quote:
Nadat jij het haar gezegd hadquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar staat haar postAdoreer hier...
Bij mij gelukkig bijna nooitquote:
Ik alleen als ik nog huiswerk moet maken of nog moet lerenquote:
Nooit een PM/DM naar haar gestuurdquote:
Wel goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:46 schreef Barreltje het volgende:
Hoe gaat het met de DJ carriere van LL??
Daarom ook de PMquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nooit een PM/DM naar haar gestuurdDM bestond trouwens nog niet in de tijd van dat topic
![]()
Nu is het niet meer grappigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu is het niet meer grappigJe hapt zo fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat klinkt best wel verkeerdquote:
Dat dacht ik ook toen ik op invoeren druktequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat klinkt best wel verkeerdMaar ik weet wat je bedoeld
Gelukkig was je je er bewust van *insert nerdsmiley*quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik op invoeren drukte
Ook een beetje laatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gelukkig was je je er bewust van *insert nerdsmiley*
Dank je welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
voor een eerste keer heel goed gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |