Lekker laten zitten gewoon en hopelijk word ze psycho en agressiefquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:41 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
en daarom vind ik dat ze haar het huis uit moeten halen, dit is niet normaal meer
Ze gaat nu kotsen denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:43 schreef flugeltje het volgende:
OMG mogen we nu weer een paar uur naar dat gesnotter kijken??
toen hadden ze geen samenwerking met BB, met SST welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:40 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
BB6: "de man van Monique die in de derde week problemen had met de (weliswaar tendentieus) weergegeven relatie met Tijn. Hij toog naar Aalsmeer en Monique bleef uiteindelijk na briefwisseling met haar familie. De Telegraaf had al gemeld dat ze naar huis was gegaan en moest rectificeren."
Ja, diequote:
In de KvdW?quote:
Kruisquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:45 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ik hoorde de deo-bus 3x spuiten, linker oksel, rechter oksel,....???
Voor haar hele kluisinhoud mag zeg denk ik een avondje met hem doorbrengen in de geheime kamer.quote:
quote:
Toen ze vorige recent een nieuwtje 'weggaven' aan Veronica kondigde ze dat van te voren groot aan op hun eigen site. Om vervolgens 4 minuten na de primeur het ook op hun eigen te knallen..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef Darklight het volgende:
[..]
toen hadden ze geen samenwerking met BB, met SST wel
Ze zullen dus wel als eerste de nieuwtjes krijgen, denk ik
Failt na 30 secondenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef R0T29 het volgende:
"Monique, je krijgt ... een geheime missie...je mag...10 minuten....niet....huilen."
op 1 en 2 is nu streamlockquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:45 schreef jesje1984 het volgende:
wie heeft nog meer stream 2 plat liggen
hear hearquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef minzo het volgende:
Ik vind wel eigenlijk dat Laura en Guido eigenlijk wel veel te veel doet op momenten dat helemaal niet toe doen. Terwijl ze als ze iets makkelijk moeten doen gaan ze zeiken
heb ik ff gemist blijkbaar, wat gaat er gebeuren dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef Flashbox het volgende:
Die wordt al vast geinformeerd wat er vannavond gaat gebeuren, anders kunnen ze haar opvegen denk ik.
Technische storing door waterschadequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:47 schreef jesje1984 het volgende:
ja op 1 heb ik het oog op twee krijg ik dat de video niet beschikbaar is
Mss verzinnen ze het ook wel, wat ik eigenlijk hoopquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Toen ze vorige recent een nieuwtje 'weggaven' aan Veronica kondigde ze dat van te voren groot aan op hun eigen site. Om vervolgens 4 minuten na de primeur het ook op hun eigen te knallen..
Goed punt!quote:
Nee, Maik voegde helemaal niks toe.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:48 schreef Darklight het volgende:
[..]
Mss verzinnen ze het ook wel, wat ik eigenlijk hoop
Zit helemaal niet te wachten op Maik
lekker aardig van jou, zo dik is ze ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:49 schreef beequeen het volgende:
Waar is iedereen? Ik zie alleen Sharon. Allemaal op bed?
Geen flauw idee, of we mogen iets niet zien of Sharon is de enige in actie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:49 schreef beequeen het volgende:
Waar is iedereen? Ik zie alleen Sharon. Allemaal op bed?
ik voeg ook niks toe maar blijf hier toch lekker hangenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:49 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee, Maik voegde helemaal niks toe.Opzouten met die gast en nooit meer terug
wel een beetje gezet hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:49 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
lekker aardig van jou, zo dik is ze ook weer niet hoor
Niks, want we zien niemand en Mo jankt volgens mij al de hele dag, dus ja......quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:49 schreef paddy het volgende:
Ik vind het benoemen van Mon gejank saai worden hier. Waar is wel wat over te vertellen?
Bovendien is het puur kijkersbedrog als je iemand terugstuurt, terwijl er mensen geld betaald hebben om mensen er in te houden enzo. Dat had dan ook niet gehoeven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:49 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee, Maik voegde helemaal niks toe.Opzouten met die gast en nooit meer terug
Ja idd ik zie haar nu en weer janken!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks, want we zien niemand en Mo jankt volgens mij al de hele dag, dus ja......
Gelukkig anders gaan ze hier ook lopen jankenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:50 schreef bollokus het volgende:
n
[..]
ik voeg ook niks toe maar blijf hier toch lekker hangen
Uiteraardquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef flugeltje het volgende:
Ochjee dicht ze nu zichzelf zoveel macht toe dat Maaik niet genoeg stemmen kreeg omdat zij een beetje boos op hem was?
2 uur??, k heb uur of 5 niets gezienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef Kwaliteit het volgende:
godverdomme is ze nu NOG AAN HET JANKEN?
en weet iemand al waarom er gisteren ruim 2 uur lang streamlock was?
2 Uur? Dat heeft zo ongeveer de hele nacht doorgeduurd! Heel even waren er weer 2 streams, maar die hebben daarna urenlang op een bevroren beeld gestaan, tot vanmorgen vroegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef Kwaliteit het volgende:
godverdomme is ze nu NOG AAN HET JANKEN?
Ik ben naar bed gegaan dus geen flauw idee waarom die SL nu was.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef Kwaliteit het volgende:
serieus? dat heb ik dan niet meegekregen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
2 Uur? Dat heeft zo ongeveer de hele nacht doorgeduurd! Heel even waren er weer 2 streams, maar die hebben daarna urenlang op een bevroren beeld gestaan, tot vanmorgen vroeg
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:52 schreef Flow3r het volgende:
Maik komt vanavond terug?
Als dat waar is heeft ze het toch voor elkaar gekregen met haar gejank
Tja hij zit in de geheime kamerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:52 schreef Flow3r het volgende:
Ze ergeren zich wel, ze spreken het alleen niet uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:53 schreef flugeltje het volgende:
En waarom is er niemand in dat huis die zichzelf ergert aan haar gejank? Ik zou er haske krankjorem van worden...
is dit zeker dat ie terug komt? lijkt me niet echtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:52 schreef Flow3r het volgende:
Mwa, liever wel anders liggen ze om negen uur avonds op bed. Gewoon een tijd instellen van 12 tot 14 uur. Zijn veel mensen toch aan het etenquote:
Ja, kijk de cos van vannacht er maar op na. Waarom? Dat is niet duidelijk geworden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:53 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
serieus? dat heb ik dan niet meegekregen.
waar sloeg dat op????
nou ja, de meeste bewoners komen in de studio in Nederland als ze er uit zijn, maik is nog in Portugalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:53 schreef stormiot het volgende:
[..]
is dit zeker dat ie terug komt? lijkt me niet echt
hooguit een boodschap voor de bewoners ofzo
Dat is ook een voorbeeldige relatiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:53 schreef Roguee het volgende:
Mo is jaloers op Guido en Laura, als ze hen ziet kriebelen.
telegraafquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:54 schreef D. het volgende:
Nog ff het linkje voor mensen die pas in dit topic binnenvielen
http://www.telegraaf.nl/p(...)tory__.html?sn=prive
Ik hoop dat ie alleen vanaaf ff afscheid mag nemen of feessie mag bouwen.quote:
AMSTERDAM - Niets is wat het lijkt in Secet Story... Maik keert namelijk binnenkort terug naar zijn medebewoners in Het Huis der Geheimen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:54 schreef D. het volgende:
Dat dus!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:55 schreef muzas het volgende:
Als je VIERENTWINTIG UUR aan het janken bent over een kerel die je 2 weken kent, ben je niet goed in je hoofd.![]()
Echt niet.
Tijdens DGK werden ze er meteen weer uitgehaald, je moest bijna halfdood zijn om een tukje te mogen doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Mwa, liever wel anders liggen ze om negen uur avonds op bed. Gewoon een tijd instellen van 12 tot 14 uur. Zijn veel mensen toch aan het eten
ik doe dat ook graagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:55 schreef muzas het volgende:
Als je VIERENTWINTIG UUR aan het janken bent over een kerel die je 2 weken kent, ben je niet goed in je hoofd.![]()
Echt niet.
Harteloos monster! Jij kent geen liefde!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:55 schreef flugeltje het volgende:
Ach wat kom nou "iedereen begrijpt het"...
sodemieter toch op, ze kent 'm net 3 weken waarvan ze 1 week een beetje met elkaar scharrelen en ze ziet hem over een paar weken alweer terug... DAT GEJANK BEGRIJP IK DUS NIET
Nee, helemaal normaal is het nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:55 schreef muzas het volgende:
Echt niet.
SCHANDALIG!!!!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:54 schreef D. het volgende:
thnx voor het linkiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:54 schreef D. het volgende:
+1.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:56 schreef Coos het volgende:
[..]
SCHANDALIG!!!!!!
Niemand meer smssen dit is oplichting!!!
dit is PURE PURE!!! oplichting!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
AMSTERDAM - Niets is wat het lijkt in Secet Story... Maik keert namelijk binnenkort terug naar zijn medebewoners in Het Huis der Geheimen!
Foto: Secretstory.nl
Voor de andere Secret Story-kandidaten zal dit een enorme verrassing zijn. Zij zijn namelijk nog steeds in de veronderstelling dat Maik inmiddels terug in Nederland is.
Vooral Monique zal dolgelukkig zijn met deze ontwikkeling. Zij mist haar maatje enorm en is kapot van verdriet. Maar wat zij niet weet, is dat Maik maar een paar meters van haar verwijderd is!
Maik verblijft in de Geheime Kamer in het huis en kan alles in het huis volgen. Wanneer hij Monique weer in zijn armen kan sluiten, blijft nog een verrassing...
Vanavond is te zien hoe Maik in plaats van naar Nederland te komen, in de Geheime Kamer verdwijnt.
Ketting mocht los van de baas?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Harteloos monster! Jij kent geen liefde!
Nou als je daar zo'n labiel dom snotterwijf van wordt mogen ze mijn portie ook houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Harteloos monster! Jij kent geen liefde!
Hihi... tietjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:56 schreef akveor het volgende:
Ja, dat geheim van Maik laten we het daar eens over hebben...
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:56 schreef Coos het volgende:
[..]
SCHANDALIG!!!!!!
Niemand meer smssen dit is oplichting!!!
Heb nog nooit gehuild om een man, maar kan me ook niet voorstellen dat het daar alleen om is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:55 schreef flugeltje het volgende:
sodemieter toch op, ze kent 'm net 3 weken waarvan ze 1 week een beetje met elkaar scharrelen en ze ziet hem over een paar weken alweer terug... DAT GEJANK BEGRIJP IK DUS NIET
En vanavond komt hij met een nog grotere verrassing, ik had niet alleen tietjes...quote:
SCHANDALIG!!!!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
AMSTERDAM - Niets is wat het lijkt in Secet Story... Maik keert namelijk binnenkort terug naar zijn medebewoners in Het Huis der Geheimen!
Foto: Secretstory.nl
Voor de andere Secret Story-kandidaten zal dit een enorme verrassing zijn. Zij zijn namelijk nog steeds in de veronderstelling dat Maik inmiddels terug in Nederland is.
Vooral Monique zal dolgelukkig zijn met deze ontwikkeling. Zij mist haar maatje enorm en is kapot van verdriet. Maar wat zij niet weet, is dat Maik maar een paar meters van haar verwijderd is!
Maik verblijft in de Geheime Kamer in het huis en kan alles in het huis volgen. Wanneer hij Monique weer in zijn armen kan sluiten, blijft nog een verrassing...
Vanavond is te zien hoe Maik in plaats van naar Nederland te komen, in de Geheime Kamer verdwijnt.
jij komt toch ook uit limburg... snap je dit dan niet ?!?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou als je daar zo'n labiel dom snotterwijf van wordt mogen ze mijn portie ook houden
Kep jou 1 keer in de kroeg en een tapasbar gemeet, ben nu nog van streek en huil nog mezelf in slaap!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou als je daar zo'n labiel dom snotterwijf van wordt mogen ze mijn portie ook houden
Wil me geld terugquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
telegraaf is wel deels eigenaar van SBS Nederland...
Is het het "snelkookpan-effect" ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:55 schreef flugeltje het volgende:
Huh... wat?!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:54 schreef D. het volgende:
Geschiedvervalsing! Juist als er mogelijk sprake van is dat onze natural born (bisexual) shemale maik terugkomt is het belangrijk Monieks dieptrieste gedrag te blijven benoemen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:49 schreef paddy het volgende:
Ik vind het benoemen van Mon gejank saai worden hier. Waar is wel wat over te vertellen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:58 schreef bollokus het volgende:
een vraagje, waarom schakelt iedereen in als ze huilt.....
ja netnog naar een kamaraadquote:
Die zou ik ook graag hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:58 schreef Kwaliteit het volgende:
er schijnt toch een 5e livestream te zijn, gericht op de geheime kamer?
weet iemand deze link?
Ramp-toerisme ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:58 schreef bollokus het volgende:
Niet? Nou, ik wel hoor en hoe.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef paddy het volgende:
Heb nog nooit gehuild om een man, maar kan me ook niet voorstellen dat het daar alleen om is.
Ik jank trouwens niet om een man, maar kan wel janken bij een zielige film
De vraag is eerder wie er hebben ingeschakelt en de mazzel hebben gehad dat ze niet jankdequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:58 schreef bollokus het volgende:
Ik heb ook nog nooit gehuild om een manquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb nog nooit gehuild om een man, maar kan me ook niet voorstellen dat het daar alleen om is.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:58 schreef bollokus het volgende:
Is dat nog nooit eerder gedaan dan? Volgens mij wel bij de vorige keer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef WebAddict het volgende:
Nee, serieus je gaat hem toch niet meer terug halen, wat voor soort bs programma begint dit te worden...
dat dus. Dat was bij mij een relatie van 5 jaarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet? Nou, ik wel hoor en hoe.
Maar niet na een ralaaaassssie van 3 weken.
O ik heb heel wat afgejankt hoor, maar dit is wel heel erg extreem. Dit soort drama was normaal toen ik 14 was, maar nu toch niet meer?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Daar gaat vanavond een piemel inquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
O jee, wat een hoopje ellende![]()
[ afbeelding ]
Misschien één op de honderd kijkers of zo. Maar zelfs bij een flop als Secret Story heb je het dan nog over een kleine 2000 mensen. En daar zitten vast ook fanatiekelingen tussen die vermogens smsen.quote:
Helemaal mee eens, dit is echt geen normaal gedrag.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:55 schreef muzas het volgende:
Echt niet.
En terecht!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep jou 1 keer in de kroeg en een tapasbar gemeet, ben nu nog van streek en huil nog mezelf in slaap!
sherrie is niet zo snel bangquote:
Zullen we een keer lunchen?quote:
Idd, zelfde hier.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:00 schreef Olga het volgende:
[..]
dat dus. Dat was bij mij een relatie van 5 jaar
En een aantal fanatieke Fokkersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:59 schreef muzas het volgende:
[..]
Vrienden en familie van die mensen denk ik wel.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:58 schreef flugeltje het volgende:
Dus vanavond ziet ze hem, stort ze ter aarde. Zet het op een brullen, vliegt hem in z'n armen en zodra ze stopt met hysterisch hikken moet Maaik vertellen dat hij tieten heeft gehad....![]()
Begint het hele verhaal weer van voor af aan
Of hoe is het met TEAM EINDBAAS! ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:01 schreef Reksie1981 het volgende:
Ja laten we het eens over anderen hebben als ons zielige mootje..
Hoe is het met Faalex bijvoorbeeld?
Je ziet toch zo al aan die bakkes dat dat wijf niet spoort.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dit is echt geen normaal gedrag.
zou kunnen dat het 't snelkookpan effect is. Ik heb echter eerder het idee dat er een hoop onverwerkte shit naar boven komt. Je maakt mij niet wijs dat dit alleen is om een neukertje waarvan ze beweerd dat "verliefdheid" een groot woord is...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is het het "snelkookpan-effect" ?
Hoe lang kende Bart Sabine ? Die stond toch ook even van een Fisherman's friend te genieten, buiten..
Maar goed zo heftig heb ik het in al die jaren nog niet gezien....
voorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:01 schreef Praatpoeder het volgende:
Kan er een "Jank hier over het stemmen" topic komen, het wordt bijna net zo irritant als Mo d'r gejank om te moeten lezen in de COS
Zit je weer in de buurt dan?quote:
Heb hier medelijden met Moniquequote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:01 schreef Praatpoeder het volgende:
Kan er een "Jank hier over het stemmen" topic komen, het wordt bijna net zo irritant als Mo d'r gejank om te moeten lezen in de COS
wat gezelligquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
voormaar hier hoeven we toch niet over te stemmen met sms of zo
Zwangerschap of?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:03 schreef flugeltje het volgende:
Overigens zie ik het nog wel echt fout gaan tussen Laura en Guido...
volgens mij verwachten we dat alles fout looptquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:03 schreef flugeltje het volgende:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:03 schreef flugeltje het volgende:
I hope soquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:03 schreef flugeltje het volgende:
Neuh, gewoon dat er eens flink van bil gegaan wordt tijdens een dronken bui...quote:
Hoezo? Klimt ze op de leuter van een kleuterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:03 schreef flugeltje het volgende:
Daar merken ze waarschijnlijk niet vanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:03 schreef Darklight het volgende:
[..]
aan het voorbereiden voor The Return Of Maik
geen daar is ze te breekbaar voor hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:03 schreef RiftNL het volgende:
Hoeveel zou Mo er tegelijkertijd kunnen handelen?
L drinkt amperquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, gewoon dat er eens flink van bil gegaan wordt tijdens een dronken bui...
1 sowieso maar ik denk wel stuk of 4 hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:04 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
geen daar is ze te breekbaar voor haha![]()
![]()
Hey dat leeftijdsverschil voel je niet natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:04 schreef knagsje het volgende:
[..]
Hoezo? Klimt ze op de leuter van een kleuter
En Guido? Daar moet een piem0l inquote:
Geilneef!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hey dat leeftijdsverschil voel je niet natuurlijk
En ik heb z'n leuter gezien en die is groot genoeg voor een meisje van bijna 30...
Maar L is ook niet degene die steeds op de rem trapt....quote:
De pijn! De pijn!quote:
Niet veel gewend hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En ik heb z'n leuter gezien en die is groot genoeg voor een meisje van bijna 30...
He, ik heb net gegetenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Afbeelding!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Opstaan en doorgaan. Wanneer hij weggaat is hij mijn tranen niet waard. Ik kan wel meejanken met iemand wanneer ik voel dat degene echt verdrietig is. Dat is erg irri zal ik je zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet? Nou, ik wel hoor en hoe.
Maar niet na een ralaaaassssie van 3 weken.
Holy shit, die is in 1 dag 10 jaar ouder geworden.quote:
quote:
2 kakkers bijelkaar iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:05 schreef Olga het volgende:
Alleen zoekt L A ook nog steeds op... En eerlijk gezegd vind ik die twee beter bij elkaar passenMaar G en L samen ziet er ook schattig uit
"Nederland heeft hem van me afgepakt!"quote:
ze zeggen het.....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:06 schreef md89 het volgende:
Heb de hele dag niet op internet gezeten..komt Maik echt terug?
www.secretstory.nl/kijk-live/5/Camera 5quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:06 schreef Kwaliteit het volgende:
iemand weet wat livestream url is van livestream 5 ?
TEAM EINDBAAS!quote:
doorslikken dan!quote:
Ik denk dat ze dan maar moet emigrerenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:06 schreef gniffie het volgende:
[..]
"Nederland heeft hem van me afgepakt!"
doorslikken? Biertje?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
doorslikken dan!
okay foute opmerking, ik weet het![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
doorslikken dan!
okay foute opmerking, ik weet het![]()
lekker!!quote:
Je weet wat ze zeggen over mensen die er veel over praten he?quote:
K wil geen betaalsite!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:07 schreef Darklight het volgende:
[..]
www.secretstory.nl/kijk-live/5/Camera 5
Dabedoelik!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:08 schreef RiftNL het volgende:
Laura wil Guido zijn kipknots alleen Guido durft niet
Gatver spook, nu ga je wel heel erg ver....quote:
Als je maar niet met volle mond praat danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mensen die er veel over praten he?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:09 schreef SIRA het volgende:
Leuk voor Mo dat Maik terug komt. Kheb echt beetje melij met het kind.
Ik was er meer geshockeerd van dat er zoveel mensen Barb Wire hadden gezienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:09 schreef D. het volgende:
Joanna had gisteren een Pamela-pakje aan zeggen ze
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
Als je maar niet met volle mond praat dan
Ach, heel erg ver is nog steeds niet te ver. Ben blij dat ik zo weg moetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gatver spook, nu ga je wel heel erg ver....
je kunt het ook uitzetten hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:10 schreef Roguee het volgende:
Arghhh ingezoomd op dat fakking gekriebel.
Ja en dan? Vinden ze Servio en Guidette terug in bedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dabedoelik!!!
Hophop die alcohol in dat huis
Echt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:08 schreef versabommie het volgende:
Ik denk dat Karim in een bollywod film zat!
Kunnen we een hele liveuitzending naar het gejank van z'n vriendinnetje luisterenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja en dan? Vinden ze Servio en Guidette terug in bed
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:09 schreef SIRA het volgende:
Als je net doet alsof ze al tien jaar samen waren. In een bollywood film hebben gespeeld met zijn tweetjes. Daarna samen nog de tsunami hebben overleefd. Een trio hebben gehad met olympisch goud. Ja, dan krijg ik idd ook wel een beetje medelijdenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:09 schreef SIRA het volgende:
Ze kennen de filmposter, gok ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:10 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik was er meer geshockeerd van dat er zoveel mensen Barb Wire hadden gezien
Ik heb hem gekeken, al zou ik geen verhaallijn meer kennen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |