SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt, ik heb hem cf gemaakt maar hij speelt soms in de spits. Ik ga geen 10k kaartje CF-ST kopen voor toivonenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:00 schreef Doublepain het volgende:
Toivonen is een prima speler op FIFA 11.. Moeilijk om van de bal te zetten en kan goed koppen..
Haha ja, wilde ik ook al zeggenquote:
Y op het goede moment timen. Voor jou driehoekje. Heeft heel veel zin als je goed timed. Als je verkeerd timed ontstaan er gaten in de muur en daar kan de bal zo doorheen vliegenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef mash_ het volgende:
Misschien een domme vraag... Maar hoe laat je je muur springenZe blijven bij mij altijd gewoon stil staan.
hoezo, wat is er dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:13 schreef Confetti het volgende:
Iemand die op de Xbox zit? Zoek eens naar een IF Walcott RF, 500k BIN. Loopt binnen 30 minuten af.
Alleen via de console opzoeken dus
99 Shooting, zonder enig bewijs van een training card. Dus geen grijze stats die je normaal zietquote:
Heb jij dat gedaan dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
99 Shooting, zonder enig bewijs van een training card. Dus geen grijze stats die je normaal ziet. Hoop dat iemand er intrapt.
Probeer eens dit: Als je ruimte voor je ziet, je stick naar voren... R2 of RT ingedrukt houden en dan op schot drukken.. Dan is het 50/50, vaak springt er zo'n mannetje voor of hij komt op de lat.. Theo heeft daarmee veel mooie goals gemaakt met mijn team..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Stuurver het volgende:
Jammer dat Theo jansen zo traag is want elke vrije trap vliegt er met hem in. (Dzudsak heeft ook een goeie trap maar ik ben met links vrije trappen nemen niet gewend)
Ja, met de WebApp kun je leuke dingen doenquote:
Dus je gebruikt een glitch ofzo?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
99 Shooting, zonder enig bewijs van een training card. Dus geen grijze stats die je normaal ziet. Hoop dat iemand er intrapt.
Zoiets. Op de console zie je iig niet dat hij een training card heeft gehad maar wel dat die 99 shooting heeft. Na 1 wedstrijd is die wel weer terug op de normale waardequote:
Lame.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zoiets. Op de console zie je iig niet dat hij een training card heeft gehad maar wel dat die 99 shooting heeft. Na 1 wedstrijd is die wel weer terug op de normale waarde.
eredivisiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:39 schreef brainbird het volgende:
eredivisie is wel verneukt... geeneens chadli
\Ik heb hem net ook gekochtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mee gespeeld in coach mode, speelt fijn
wat is er mis met chadli?, vind ik beter als george... of nijland...quote:
Het gaat weer snel jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:48 schreef psychedelicate het volgende:
Krijgt FIFA tegenwoordig om de dag een nieuw topic? Shiiit.
sulejmaniquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:49 schreef brainbird het volgende:
[..]
wat is er mis met chadli?, vind ik beter als george... of nijland...
en chadli hoort ook nog bij de silvers, dus of sulejmani speelt of chadli speelt dan.
Vergeet je condooms niet he!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
sulejmaniMaar die had ook goud moeten zijn
Maarja mijn vriendin komt nu en die vind het niet zo`n goed idee dat ik fifa ga spelenDus tot zondag
Dan eens kijken of ik lens if kan vinden voor minder dan 100k
moet jouw vriendin niet gewoon in de keuken staan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef mash_ het volgende:
sulejmaniMaar die had ook goud moeten zijn
Maarja mijn vriendin komt nu en die vind het niet zo`n goed idee dat ik fifa ga spelenDus tot zondag
Dan eens kijken of ik lens if kan vinden voor minder dan 100k
Ook ja. Maar die heeft nog te weinig laten zien om goud te zijn.quote:
Bizar is dat..bij mij is het echt een fenomeen. Scoort ook nog veel uit kopballen tewijl zijn heading helemaal niet zo goed is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:57 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind El Hamdaoui echt een slechte spits zonde van mn 600 coins![]()
Wel irritant als je elke wedstrijd een geblesseerde speler krijg. IF Wijnaldum,Toivonen en Suarez zijn alle drie geblesseerd
Want Theo Janssen is rechtsbenig?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Stuurver het volgende:
Jammer dat Theo jansen zo traag is want elke vrije trap vliegt er met hem in. (Dzudsak heeft ook een goeie trap maar ik ben met links vrije trappen nemen niet gewend)
Op de XBOX is het met Y. Knop voor steekbalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef mash_ het volgende:
Misschien een domme vraag... Maar hoe laat je je muur springenZe blijven bij mij altijd gewoon stil staan.
Bij mij faalt hij enorm, enige pluspunt is dat hij 1 op 1 wel veel afmaakt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bizar is dat..bij mij is het echt een fenomeen. Scoort ook nog veel uit kopballen tewijl zijn heading helemaal niet zo goed is.
Goed ideequote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:54 schreef broodjeeimetui het volgende:
Iemand nu een potje? Voeg me maar toe: copycat100
Zullen we anders een lijst maken voor in de OP?
Moet je even 1 potje tegen de computer spelen en het daar instellen, dan saved hij het welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:12 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind het zo irritant dat je niet kan instellen wie alle vrije trappen/corners neemt.
Ik weet dat het kan net voor de wedstrijd begint maar dat is dan alleen voor die wedstrijd
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je even 1 potje tegen de computer spelen en het daar instellen, dan saved hij het wel
Ja het is nog steeds niet ideaal. Triest ook dat het probleem er al is vanaf de eerste FUT en er nooit iets aan gedaan is. 1 potje met een ander team (of je kicktaker een wedstrijdje niet opstellen) en hij is alles weer vergeten trouwensquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
![]()
Ik elke keer maar andere spelers selecteren
Naar ja..als ik achter sta quitte ik in het begin wel omdat ik dat wel zo netjes vond, maar aangezien niemand dat bij mij ooit heeft gedaan doe ik het nu ook niet meer. Wel al lang niet meer gehad thoughquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:18 schreef druide het volgende:
Wat is het vervelend als een online wedstrijd vastloopt, en na heel wat PM's beide spelers koppig weigeren om als eerste te quiten.
Xbox?quote:
Ik stond met 2-0 voor maar mijn Spaanse opponent denkt dat ik cheat. Alsof dat kan op de Xbox.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naar ja..als ik achter sta quitte ik in het begin wel omdat ik dat wel zo netjes vond, maar aangezien niemand dat bij mij ooit heeft gedaan doe ik het nu ook niet meer. Wel al lang niet meer gehad though
Je hebt schoten en je hebt schoten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:20 schreef OmniRocket het volgende:
14-5 in schoten .. 1-2 verloren... hij wil er gewoon niet meer in
Bedankt, eens proberen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet je even 1 potje tegen de computer spelen en het daar instellen, dan saved hij het wel
Eriksen IF voor 10kquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:25 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Bedankt, eens proberen.
Wat is trouwens een goede middenvelder voor een eredivisie team? Ik heb nu Toivonen-Affelay-De Zeeuw. Affelay en Toivonen ben ik tevereden mee maar de zeeuw niet
Schaars..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:25 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Bedankt, eens proberen.
Wat is trouwens een goede middenvelder voor een eredivisie team? Ik heb nu Toivonen-Affelay-De Zeeuw. Affelay en Toivonen ben ik tevereden mee maar de zeeuw niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |