Joanne......doe je zender goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:06 schreef Chanel5 het volgende:
Het wordt tijd dat eens een paar sancties in worden gegooid, Jo zefr gewoon wie ze gaat nomineren
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:58 schreef jesje1984 het volgende:
http://www.fotoleovogelzang.nl/english/preview.php?id=233652
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:07 schreef Praatpoeder het volgende:
dat duurde bijna een hele sigaret lang
Op zekerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:07 schreef Sperma het volgende:
Ik zie Philip best een trio met Aafke en Joanna hebben.
Blijkbaar mogen ze wel overleggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:06 schreef Chanel5 het volgende:
Het wordt tijd dat eens een paar sancties in worden gegooid, Jo zegt gewoon wie ze gaat nomineren
Nu je het zegt, die is verdwenen iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:01 schreef MissJ.24 het volgende:
Oooh, ik heb de ridder nog niet gezien.......? Hebben ze hem verzopen?
Dat ziet Phillip ook wel, hij loopt beide continu als een pupy achteraan......quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:07 schreef Sperma het volgende:
hier ook.quote:
Dat zou tofffe televisie zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:07 schreef Sperma het volgende:
Tijd voor pindakaas en uiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:08 schreef TimeJumper het volgende:
Eten ze alweer gehakt? Klein programmabudget denk ik
Ik vind hem zo a-seksueel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:07 schreef Sperma het volgende:
op de website zelf werken ze ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:10 schreef Flashbox het volgende:
Zullen ze wel bezig zijn met adressen veranderen van de streams
quote:
Zolang ik er ben zal ik mijn best doen, speciaal voor jouquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:10 schreef MissJ.24 het volgende:
Als iemand even de streamverslagen wil bijhouden van de uitzending zo (ben de dankbaarste hier), ga ik even mijn echte leven opzoeken......tot later!
Ik had het twee dagen geleden ook, met opnemen van de streams was ook ineens het adres veranderd. Misschien paar keer F5 proberenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:10 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
op de website zelf werken ze ook niet
Alleen de boodschap dat Maik weer terugkomtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:11 schreef sjampoeh het volgende:
Is er vanmiddag nog wat gebeurd ? Val er net weer in, de site is fakking traag ?
Bij Bart op schootquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:11 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen de boodschap dat Maik weer terugkomt
Er is werkelijkwaar geen ene moer gebeurdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:11 schreef sjampoeh het volgende:
Is er vanmiddag nog wat gebeurd ? Val er net weer in, de site is fakking traag ?
Tegen wie ? Dat stond in de krant toch? Niet bekend int huis en geloof het ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:11 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen de boodschap dat Maik weer terugkomt
batterijwisselquote:
wat vreemd. zouden ze dan met landblokkeringen bezig zijn ofzo?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb gewoon 4 werkende streams via spix.
Ik ook, werkte niet, browser opnieuw gestart en doet het primaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben blond, niet verder vragen aubquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
wat vreemd. zouden ze dan met landblokkeringen bezig zijn ofzo?
Jij streamt van buiten Nederland?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Waren die er eerder niet dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
thanks, dat werkt!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik ook, werkte niet, browser opnieuw gestart en doet het prima
Ik heb dat wel eens vaker hoor, na een tijdje werken ze wel weer, en soms als je ze via een andere site laad dan doen ze het ook weer (site van florisd bijv)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Brrrr, ziet eruit of het al een keer gegeten is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
het eten vanavond
[ afbeelding ]
Olijfjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Eng dun lichaam heeft Sofie.. net een kinderlijfje waar een paar dikke tieten op geplakt zijn... dat laatste klopt natuurlijkt.
m4a1 > AKquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:18 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja, de AK is cool in CSEn de Deagle
Je heb BB3 gemist?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:16 schreef stormiot het volgende:
[..]
meen je dat serieus
is dat te eten dan
qua recoil m4 > ak, zeker met demper.quote:
Het ontgaat me totaal wat giedo aan heeft. Sorryquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Heeft guido een zwempak en broek aan? Of is dit weer zoiets hips wat ik niet begrijp?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:21 schreef Anneloortje het volgende:
Goedenavond deze avond.
Niet te gleuuuuuven. Mo zit NOG te janken...
Guidoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het ontgaat me totaal wat giedo aan heeft. Sorry
En het zijn geeneens Duracel batterijen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:21 schreef Anneloortje het volgende:
Goedenavond deze avond.
Ik vind het zielig voor Mootje..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:21 schreef Anneloortje het volgende:
Goedenavond deze avond.
Nee, alweerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:21 schreef Anneloortje het volgende:
Goedenavond deze avond.
Datquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:23 schreef mootie het volgende:
Godsamme, hoe vaak en hoe lang kan dat mormel dat verhaal vertellen.
EEN LANGSPEELPLAAT IS LANG!
Ik ook nog steeds, maar ze moet nou toch wel even wakker wordenquote:
Take 3000, oefenen voor de tv uitzending.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:23 schreef mootie het volgende:
Godsamme, hoe vaak en hoe lang kan dat mormel dat verhaal vertellen.
EEN LANGSPEELPLAAT IS LANG!
Scheid toch uit! Het is niet alsof haar geliefde na een jarenlang samen opgebouwd leven uit haar leven is gerukt. Ze weet niets van die gozer!quote:
Ik werp wel een blik in het uitzendtopic, ik laat me niet manipuleren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:24 schreef Stranger het volgende:
Ik denk dat ik voor het eerst de uitzending ga kijken
Mijn eten is klaar
Ok haal volgens mij ook zaken door elkaarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:22 schreef stormiot het volgende:
[..]
kan me dat niet meer herinneren, sorry
En wat ze wist beviel haar (ouders) niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Scheid toch uit! Het is niet alsof haar geliefde na een jarenlang samen opgebouwd leven uit haar leven is gerukt. Ze weet niets van die gozer!
Hoi hoi ..... weinig gemist hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:27 schreef wieweetwatt het volgende:
Goedenavond allemaalIk heb 20 uur geen SST gevolgd
ik ook zoiets, was er ff klaar mee, en niks gebeurd dusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:27 schreef wieweetwatt het volgende:
Goedenavond allemaalIk heb 20 uur geen SST gevolgd
Wacht maar tot ze de rest gaat ontdekken. Ik ben heel benieuwd, hoe "leuk" ze hem dan nog vindt. Monique is verliefd op het idee wat ze heeft van Maik, niet op wie Maik werkelijk is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En wat ze wist beviel haar (ouders) niet.
Ik was er al bang voorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:28 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Hoi hoi ..... weinig gemist hoor
We krijgen te horen dat Maik niet weg isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:30 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren? Ik neem aan dat je me dat wel allervriendelijkst wilt vertellen
Goed verwoord, dat is het, ze is verliefd op het verliefde gevoel. Maik heeft er eigenlijk helemaal niks mee te maken hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:28 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze de rest gaat ontdekken. Ik ben heel benieuwd, hoe "leuk" ze hem dan nog vindt. Monique is verliefd op het idee wat ze heeft van Maik, niet op wie Maik werkelijk is.
Maik komt wel terug ... maar alleen te zien op net5quote:
WTF? Wat is dat weer voor iets doms dan??? Je zult maar gestemd hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
We krijgen te horen dat Maik niet weg is
Dat levenloze ding? Je kan net zo goed een plant nemen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:30 schreef lilyrose het volgende:
Ik vind Guido zo'n lekker ding, kan er geen genoeg van krijgen;-)
Je stemt wie er moet blijven, niet wie er weggaatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:31 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
WTF? Wat is dat weer voor iets doms dan??? Je zult maar gestemd hebben
Maar er is dus alsnog voor niets gestemdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je stemt wie er moet blijven, niet wie er weggaat
Dat is correctquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:32 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Maar er is dus alsnog voor niets gestemdNiemand weg
Dat zie je fout, iedereen die voor Maik had gestemd had gisteren voor niets gestemd, omdat ie er alsnog uit moest. Nu heeft iedereen die gestemd heeft izjn zin gekregenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:32 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Maar er is dus alsnog voor niets gestemdNiemand weg
Maik komt niet in het huis, maar in de geheime kamer hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:32 schreef RiftNL het volgende:
Die Mo die krijgt me toch een natte kut dalijk
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:34 schreef RiftNL het volgende:
[..]
De grond ligt dadelijk helemaal onder met vocht natuurlijk zodra Maik binnenkomt
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:34 schreef D. het volgende:
[..]
Maik komt niet in het huis, maar in de geheime kamer he
Ik was wel nieuwschierig hoor, ik ging zeker weten voor de tv zitten!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef jesje1984 het volgende:
en niemand was nieuwsgierig en alleen maar boos haha en nu zit iedereen toch te kijken
that is tv mennnnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef jesje1984 het volgende:
en niemand was nieuwsgierig en alleen maar boos haha en nu zit iedereen toch te kijken
Nee, daarom moeten we ook kijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Is dat al bekend dan wat zijn functie word?
Hells no, zelfs de streams uitgezet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef jesje1984 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gok morgen, omdat dan de KvdW opengaat.
Wordt een stuk duidelijker zoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:36 schreef Roguee het volgende:
Ik denk dat hij een week ofzo daar moet blijven.
ja mensen dit topic gaat over etuhhhhhquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Lieve mensen, dit is een topic wat over de streams hoort te gaan.
De uitzending van vrijdag 4 maart - met een verrassing?
Als je daar nu op de uitzending reageert is het ook leuk voor hen die niet kunnen of willen kijken.
nah ik blijf hier hoor, anders loopt mijn laptop vast weerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Lieve mensen, dit is een topic wat over de streams hoort te gaan.
De uitzending van vrijdag 4 maart - met een verrassing?
Als je daar nu op de uitzending reageert is het ook leuk voor hen die niet kunnen of willen kijken.
Het is simpelweg nog niet bekendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:36 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
[..]
Wordt een stuk duidelijker zo
Heeft hij wel namelijk SEX en dat trekt kijkers zo simpel is hetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:39 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik begrijp de formule en dat ze dit doen.. maar waarom doen ze dat niet bij een persoon die echt iets in te brengen heeft? En toegevoegde waarde zeg maar
Zei je nou sex???quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:40 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Heeft hij wel namelijk SEX en dat trekt kijkers zo simpel is het
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:40 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Zei je nou sex???Er is toch helemaal niets gebeurd...
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef MargrietV het volgende:
dat er geen sanctie is gekomen voor Servio vanwege zijn uitspraak gisteravond, dat Alex een nekschot verdient, vind ik beneden elke peil!
En ik heb helemaal geen zin in bouncende dekbedden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:40 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Heeft hij wel namelijk SEX en dat trekt kijkers zo simpel is het
Ja idd Alex verdient geen nekschot maar een besteniging!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef MargrietV het volgende:
dat er geen sanctie is gekomen voor Servio vanwege zijn uitspraak gisteravond, dat Alex een nekschot verdient, vind ik beneden elke peil!
waarom ? stervio eerderquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ja idd Alex verdient geen nekschot maar een besteniging!
Omdat het een omhoog gevallen kwal is die 0,0 levenservaring heeft, maar wel populair doet dat hij SPH heeft (nou fantastisch zo'n LOI opleiding) bleghquote:
Is dat kusje voor mij?quote:
Ze heeft alleen een dikke reetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:45 schreef sjampoeh het volgende:
Volgens mij is sharon helemaal niet te zwaar, die anderen zijn zo mager.
Streng maar liefquote:
Te zwaar zeg ik niet, maar wel een dikke kont, breed.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:45 schreef sjampoeh het volgende:
Volgens mij is sharon helemaal niet te zwaar, die anderen zijn zo mager.
Dat is zo'n typische broek voor mannen in de overgang.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:45 schreef iBenny het volgende:
Karim trek eens een andere broek aan
De ongestelrode-kleur komt me m'n neus uit
Echt he... ik begin Karim een beetje erg vies te vindenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is zo'n typische broek voor mannen in de overgang.
Lekker man! Lekkere kletskont!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Te zwaar zeg ik niet, maar wel een dikke kont, breed.
breeldbeeld tvquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik zeg wel te zwaar, zeker weten dat haar bmi boven de 25 komt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Die broek doet met aan FusionFreak denken. Die zou hem te gek vinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is zo'n typische broek voor mannen in de overgang.
Hoeveel dagen achter elkaar draagt 'ie hem?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he... ik begin Karim een beetje erg vies te vinden
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:48 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ik hoef Joanna niet in plakjes, markvanrinsum!
Sharon? Ik vind d'r ook knap, alleen een klein beetje afvallen mag ze wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:51 schreef sjampoeh het volgende:
Ik vind haar wel een knappe meid hoor, en beter haar ook dan staafke
Ik vind haar gezellig. Aafke daarentegen is een feestnummerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:51 schreef sjampoeh het volgende:
Ik vind haar wel een knappe meid hoor, en beter haar ook dan staafke
Gezellig zo'n misthoorn in huis.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:51 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Sharon? Ik vind d'r ook knap, alleen een klein beetje afvallen mag ze wel.
Voorderest lijkt het me een hele gezellige meid
Inderdaad had, ik denk dat dit inmiddels heeeeel erg veel minder isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura gooit er weer eens 'nonchalant' in dat ze 50 % van de stemmen had.
is net gezegd dat we Mike gaan zien in de uitzending. Eindelijk komt er wat lol nuquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:52 schreef Dromelot het volgende:
zou wel heel stoer zijn als ze ff heel snel op die tv een shot van maik met blinddoek in die kamer lieten zien
ik word zo moe van haarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura gooit er weer eens 'nonchalant' in dat ze 50 % van de stemmen had.
vond mijn idee beterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:53 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
is net gezegd dat we Mike gaan zien in de uitzending. Eindelijk komt er wat lol nu
Of alleen vanavond voor een feestje of zoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:53 schreef Niki.P het volgende:
Ben benieuwd of maik vanavond al terug het huis in mag of pas zaterdag zondag of zelfs later
Saai is niet per se slechtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:53 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ik vind Laura ook minder leuk worden nu, ze is me een beetje te saai
lijkt me welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:54 schreef Niki.P het volgende:
Bart zei net tweede kans dan zou hij dus echt terug in het huis moeten kommen
welke was dat dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:55 schreef Roguee het volgende:
Mss heeft het te maken met de ontbrekende derde vraag gister tijdens de 'quiz'
heee zou zo maar kunnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:55 schreef Roguee het volgende:
ja ja de derde vraag is willen jullie maik terug of nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:55 schreef Roguee het volgende:
dat gerard en nog een paar net naar die tv in de woonkamer aan het kijken waren en dat ze dan ff een sec of 2 een shot van maik met blinddoek in de kamer laten zien...quote:
De stem zei, jullie krijgen nu 3 vragen.quote:
ben heel benieuwd hoe ze dat gaan doen, maar nu eerst recap van een jankende Moquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:56 schreef Dromelot het volgende:
[..]
dat gerard en nog een paar net naar die tv in de woonkamer aan het kijken waren en dat ze dan ff een sec of 2 eens hot van maik met blinddoek in de kamer zien...
Moet je meemaken hoe gerard dan mo gek kan gaan maken
Dat is zo gemonteerd zodat hij toch nog een beetje menselijk lijkt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:58 schreef RobbieBoy het volgende:
Servio heeft het dus ook moeilijk gehad met het vertrek van Maik, of is dat nu zo gemonteerd dat het zo lijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |