Ik vermoed dat de tekst Matt Helders' eerste werk is. Misschien samen met de sound? Ik ben iig heel erg benieuwd naar de rest van het albumquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:34 schreef Aisumasen het volgende:
Toch al niet zo'n fan van. Ik wilde eigenlijk gisteren na mijn 'singer/songwriter'-opmerking al zeggen dat ik aan de andere kant ook bang was dat Alex z'n unieke gevoel voor melodie is verloren. En da's helaas een dag later gebleken, tesamen met zijn gevoel voor teksten.
Wat een onzin. Zeker op op basis van één track.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:34 schreef Aisumasen het volgende:
Ik wilde eigenlijk gisteren na mijn 'singer/songwriter'-opmerking al zeggen dat ik aan de andere kant ook bang was dat Alex z'n unieke gevoel voor melodie is verloren. En da's helaas een dag later gebleken, tesamen met zijn gevoel voor teksten.
Het doet me in die zin aan QOTSA denken: Toffe sound, minder goede liedjes. En als je dan gaat luisteren en vergelijken kun je niet heen om de harmonieën, tempo-wisselingen, lage stemmen. Het "Humbug"-trucje wat al snel oud werd. Maar toch die onmiskenbare Arctic Monkeys-sound (drums, gitaren), en een vleugje "Terror Pocket". Dat gezegd te hebben: Ik heb ze absoluut niet afgeschreven hierdoor, integendeel! Op zich is 't het beste van 2 werelden: "Humbug"-sound met het gejaagde van daarvoor. Ben alleen maar meer benieuwd geworden. Oh, en "Catapult" had tenminste nog een briljante melodiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:43 schreef AMDB het volgende:
Alhoewel ik het een lekker nummer vind, vind ik het niet typisch AM. Heb er echter geen QOTSA gevoel bij zoals anderen. Doet me eerder denken aan Catapult, dat sommigen hier wel geweldig vonden:p
Beetje verkeerd overgekomen, zie post hiervoor. Bedoelde het meer als: "Je zou hierdoor bijna bang worden dat..." En dan: "Maar geen man overboord".quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:53 schreef Xrenity het volgende:
Haha wat een teleurstelling in dit topic
Ik vind hem wel vet
[..]
Wat een onzin. Zeker op op basis van één track.
Laat Arn0 het maar niet horen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:04 schreef AMDB het volgende:
Matt is de nieuwe Ringo Starr, heeft gewoon net niet genoeg voor echt goede liedjes:p
Heb je die arme jongen niet eens ff gesmst?! Die krijgt een hartverzakking als ie ziet als een van de laatste op de hoogte te zijn:pquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:06 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Laat Arn0 het maar niet horen!Over hem gesproken... Zou hij in shock zijn?
Jawel, zonder enige verdere informatie, dus de gedachte dat hij ergens zonder internet is en nu in spanning zit om wat er aan de hand zou kunnen zijn doet mij glimlachenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heb je die arme jongen niet eens ff gesmst?! Die krijgt een hartverzakking als ie ziet als een van de laatste op de hoogte te zijn:p
Hahahaha!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Jawel, zonder enige verdere informatie, dus de gedachte dat hij ergens zonder internet is en nu in spanning zit om wat er aan de hand zou kunnen zijn doet mij glimlachen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Jawel, zonder enige verdere informatie, dus de gedachte dat hij ergens zonder internet is en nu in spanning zit om wat er aan de hand zou kunnen zijn doet mij glimlachen.
Nee nooit geluisterdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:45 schreef Arn0 het volgende:
Ja verdorie, dit is de laatste keer dat ik ooit niet meteen naar huis ga, mis ik deze primeur!En ook weer leuk dat je in je SMS geen extra info zet Aisumasen
![]()
En ehm AMDB, heb jij Ringo's solo album uit '73 nog niet beluisterd of zo? Echt een tof album, en niet "een tof album.. voor Ringo" maar gewoon echt een goed album
Maar goed, terug ontopic: Vind het nummer na een luisterbeurt wel best oké, maar niet echt het beste wat ze hebben gedaan nee..
Vond Lotus Flower toch net iets beter dan ditquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:09 schreef AMDB het volgende:
Dit is best een Radiohead / raconteurs move:o
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |