Lekker laten zitten gewoon en hopelijk word ze psycho en agressiefquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:41 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
en daarom vind ik dat ze haar het huis uit moeten halen, dit is niet normaal meer
Ze gaat nu kotsen denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:43 schreef flugeltje het volgende:
OMG mogen we nu weer een paar uur naar dat gesnotter kijken??
toen hadden ze geen samenwerking met BB, met SST welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:40 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
BB6: "de man van Monique die in de derde week problemen had met de (weliswaar tendentieus) weergegeven relatie met Tijn. Hij toog naar Aalsmeer en Monique bleef uiteindelijk na briefwisseling met haar familie. De Telegraaf had al gemeld dat ze naar huis was gegaan en moest rectificeren."
Ja, diequote:
In de KvdW?quote:
Kruisquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:45 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ik hoorde de deo-bus 3x spuiten, linker oksel, rechter oksel,....???
Voor haar hele kluisinhoud mag zeg denk ik een avondje met hem doorbrengen in de geheime kamer.quote:
quote:
Toen ze vorige recent een nieuwtje 'weggaven' aan Veronica kondigde ze dat van te voren groot aan op hun eigen site. Om vervolgens 4 minuten na de primeur het ook op hun eigen te knallen..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef Darklight het volgende:
[..]
toen hadden ze geen samenwerking met BB, met SST wel
Ze zullen dus wel als eerste de nieuwtjes krijgen, denk ik
Failt na 30 secondenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef R0T29 het volgende:
"Monique, je krijgt ... een geheime missie...je mag...10 minuten....niet....huilen."
op 1 en 2 is nu streamlockquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:45 schreef jesje1984 het volgende:
wie heeft nog meer stream 2 plat liggen
hear hearquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef minzo het volgende:
Ik vind wel eigenlijk dat Laura en Guido eigenlijk wel veel te veel doet op momenten dat helemaal niet toe doen. Terwijl ze als ze iets makkelijk moeten doen gaan ze zeiken
heb ik ff gemist blijkbaar, wat gaat er gebeuren dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef Flashbox het volgende:
Die wordt al vast geinformeerd wat er vannavond gaat gebeuren, anders kunnen ze haar opvegen denk ik.
Technische storing door waterschadequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:47 schreef jesje1984 het volgende:
ja op 1 heb ik het oog op twee krijg ik dat de video niet beschikbaar is
Mss verzinnen ze het ook wel, wat ik eigenlijk hoopquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Toen ze vorige recent een nieuwtje 'weggaven' aan Veronica kondigde ze dat van te voren groot aan op hun eigen site. Om vervolgens 4 minuten na de primeur het ook op hun eigen te knallen..
Goed punt!quote:
Nee, Maik voegde helemaal niks toe.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:48 schreef Darklight het volgende:
[..]
Mss verzinnen ze het ook wel, wat ik eigenlijk hoop
Zit helemaal niet te wachten op Maik
lekker aardig van jou, zo dik is ze ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:49 schreef beequeen het volgende:
Waar is iedereen? Ik zie alleen Sharon. Allemaal op bed?
Geen flauw idee, of we mogen iets niet zien of Sharon is de enige in actie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:49 schreef beequeen het volgende:
Waar is iedereen? Ik zie alleen Sharon. Allemaal op bed?
ik voeg ook niks toe maar blijf hier toch lekker hangenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:49 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee, Maik voegde helemaal niks toe.Opzouten met die gast en nooit meer terug
wel een beetje gezet hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:49 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
lekker aardig van jou, zo dik is ze ook weer niet hoor
Niks, want we zien niemand en Mo jankt volgens mij al de hele dag, dus ja......quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:49 schreef paddy het volgende:
Ik vind het benoemen van Mon gejank saai worden hier. Waar is wel wat over te vertellen?
Bovendien is het puur kijkersbedrog als je iemand terugstuurt, terwijl er mensen geld betaald hebben om mensen er in te houden enzo. Dat had dan ook niet gehoeven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:49 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee, Maik voegde helemaal niks toe.Opzouten met die gast en nooit meer terug
Ja idd ik zie haar nu en weer janken!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks, want we zien niemand en Mo jankt volgens mij al de hele dag, dus ja......
Gelukkig anders gaan ze hier ook lopen jankenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:50 schreef bollokus het volgende:
n
[..]
ik voeg ook niks toe maar blijf hier toch lekker hangen
Uiteraardquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef flugeltje het volgende:
Ochjee dicht ze nu zichzelf zoveel macht toe dat Maaik niet genoeg stemmen kreeg omdat zij een beetje boos op hem was?
2 uur??, k heb uur of 5 niets gezienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef Kwaliteit het volgende:
godverdomme is ze nu NOG AAN HET JANKEN?
en weet iemand al waarom er gisteren ruim 2 uur lang streamlock was?
2 Uur? Dat heeft zo ongeveer de hele nacht doorgeduurd! Heel even waren er weer 2 streams, maar die hebben daarna urenlang op een bevroren beeld gestaan, tot vanmorgen vroegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef Kwaliteit het volgende:
godverdomme is ze nu NOG AAN HET JANKEN?
Ik ben naar bed gegaan dus geen flauw idee waarom die SL nu was.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef Kwaliteit het volgende:
serieus? dat heb ik dan niet meegekregen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
2 Uur? Dat heeft zo ongeveer de hele nacht doorgeduurd! Heel even waren er weer 2 streams, maar die hebben daarna urenlang op een bevroren beeld gestaan, tot vanmorgen vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |