakeloosquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn armen komen nu echt beter uit enzo
Dat smalle bekkie van hem
Jeejquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt heZijn broeken zakken af
Ow en hij brengt en haalt ons op in mei(schiphol)
Hij verblijft in de geheime kamer, met op voorwaarde dat als hij wint hij zijn prijzengeld moet delen met de nummer 2(2de kans enzulksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Maik blijft??? Heb je een korte uitleg?
Dus hij komt niet meer terug het huis in?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij verblijft in de geheime kamer, met op voorwaarde dat als hij wint hij zijn prijzengeld moet delen met de nummer 2(2de kans enzulks).
Tot wanneer is niet bekend...
Hij komt wel het huis weer in, alleen wanneer is de vraagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Hi
[..]
Dus hij komt niet meer terug het huis in?
En waar kan ik me geld terugeisen???
Ik stem NOOIT meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |