Joanne......doe je zender goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:06 schreef Chanel5 het volgende:
Het wordt tijd dat eens een paar sancties in worden gegooid, Jo zefr gewoon wie ze gaat nomineren
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:58 schreef jesje1984 het volgende:
http://www.fotoleovogelzang.nl/english/preview.php?id=233652
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:07 schreef Praatpoeder het volgende:
dat duurde bijna een hele sigaret lang
Op zekerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:07 schreef Sperma het volgende:
Ik zie Philip best een trio met Aafke en Joanna hebben.
Blijkbaar mogen ze wel overleggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:06 schreef Chanel5 het volgende:
Het wordt tijd dat eens een paar sancties in worden gegooid, Jo zegt gewoon wie ze gaat nomineren
Nu je het zegt, die is verdwenen iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:01 schreef MissJ.24 het volgende:
Oooh, ik heb de ridder nog niet gezien.......? Hebben ze hem verzopen?
Dat ziet Phillip ook wel, hij loopt beide continu als een pupy achteraan......quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:07 schreef Sperma het volgende:
hier ook.quote:
Dat zou tofffe televisie zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:07 schreef Sperma het volgende:
Tijd voor pindakaas en uiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:08 schreef TimeJumper het volgende:
Eten ze alweer gehakt? Klein programmabudget denk ik
Ik vind hem zo a-seksueel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:07 schreef Sperma het volgende:
op de website zelf werken ze ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:10 schreef Flashbox het volgende:
Zullen ze wel bezig zijn met adressen veranderen van de streams
quote:
Zolang ik er ben zal ik mijn best doen, speciaal voor jouquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:10 schreef MissJ.24 het volgende:
Als iemand even de streamverslagen wil bijhouden van de uitzending zo (ben de dankbaarste hier), ga ik even mijn echte leven opzoeken......tot later!
Ik had het twee dagen geleden ook, met opnemen van de streams was ook ineens het adres veranderd. Misschien paar keer F5 proberenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:10 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
op de website zelf werken ze ook niet
Alleen de boodschap dat Maik weer terugkomtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:11 schreef sjampoeh het volgende:
Is er vanmiddag nog wat gebeurd ? Val er net weer in, de site is fakking traag ?
Bij Bart op schootquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:11 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen de boodschap dat Maik weer terugkomt
Er is werkelijkwaar geen ene moer gebeurdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:11 schreef sjampoeh het volgende:
Is er vanmiddag nog wat gebeurd ? Val er net weer in, de site is fakking traag ?
Tegen wie ? Dat stond in de krant toch? Niet bekend int huis en geloof het ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:11 schreef D. het volgende:
[..]
Alleen de boodschap dat Maik weer terugkomt
batterijwisselquote:
wat vreemd. zouden ze dan met landblokkeringen bezig zijn ofzo?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb gewoon 4 werkende streams via spix.
Ik ook, werkte niet, browser opnieuw gestart en doet het primaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben blond, niet verder vragen aubquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
wat vreemd. zouden ze dan met landblokkeringen bezig zijn ofzo?
Jij streamt van buiten Nederland?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Waren die er eerder niet dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
thanks, dat werkt!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik ook, werkte niet, browser opnieuw gestart en doet het prima
Ik heb dat wel eens vaker hoor, na een tijdje werken ze wel weer, en soms als je ze via een andere site laad dan doen ze het ook weer (site van florisd bijv)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Brrrr, ziet eruit of het al een keer gegeten is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
het eten vanavond
[ afbeelding ]
Olijfjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Eng dun lichaam heeft Sofie.. net een kinderlijfje waar een paar dikke tieten op geplakt zijn... dat laatste klopt natuurlijkt.
m4a1 > AKquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:18 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja, de AK is cool in CSEn de Deagle
Je heb BB3 gemist?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:16 schreef stormiot het volgende:
[..]
meen je dat serieus
is dat te eten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |