het tweede deel wel ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
De TT heeft wel veel met de radio te maken he.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:02 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hoe schoon die pan is geworden
fixedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk, daar word ik vrolijker van
Nou, ga leren danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:08 schreef Snuf. het volgende:
Ik volgende week tentamenweek en ik zou nu moeten leren
Snert mits eigengemaakte.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:11 schreef Zokunen het volgende:
Kippensoep of snert?
Moet nog even snel wat eten voor ik al dan niet ga draaien
Jij kunt om 18uquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:11 schreef Zokunen het volgende:
Kippensoep of snert?
Moet nog even snel wat eten voor ik al dan niet ga draaien
Dan beide niet etenquote:
Ja dat dacht ik ook!quote:
Nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Sparta wordt waarschijnlijk weer ingemaakt
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
NietJe zette het zelf in het topic gisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Je zette het zelf in het topic gisteren
Sharr deed mee aan het onderzoekquote:Het is 'gezellig en leuk' om in een groep te werken, het werk is 'niet superzwaar' en er worden genoeg rookpauzes ingelast.
Nogal inb4 sharr inderdaadquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:15 schreef Snuf. het volgende:
Jongeren vinden werkstraffen leuk
[..]
Sharr deed mee aan het onderzoek
Hoax, ik kan niet werkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een keer 2 dagen prullenbakken moeten leegmaken in de binnenstad van Hoornquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
waaromquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een keer 2 dagen prullenbakken moeten leegmaken in de binnenstad van Hoorn
Het werk was niet kut, maar wel beschamend
Ik moest bussen schoonmaken en het park opruimenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een keer 2 dagen prullenbakken moeten leegmaken in de binnenstad van Hoorn
Het werk was niet kut, maar wel beschamend
1 keer benen spreidenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:18 schreef sharr het volgende:
En daarbij kom ik overal onderuit, dus krijg nooit straf
Ik word door jouw username de hele tijd herinnert dat ik avondeten moet gaan makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, je zal niet onder mij uitkomenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:18 schreef sharr het volgende:
En daarbij kom ik overal onderuit, dus krijg nooit straf
Dit ga ik ff downloaden, mooie lijst of niet danquote:The Exploited - Fuck the USA
rob van daal he trut
stef ekkel de woonboot
Frank Van Etten- leef als een zigeuner
The Police - Message In A Bottle
Doble T y El Crok - PePe (Official Internacional Video).
Shpongle - The Dorset Perception
Mooi Wark - Warkende Helden (2009)
mooi wark ~ van het platteland
Mooi Wark - nog 1 flessie bier schat
Mooi Wark - Schijt Aan Regels
4 Tune fairytales - My little fantasy
Cassius - The Sound Of Violence
Reflekt - Need To Feel Loved
René van der Gijp - Geef me hoop Jomanda
Ekrem Jevric Gospoda - Kuca poso .m2t
Dante Thomas - Miss California [HQ]
Jack Skiezo - Voor Jullie
OVC - Represent je buurt
Cypress Hill - Tequilla sunrise
Cypress Hill Latin Thugs
Lasgo - Alone
PAUL VAN DYK "For An Angel"
Alice.Deejay.-.[Better.Off.Alone]
Sonique - It Feels So Good Original 1998 Video Version HQ
Mooi wark zo geil als een bossie siepels
Lynyrd Skynyrd - Tuesday's Gone (studio version)
Niels de vries - 12inch (Rocco vs. Bass-t rmx)
Voor iets anders heb ik een keer 2 dagen vastgezeten op het bureauquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik word door jouw username de hele tijd herinnert dat ik avondeten moet gaan maken [ afbeelding ]Klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rene van der Gijp - Geef mij hoop jomanda?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dit ga ik ff downloaden, mooie lijst of niet dan
Baas Monoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:20 schreef Driepink het volgende:
zo, wie gaat er van mijn aandacht genieten, welke dj bedoel ik dan?
quote:
Ik moest koken in een bejaardenhuis, maar toen kwam ik te laat, dus moest ik naar een ander bejaardenhuis, maar toen hadden ze iemand nodig op de "TD", maar dat was gewoon troep opruimen en toen heb ik een paar dagen lopen lummelen en toen hoefde ik niet meer gr gr.quote:
Hahaha echt geniaalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zeker ook ff op de laptop zetten voor carnaval!
Nee ik heb daar gewerktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wacht. Jij hebt werk? En ook nog eens bij die bazenmeters?
Ik dacht wtf Dj. LoLa crimineel, maar 't is iemand met dezelfde UIquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:22 schreef Ragboer het volgende:
Vertel jullie criminele verhalen in mijn bazentopic, geen verzonnen verhalen aub: De criminelen van FOK!?
Ik omdat ik ongeoorloofd afwezig wasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:23 schreef sharr het volgende:
Ik heb nog nooit een taakstraf gehad, de laatste keer dat ik straf had was omdat ik te laat op school was voor de twaalfde keer
Ik ben dit jaar nog geen een keer op tijd geweest 's ochtends.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:23 schreef sharr het volgende:
Ik heb nog nooit een taakstraf gehad, de laatste keer dat ik straf had was omdat ik te laat op school was voor de twaalfde keer
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:23 schreef sharr het volgende:
Jullie zijn eckt badassquote:
Hier kan ik mee praten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb ook nog nooit een taakstraf gehad
Wij moesten op de basisschool (en dat is voor mij dus al heeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden) altijd een stuk tekst overschrijven als strafwerk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:23 schreef sharr het volgende:
Dat was de eerste zinquote:Wolfgang Amadeus Mozart
Wolfgang Amadeus Mozart is geboren in het stadje Salzburg te Oostenrijk. Nee oud is hij niet geworden, slechts 35 jaar.
Paarden zijn ook fucking engquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:24 schreef Snuf. het volgende:
En ik moest nakomen omdat ik niet naar paardrijden gingMet school gingen we paardrijden en het was het kutste dat ik ooit gedaan hebt en zo een beest ging op mijn voet staan en ik was bang als een noob
Ik ging 2 jaar terug ook met mijn vriendin mee naar dat paard van haar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:24 schreef Snuf. het volgende:
En ik moest nakomen omdat ik niet naar paardrijden gingMet school gingen we paardrijden en het was het kutste dat ik ooit gedaan hebt en zo een beest ging op mijn voet staan en ik was bang als een noob
Liever nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:25 schreef Driepink het volgende:
mono, kans op een klein, misschien anders een heeeeeeeeeel klein beetje terror speciaal voor mij ?
Ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Of je wil stoppen met fappen in de meisjes wc ?
Ik was zo gruwelijk bang he op dat paard echtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ging 2 jaar terug ook met mijn vriendin mee naar dat paard van haar.
Ik vet mans op dat ding stappen.
Begint dat beest opeens te sprinten, gigantische pijn aan mijn ballen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb ook nog nooit een taakstraf gehad
ook helemaal geweldigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:26 schreef Monopoly het volgende:
Driepink, ik gooi er wel een hardstyle plaatje in voor jou
ja ik ook manquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik was zo gruwelijk bang he op dat paard echt
's avonds wat later op de avondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
gelukkig ben jij de dj niet![]()
nee maar terror.. hardcore is ook goed
het is een soort van trance ietsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
's avonds wat later op de avond
Nu zitten we lekker in een tranceflow, moet je niet doorbreken met terror
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben naar Purmerend, spreek jullie vanavond!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben naar Purmerend, spreek jullie vanavond!
VMBO-breezahsletje spottedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:27 schreef Snuf. het volgende:
O ja ik hoorde vandaag een meisje in de gang zeggen: Ja ik was lekker al voor het eerst dronken op mijn 11e. Ik:
Ik ben nog niet wakker, toch was ik om 9:30u al uit bed, dus béétje rustig graag gr gr.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
het is een soort van trance iets![]()
alleen harder, sneller enzo
Sambal brandalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:28 schreef Zokunen het volgende:
Het is toch kippensoep geworden, met een flinke schep (verkeerde) sambal
Hadden alleen nog manis, geen oelek meer
1 woord: luiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben nog niet wakker, toch was ik om 9:30u al uit bed, dus béétje rustig graag gr gr.
Ik heb nog eens zo'n elektromagnetische meter in mijn klauwtjes gehad (het keramische hulsje enzo). En dan een mooi verhaal erbij en alles.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik heb daar gewerkt![]()
En als ik even terug verhuis naar Sliedrecht dan kan ik daar zo weer aan de slag
Die is toch met gernalen?quote:
Er is ook een sambal waar garnalen in verwerkt zijn.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is aan het voorbakken, om 18:15u ga ik afbakken tot zo kusje hai gr.
Ja, sambal trassi.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Er is ook een sambal waar garnalen in verwerkt zijn.
Het is anders behoorlijk duidelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan het amper lezen met dat rood op groen
Nee hoor, dat heet gerechtigheid.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:32 schreef Zokunen het volgende:
Als je ruzie hebt trassi (los) in iemand z'n jaszak doen is erg gemeen trouwens
Trassi los is sowieso enorm smerig. Verwerkt is 't lekker maar zo los is echtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:32 schreef Zokunen het volgende:
Als je ruzie hebt trassi (los) in iemand z'n jaszak doen is erg gemeen trouwens
jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Wist jij dat het 'langsgekomen' is? Inclusief vraagteken?
Groetjes aan je poesjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:34 schreef Driepink het volgende:
jullie krijgen allemaal een "gegroet" van Luna mijn badass poes die hier beetje loopt te chillen
Bij mij echt niet hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het is anders behoorlijk duidelijk
Smakelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:35 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ga bijna dood van de honger hierIk ben koken
Tot vanavond, lieven bloemblaadjes van me![]()
![]()
waarom neem je hem dan ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
Gadverdamme
Ik heb een watermeloensnoepje en dat smaakt echt naar watermeloen. En ik lust helemaal geen watermeloen
ik ook nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
Gadverdamme
Ik heb een watermeloensnoepje en dat smaakt echt naar watermeloen. En ik lust helemaal geen watermeloen
Ofned!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
Gadverdamme
Hemmo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
Gadverdamme
Ik heb Worteltjes met vissticks in mijn maagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
Gadverdamme
Eetzequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:35 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ga bijna dood van de honger hierIk ben koken
Tot vanavond, lieven bloemblaadjes van me![]()
![]()
En u eet het omdat.....?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
Gadverdamme
Ik een kom kippensoep met ~2 tl sambalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Worteltjes met vissticks in mijn maag
Vissticksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Worteltjes met vissticks in mijn maag
ik had 189/189 in die 1 wereld, toen ging een update van mn iphone fout.... alles weg QQquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:38 schreef utopie het volgende:
JAAAA ANGRY BIRDS LEVEL 1-21 HIGHSCORE 89460 3 STERREN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga mee luisterenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:39 schreef Driepink het volgende:
goeie keus mono!
luister je trouwens ook mee morgen naar mijn setje ?
oh en koelkast, zaterdag avond, moet ik dan weer praten ?
dan ben ik al klaarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga mee luisterenIk moet wel werken tot 9 uur, dus half 10 thuis
Medestanderquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Terechte klacht, hier in Nederland moet ook bier bij de Mac komen
Wat voor een goor bier zou dat dan moeten zijn?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Terechte klacht, hier in Nederland moet ook bier bij de Mac komen
Als je geschorst bent dan moet je toch weg blijven van school?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben een keer 2 dagen van school geschorst omdat ik had geblowd op het schoolplein
Ga jij jezelf eens snel verhongeren man, bazensetje hierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef Driepink het volgende:
ik gaat eten, sorry mono, maar ik heb honger!
Ik heb geen auto.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
ga jij ff naar de mac dan,, bezorg je het dan ff hier? groetjens
Maakt niet uit watquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een goor bier zou dat dan moeten zijn?
heb ik op de meet al gedaan remember?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga jij jezelf eens snel verhongeren man, bazensetje hier
Eetzequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef Driepink het volgende:
ik gaat eten, sorry mono, maar ik heb honger!
Myraela stop ns met SCen.quote:
Het zag er ook gewoon ranzig uit zoals iedereen in die toko voer naar binnen aan het schuiven wasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
heb ik op de meet al gedaan remember?
toen had ik uiteindelijk 24,5 uur niets gegeten
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stop eens met een schijnheilige kutuser uit te hangen. Bedankt.
Ik hou ook van jouquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
ja inderdaad, maar zowiezo ziet het er ranzig uit, tenzij je het zelf eetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zag er ook gewoon ranzig uit zoals iedereen in die toko voer naar binnen aan het schuiven was
Vanavond weer skypen he. Popje wil ook meedoenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
he rustig aan jij he, anders kom ik ff langs en geef ik je billenkoek!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mono zn mond zat helemaal onder de sausquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja inderdaad, maar zowiezo ziet het er ranzig uit, tenzij je het zelf eet.. heel stom is dat
jij was ook echt gewoon brakquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono zn mond zat helemaal onder de saus![]()
Ik heb 1 hapje van Ez gepakt en ben snel weer naar buiten gegaan toen
Je moet mij eens een döner zien eten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono zn mond zat helemaal onder de saus![]()
Ik heb 1 hapje van Ez gepakt en ben snel weer naar buiten gegaan toen
Ik had spontaan een buikpijn ontwikkeld die 3 dagen bleef hangenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
jij was ook echt gewoon brak![]()
erg jofel voelde je je niet of wel soms?
Ik had het over zingen, niet over timing.quote:
Nee, dan ben je gewoon een nerd. Nerds vertalen titels.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:50 schreef ToT het volgende:
Ik ben ernstig als kanker als ik zeg: ritme is een danser!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oops Up! wordt nooit meer gedraaid
Boeiuh, beetje lol hebben mag toch wel?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, dan ben je gewoon een nerd. Nerds vertalen titels.
ze is weg bikmek halenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef Driepink het volgende:
myraela blijft gelijk koest als ik dreig met billenkoek, moet ik vaker doen dus![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef Driepink het volgende:
myraela blijft gelijk koest als ik dreig met billenkoek, moet ik vaker doen dus![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef Driepink het volgende:
wil je billenkoek dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Ondertussen zit ik hier wel te verhongeren, omdat mijn ouders allebei op de bank liggen te slapen.
Zelf koken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Ondertussen zit ik hier wel te verhongeren, omdat mijn ouders allebei op de bank liggen te slapen.
ontsnap en kom hier patat eten, zie TTquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
#1111quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:53 schreef Dalando het volgende:
Volgend deel heeft wel een mooi nummertje
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kook bijna elke avond, alleen vanavond wilde mijn moeder koken.
Kanker en lol gaan naar mijn idee niet samen hoorquote:
kom hier eten, krijg je gelijk je welverdiende loonquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kook bijna elke avond, alleen vanavond wilde mijn moeder koken.
Ja tegen de tijd dat ik een mooie PS had gemaakt was dit topic allang vol geweest!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
nu nog in een mooie paint/ps/gif en het is compleet..
ik had beter verwacht van jou
Nee.quote:
Met frikandel speciaal?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ontsnap en kom hier patat eten, zie TT
Dude, dat IS de tekst!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kanker en lol gaan naar mijn idee niet samen hoor
hij vertaalde de tekst..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmmm.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik maak nu een extreem goed gevulde kippen/groentensoep
Maar als je kanker hebt kan een beetje lol wel fijn zijn om je ziekte even te vergeten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dus? Dan MOET ik het leuk vinden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |