Ik heb 'm geloof ik niet gezien, maar kan me de filmposter wel herinnerenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:12 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik heb hem gekeken, al zou ik geen verhaallijn meer kennen.
Ze werd net echt even heel tactisch binnengehaald!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap trouwens ook wel dat Sharon zich aansluit bij team Gerard, de rest is echt een dooie dramatische boel...
Jep, kluis gehalveerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:14 schreef D. het volgende:
Heeft Karim zijn sanctie trouwens al gehad voor het niet onthullen van zijn geheim?
Laat Servio het maar niet horen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:13 schreef Roguee het volgende:
Sharon heeft bijna de kaas opgemaakt, de bitch
Dat doet ze zo goed, dat kan alleen een hoogbegaafdequote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dan doet ze heel goed d'r best om haar geheim te verbergen.
Ze werd even geleden naar de Kvdw geroepen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:14 schreef callie59 het volgende:
ik hoor monique net dingen zeggen die ze eigenlijk niet kan weten. over maiks populariteit in de polls enzo. heeft ze info gehad ofzo?
Heeft nog maar 200 in zijn kluis, missie was ook misluktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:14 schreef D. het volgende:
Heeft Karim zijn sanctie trouwens al gehad voor het niet onthullen van zijn geheim?
Nou, ik denk dat ze allebei aardig berekenend zijn. Dan zullen ze zich eerst minder moeten afzonderen. Ik geloof niet meer dat Laura Alex nog zo leuk vond. Valt geen eer aan te behalen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:03 schreef flugeltje het volgende:
Overigens zie ik het nog wel echt fout gaan tussen Laura en Guido...
over wie hebben we het? Mo? die is te zwakbegaafd om ook maar iéts te snappenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:15 schreef D. het volgende:
[..]
Dat doet ze zo goed, dat kan alleen een hoogbegaafde
geloof er niks van dat durft ie nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:15 schreef Chuckster het volgende:
Zijn ze nou nog steeds bezig met kroelen?
G: "Met wie zou jij in de finale willen staan?"
L: "....Met jou"
G: "Ik ook.."
Nog even wachten en er verdwijnt een tong in het keelgat van Laura
Sharon had een soort van overeenkomst met Gerard dacht ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap trouwens ook wel dat Sharon zich aansluit bij team Gerard, de rest is echt een dooie dramatische boel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |