abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 augustus 2000 @ 14:06:25 #26
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_309627
quote:
Op 23 augustus 2000 14:02 schreef Zanderrr het volgende:
Tot mijn grote vreugde kan ik meedelen dat mijn cd eindelijk af is!
Yeah!
Goed, dan stuur ik (heb deadlines voor mijn krant vandaag) morgen de adressenlijst rond. Dan gaan we begin volgende week echt beginnnen.

Arcee ik heb je cd ontvangen, ziet er erg goed uit, mijn complimenten!

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_309909
Erg jammer dat niemand heeft gereageerd op wat ik schreef. Ik vroeg of ik nou nog meedeed. Had me destijds opgegeven, naar bogus gemailt zoals destijds moest maar niets meer gehoord. Het forum even niet meer goed gevolgt, maar goed, mijn mailadres was bekend dacht ik. En nu blijkt dat jullie al in volle vaart bezig zijn.
Jammer, maar volgende keer hoop ik wel mee te kunnen doen!
  woensdag 23 augustus 2000 @ 16:12:22 #28
1658 bogus
pi_309939
quote:
Op 23 augustus 2000 16:04 schreef Kleintje het volgende:
Erg jammer dat niemand heeft gereageerd op wat ik schreef. Ik vroeg of ik nou nog meedeed. Had me destijds opgegeven, naar bogus gemailt zoals destijds moest maar niets meer gehoord. Het forum even niet meer goed gevolgt, maar goed, mijn mailadres was bekend dacht ik. En nu blijkt dat jullie al in volle vaart bezig zijn.
Jammer, maar volgende keer hoop ik wel mee te kunnen doen!
Kleintje! Excuses voor de stilte van mijn kant, ik ben een slonzige en onregelmatige e-mailer.
Wat mij betreft kun je nog meedoen. Je hebt nog zes dagen om een cd te maken, als we er van uit gaan dat we dinsdag allemaal onze cd gaan versturen.
Heb je zelf een brander?

[Dit bericht is gewijzigd door bogus op 23-08-2000 16:13]

pi_309999
vooruit,

dan ga ik ook maar ff fikken

pi_310018
joepiedepoepie!

gaan we het trouwens met 1 of met 2 ceedeetjes doen? Heb er voor de zekerheid maar drie gebrand, dan hou ik iig een kopietje voor mezelf over.

woensdag 23 augustus 2000 @ 17:31:55 #31
1658 bogus
pi_310119
quote:
Op 23 augustus 2000 16:47 schreef Seestar het volgende:
joepiedepoepie!

gaan we het trouwens met 1 of met 2 ceedeetjes doen? Heb er voor de zekerheid maar drie gebrand, dan hou ik iig een kopietje voor mezelf over.

Een cd, die elke week doorgestuurd wordt.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 augustus 2000 @ 17:38:48 #32
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_310129
Krijgen we een adressen lijst?

Laten we a.s. maandag (?) checken wie er een CD af heeft en mee draait.

Ben nog bezig met notities (achtergrond info) bij de titels en artiesten.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 23 augustus 2000 @ 17:41:15 #33
1658 bogus
pi_310134
quote:
Op 23 augustus 2000 17:38 schreef Doc het volgende:
Krijgen we een adressen lijst?

Laten we a.s. maandag (?) checken wie er een CD af heeft en mee draait.

Ben nog bezig met notities (achtergrond info) bij de titels en artiesten.

Ja, de adressen die ik binnen heb gekregen mail ik naar de betrokkenen. Die hoeven niet op Fok te staan.
Maandag gaan we dan idd kijken of iedereen het af heeft.

Ook ik ben nog bezig met de liner-notes!

pi_310461
Helaas, morgen na het werk vertrek ik naar lowlands en ik ben maandag pas terug. Dus dan kan ik mijn cd nog niet afhebben!!!!
Maar ik ga er gewoon vanuit dat dit een goed project is en dat we het nog een keer doen en dan doe ik mee!!!!! Of het moet mogelijk zijn de cd's donderdag pas te versturen. Dat moet me wel lukken denk ik!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 augustus 2000 @ 22:07:35 #35
862 Arcee
Look closer
pi_310510
quote:
Op 23 augustus 2000 14:06 schreef bogus het volgende:
Arcee ik heb je cd ontvangen, ziet er erg goed uit, mijn complimenten!
Dank je, bogus!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 28 augustus 2000 @ 16:28:35 #36
1658 bogus
pi_316524
At last, the future is now!

Is er nog iemand die zijn cd nog niet af heeft?
Vanavond mail ik de lijst met adressen uit naar alle deelnemers. Het principe kan niet gemakkelijker. Je stuurt elke week de cd die je hebt gekregen naar de persoon onder je in de lijst.

Dit betekent dus elke week een nieuwe cd. Omdat Arcee wel een cd heeft gestuurd, maar zelf niet mee wil doen (onbegrijpelijk!), zijn we dus een week langer bezig dan het aantal cd's dat er is. No biggie natuurlijk!

Ik heb Arcee's cd inmiddels ontvangen en beluisterd. Die cd stuur ik dus eerst door, en volgende week mijn eigen cd. Men moet wel de tijd voor een cd nemen.

Vragen, opmerkingen, klachten, neuken, het kan hier allemaal.
Het lijkt me ook dat dit de plek wordt om elkaars cd aan een stevige recensie te onderwerpen!

FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 augustus 2000 @ 16:48:12 #37
862 Arcee
Look closer
pi_316543
quote:
Op 28 augustus 2000 16:28 schreef bogus het volgende:
Omdat Arcee wel een cd heeft gestuurd, maar zelf niet mee wil doen (onbegrijpelijk!)
Nou ja, niet WIL... het is meer een kwestie van tijdgebrek. Dat wil zeggen: als ik mee doen, wil ik ook ruim de tijd nemen om een CD te beoordelen en ik denk niet dat ik daar aan toe kom. Dan zou ik 'm vrijwel onbeluisterd doorsturen en dat zou zonde zijn.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 augustus 2000 @ 17:11:42 #38
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_316560
quote:
Op 28 augustus 2000 16:48 schreef Arcee het volgende:
Nou ja, niet WIL... het is meer een kwestie van tijdgebrek. Dat wil zeggen: als ik mee doen, wil ik ook ruim de tijd nemen om een CD te beoordelen en ik denk niet dat ik daar aan toe kom. Dan zou ik 'm vrijwel onbeluisterd doorsturen en dat zou zonde zijn.
Je zet die CD toch gewoon lekker aan als je aan het Fokken bent. Volgens mij heb je dan genoeg tijd om 'm te beoordelen
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 augustus 2000 @ 18:43:21 #39
862 Arcee
Look closer
pi_316660
Ik MOET toegeven dat ik wel heel nieuwsgierig ben geworden naar alle CD's. Met andere woorden: kan ik alsnog meedoen?
  maandag 28 augustus 2000 @ 19:01:48 #40
1658 bogus
pi_316663
quote:
Op 28 augustus 2000 18:43 schreef Arcee het volgende:
Ik MOET toegeven dat ik wel heel nieuwsgierig ben geworden naar alle CD's. Met andere woorden: kan ik alsnog meedoen?
Get your adress over here RIGHT AWAY!

Naar mijn email dus.

FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 augustus 2000 @ 20:12:01 #41
862 Arcee
Look closer
pi_316712
quote:
Op 28 augustus 2000 19:01 schreef bogus het volgende:
Get your adress over here RIGHT AWAY!
Done! Ik doe meeeeeeeee! Leuk man

Ik ben toch wel errug benieuwd geworden naar al die rare muziek van jullie..

pi_316738
quote:
Is er nog iemand die zijn cd nog niet af heeft?
ikke

het lukt me op z'n vroegst om die morgenavond af te hebben, maar ivm waarschijnlijk kan ik hem pas donderdag versturen, aangezien ondergetekende ook weer enkele dagen in Rotjeknor kan arbeiden.

ik neem aan dat iedereen dat ding gewoon direkt kopieert, dat doe ik tenminste wel met een cd die ik binnenkrijg, dus echt rampzalig hoeft het niet te zijn voor de voortgang van het versturen

dinsdag 29 augustus 2000 @ 02:33:14 #43
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_317181
quote:

Vanavond mail ik de lijst met adressen uit naar alle deelnemers.

He Bogus,

Het is dinsdag en ik heb je mail nog niet!

Anyway, mijn cd is af, ben nog bezig met het hoesje en de tracklistomschrijving (Juan z'n harddisk is onlangs overleden en moet dus opnieuw beginnen)

Wat het hoesje betreft : heeft nog iemand ergens het Fok!logo voorradig?

You bend your words like Uri Geller spoons...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 augustus 2000 @ 09:18:25 #44
862 Arcee
Look closer
pi_317262
quote:
Je stuurt elke week de cd die je hebt gekregen naar de persoon onder je in de lijst.
Dan heb je ook alleen maar dat adres nodig dus, of doe je 't ook zo?
pi_317327
quote:
Op 28 augustus 2000 20:40 schreef Ulx het volgende:
blablabla...

ik neem aan dat iedereen dat ding gewoon direkt kopieert, dat doe ik tenminste wel met een cd die ik binnenkrijg, dus echt rampzalig hoeft het niet te zijn voor de voortgang van het versturen

Dat zou ik wel heel graag willen doen maar ik heb helaas geen cd-brander. Het duurt trouwens ook eindeloos om een gekopieerde cd weer te kopieeren (zonder kwaliteitsverlies)
Maar ik ga denk ik maar ff wat cassette's (ja, kennen jullie dat nog) insla zodat ik iig een kopietje van de muziek kan maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Seestar op 29-08-2000 10:39]

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 augustus 2000 @ 10:52:31 #46
862 Arcee
Look closer
pi_317340
quote:
Op 29 augustus 2000 10:38 schreef Seestar het volgende:
Het duurt trouwens ook eindeloos om een gekopieerde cd weer te kopieeren (zonder kwaliteitsverlies)
Hoe bedoel je? Van CD naar CD? Daar heb je geen verlies, of bedoel je naar cassette?
pi_317346
ja, van gekopieerde cd naar cd,
dat kost zover ik weet ongeveer 1 uur per nummer als je geen gegevens kwijt wilt raken.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 29 augustus 2000 @ 11:58:45 #48
862 Arcee
Look closer
pi_317393
quote:
Op 29 augustus 2000 10:59 schreef Seestar het volgende:
ja, van gekopieerde cd naar cd,
dat kost zover ik weet ongeveer 1 uur per nummer als je geen gegevens kwijt wilt raken.
Ik heb een 4x-schrijven brander en dan kost een HELE CD ongeveer 20 minuten. 1 uur per nummer is gewoon onzin.
pi_317400
ja dat klopt, als je kwaliteitsverlies niet erg vind.
Bij het kopieren van een cd verlies je altijd gegevens, hoe sneller je hem schrijft hoe meer je verliest.
Ik zou het zelf heel jammer vinden als ik bepaalde details in een opname moet missen, bijvoorbeeld een licht schrapend geluid in iemand zijn stem of kleine dingetjes op de achtergrond bij een live-opname. Maar helaas zijn de meeste mensen niet zulke miere(n)neukers en vinden ze het ook niet erg om dergelijke details te verliezen (mede doordat dit op de meerderheid van de geluidsinstallaties ook niet hoorbaar is)
  dinsdag 29 augustus 2000 @ 14:05:21 #50
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_317492
Goh, dat wist ik helemaal niet. Ik kopieer meestal gewoon op 4 speed, en heb van kwaliteitsverlies nog niet veel gemerkt.

Theoretisch heeft Seestar natuurlijk wel gelijk, want als er bijv. een kras op het origineel zit, dan kan niet alle data goed uitgelezen worden. Maar hoorbaar kwaliteitsverlies heb ik nog niet gemerkt.

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')