Morgen/overmorgen krijgen de participanten een email met de adressenlijst.
Voor wie gaat deze deadline niet lukken? Dan graag hier even laten weten, plus een schatting van de datum wanneer je cd wel afgerond is.
Heb je ook enige suggesties voor het verzenden van de cd's? Volgens mij is het bijv. goedkoper om ze zonder plastic doosje te verzenden. Ik ga morgen ff bij het postkantoor kijken of ze een geschikte verpakking hebben (bijv. zo'n pakje waar die gratis internet-cd's in zitten...)
Ik denk dat een goede envelop met luchtkussentjes wel volstaat. En als je er eenmaal een krijgt toegestuurd, kun je hem meestal nog wel een keer gebruiken. Gewoon de postzegels er af rippen, en iets over het adres heen plakken.
Zanderrr, ook mijn cd moet nog gebrand worden dus je bent niet de enige btw
quote:
Op 10 augustus 2000 18:55 schreef Public Enemy het volgende:
Iedereen stuurt gewoon 1 cd naar de naam die na hem op de lijst staat
Zie quote.... Als je 'm alleen naar de persoon onder je stuurt is het goedkoper..
Ben ontwerp hoesje dus kwijt.
Juan maakt dus een nieuwe en zal deze na sturen (indien niet voor dinsdag af).
ik ben en
bogus, ik heb alleen JOUW adres dus maar nodig.
Arcee601@hotmail.com
Adressenlijst volgt morgen, excuses voor het ongemak.
Arcee, je hebt als het goed is, mail.
quote:Inderdaad, toch niets ernstigs hoop ik?
Op 15 augustus 2000 20:39 schreef Juan Zueco het volgende:
Alles Goed Bogus?
quote:!
Op 15 augustus 2000 21:39 schreef MuadDib het volgende:
Inderdaad, toch niets ernstigs hoop ik?
Met mij is alles goed. Maar mijn opa heeft kanker en ligt momenteel in het ziekenhuis.
Maar bedankt for the concern !!!
[Dit bericht is gewijzigd door bogus op 16-08-2000 00:45]
Van het weekend bij mijn ouders eindelijk mijn FokZeeDee gebrand!
We kunnen ook een tracklist geven alhier, zodat je wellicht op CD's in kan schrijven die je graag zou willen hebben (of maak ik het allemaal ingewikkelder; ik geloof van wel....).
quote:Lijkt mij geen goed plan, het verrassingseffect van de verschillende cd's vind ik juist spannend!
Op 21 augustus 2000 10:43 schreef Doc het volgende:
We kunnen ook een tracklist geven alhier, zodat je wellicht op CD's in kan schrijven die je graag zou willen hebben (of maak ik het allemaal ingewikkelder; ik geloof van wel....).
De titel van mijn cd is trouwens:
MuadDib's Meesterlijke Muziek Mix
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |