SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt, ik heb hem cf gemaakt maar hij speelt soms in de spits. Ik ga geen 10k kaartje CF-ST kopen voor toivonenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:00 schreef Doublepain het volgende:
Toivonen is een prima speler op FIFA 11.. Moeilijk om van de bal te zetten en kan goed koppen..
Haha ja, wilde ik ook al zeggenquote:
Y op het goede moment timen. Voor jou driehoekje. Heeft heel veel zin als je goed timed. Als je verkeerd timed ontstaan er gaten in de muur en daar kan de bal zo doorheen vliegenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef mash_ het volgende:
Misschien een domme vraag... Maar hoe laat je je muur springenZe blijven bij mij altijd gewoon stil staan.
hoezo, wat is er dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:13 schreef Confetti het volgende:
Iemand die op de Xbox zit? Zoek eens naar een IF Walcott RF, 500k BIN. Loopt binnen 30 minuten af.
Alleen via de console opzoeken dus
99 Shooting, zonder enig bewijs van een training card. Dus geen grijze stats die je normaal zietquote:
Heb jij dat gedaan dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
99 Shooting, zonder enig bewijs van een training card. Dus geen grijze stats die je normaal ziet. Hoop dat iemand er intrapt.
Probeer eens dit: Als je ruimte voor je ziet, je stick naar voren... R2 of RT ingedrukt houden en dan op schot drukken.. Dan is het 50/50, vaak springt er zo'n mannetje voor of hij komt op de lat.. Theo heeft daarmee veel mooie goals gemaakt met mijn team..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Stuurver het volgende:
Jammer dat Theo jansen zo traag is want elke vrije trap vliegt er met hem in. (Dzudsak heeft ook een goeie trap maar ik ben met links vrije trappen nemen niet gewend)
Ja, met de WebApp kun je leuke dingen doenquote:
Dus je gebruikt een glitch ofzo?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
99 Shooting, zonder enig bewijs van een training card. Dus geen grijze stats die je normaal ziet. Hoop dat iemand er intrapt.
Zoiets. Op de console zie je iig niet dat hij een training card heeft gehad maar wel dat die 99 shooting heeft. Na 1 wedstrijd is die wel weer terug op de normale waardequote:
Lame.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zoiets. Op de console zie je iig niet dat hij een training card heeft gehad maar wel dat die 99 shooting heeft. Na 1 wedstrijd is die wel weer terug op de normale waarde.
eredivisiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:39 schreef brainbird het volgende:
eredivisie is wel verneukt... geeneens chadli
\Ik heb hem net ook gekochtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mee gespeeld in coach mode, speelt fijn
wat is er mis met chadli?, vind ik beter als george... of nijland...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |