abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93647928

Voor FUT beginners:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93648004
Toivonen is een prima speler op FIFA 11.. Moeilijk om van de bal te zetten en kan goed koppen..
pi_93648113
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 17:00 schreef Doublepain het volgende:
Toivonen is een prima speler op FIFA 11.. Moeilijk om van de bal te zetten en kan goed koppen..
klopt, ik heb hem cf gemaakt maar hij speelt soms in de spits. Ik ga geen 10k kaartje CF-ST kopen voor toivonen :P
''Altijd trek in een pilsje''
pi_93648201
Jammer dat Theo jansen zo traag is want elke vrije trap vliegt er met hem in. (Dzudsak heeft ook een goeie trap maar ik ben met links vrije trappen nemen niet gewend)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:07:56 #5
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_93648334
Theo janssen is ook links
pi_93648431
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 17:07 schreef Fenomeno het volgende:
Theo janssen is ook links
Haha ja, wilde ik ook al zeggen ;)
Ik vind een vrije trap aan de rechterkant fijner met een rechtspoot en links met een linkspoot. Ik draai hem dan om de muur heen aan de buitenkant. Wel anders als in het echt :P
Ik neem ze alleen maar met janssen omdat ik z'n aanloop leuk vind :P
pi_93648520
Misschien een domme vraag... Maar hoe laat je je muur springen :P Ze blijven bij mij altijd gewoon stil staan.
pi_93648578
Iemand die op de Xbox zit? Zoek eens naar een IF Walcott RF, 500k BIN. Loopt binnen 30 minuten af.

Alleen via de console opzoeken dus :P
pi_93648702
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef mash_ het volgende:
Misschien een domme vraag... Maar hoe laat je je muur springen :P Ze blijven bij mij altijd gewoon stil staan.
Y op het goede moment timen. Voor jou driehoekje. Heeft heel veel zin als je goed timed. Als je verkeerd timed ontstaan er gaten in de muur en daar kan de bal zo doorheen vliegen :(
pi_93648735
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 17:13 schreef Confetti het volgende:
Iemand die op de Xbox zit? Zoek eens naar een IF Walcott RF, 500k BIN. Loopt binnen 30 minuten af.

Alleen via de console opzoeken dus :P
hoezo, wat is er dan?
pi_93648848
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:16 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

hoezo, wat is er dan?
99 Shooting, zonder enig bewijs van een training card. Dus geen grijze stats die je normaal ziet :P . Hoop dat iemand er intrapt.
pi_93648912
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 17:19 schreef Confetti het volgende:

[..]

99 Shooting, zonder enig bewijs van een training card. Dus geen grijze stats die je normaal ziet :P . Hoop dat iemand er intrapt.
Heb jij dat gedaan dan?
pi_93648963
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Stuurver het volgende:
Jammer dat Theo jansen zo traag is want elke vrije trap vliegt er met hem in. (Dzudsak heeft ook een goeie trap maar ik ben met links vrije trappen nemen niet gewend)
Probeer eens dit: Als je ruimte voor je ziet, je stick naar voren... R2 of RT ingedrukt houden en dan op schot drukken.. Dan is het 50/50, vaak springt er zo'n mannetje voor of hij komt op de lat.. Theo heeft daarmee veel mooie goals gemaakt met mijn team.. :P
pi_93648968
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:21 schreef broodjeeimetui het volgende:

[..]

Heb jij dat gedaan dan?
Ja, met de WebApp kun je leuke dingen doen :) . Alhoewel je de grijze stats wel ziet als je hem via de WebApp opzoekt.
pi_93648969
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:19 schreef Confetti het volgende:

[..]

Dus je gebruikt een glitch ofzo? :?
pi_93649026
Ik hou het wel bij de clean prakrijken ;)
pi_93649059
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:23 schreef mash_ het volgende:

[..]

Dus je gebruikt een glitch ofzo? :?
Zoiets. Op de console zie je iig niet dat hij een training card heeft gehad maar wel dat die 99 shooting heeft. Na 1 wedstrijd is die wel weer terug op de normale waarde ;( .
pi_93649089
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:25 schreef Confetti het volgende:

[..]

Zoiets. Op de console zie je iig niet dat hij een training card heeft gehad maar wel dat die 99 shooting heeft. Na 1 wedstrijd is die wel weer terug op de normale waarde ;( .
Lame.
pi_93649609
eredivisie is wel verneukt... geeneens chadli :(
pi_93649896
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:58 schreef mash_ het volgende:

[..]

Wie koopt er dan ook Toivonen :P
Mee gespeeld in coach mode, speelt fijn :Y
pi_93649909
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:39 schreef brainbird het volgende:
eredivisie is wel verneukt... geeneens chadli :(
eredivisie _O_ chadli :')
pi_93649937
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Mee gespeeld in coach mode, speelt fijn :Y
\Ik heb hem net ook gekocht :P Voor op de bank. Maar was meer omdat ik Toivonen echt :r :r :r vind.
pi_93650019
Krijgt FIFA tegenwoordig om de dag een nieuw topic? Shiiit.
pi_93650033
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef mash_ het volgende:
eredivisie _O_ chadli :')
wat is er mis met chadli?, vind ik beter als george... of nijland...
en chadli hoort ook nog bij de silvers, dus of sulejmani speelt of chadli speelt dan.
pi_93650062
Ze hadden chadli er best in mogen gooien van mij. Toivonen speelt chill in de spits :Y balvast, goede kopper en amper van de bal te krijgen.
pi_93650143
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 17:48 schreef psychedelicate het volgende:
Krijgt FIFA tegenwoordig om de dag een nieuw topic? Shiiit.
Het gaat weer snel ja :P . Rond topic 20 was er nog niet eens een post per dag...
pi_93650156
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:49 schreef brainbird het volgende:

[..]

wat is er mis met chadli?, vind ik beter als george... of nijland...
en chadli hoort ook nog bij de silvers, dus of sulejmani speelt of chadli speelt dan.
sulejmani _O_ Maar die had ook goud moeten zijn :P
Maarja mijn vriendin komt nu en die vind het niet zo`n goed idee dat ik fifa ga spelen :P Dus tot zondag :W Dan eens kijken of ik lens if kan vinden voor minder dan 100k
pi_93650240
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef mash_ het volgende:

[..]

Maarja mijn vriendin komt nu en die vind het niet zo`n goed idee dat ik fifa ga spelen :P Dus tot zondag :W Dan eens kijken of ik lens if kan vinden voor minder dan 100k
Vergeet je condooms niet he!
Micky had inderdaad moeten worden upgegrade naar 75/76 en dan nog een IF van 82.
pi_93650255
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef mash_ het volgende:
moet jouw vriendin niet gewoon in de keuken staan? :P zodat jij fifa kunt spelen :)
pi_93650326
Jammer dat Miyaichi er niet in zit
pi_93650744
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 17:54 schreef Stuurver het volgende:
Jammer dat Miyaichi er niet in zit
Ook ja. Maar die heeft nog te weinig laten zien om goud te zijn.
pi_93650768
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 16:57 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind El Hamdaoui echt een slechte spits zonde van mn 600 coins ;(

Wel irritant als je elke wedstrijd een geblesseerde speler krijg. IF Wijnaldum,Toivonen en Suarez zijn alle drie geblesseerd ;(
Bizar is dat..bij mij is het echt een fenomeen. Scoort ook nog veel uit kopballen tewijl zijn heading helemaal niet zo goed is.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93650819
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Stuurver het volgende:
Want Theo Janssen is rechtsbenig?

edit: oh dat was al gezegd :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93650900
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef mash_ het volgende:
Op de XBOX is het met Y. Knop voor steekbal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93651115
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 18:02 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Bizar is dat..bij mij is het echt een fenomeen. Scoort ook nog veel uit kopballen tewijl zijn heading helemaal niet zo goed is.
Bij mij faalt hij enorm, enige pluspunt is dat hij 1 op 1 wel veel afmaakt.
pi_93652877
Iemand nu een potje? Voeg me maar toe: copycat100

Zullen we anders een lijst maken voor in de OP?

[ Bericht 0% gewijzigd door broodjeeimetui op 04-03-2011 19:03:41 ]
pi_93653264
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 18:54 schreef broodjeeimetui het volgende:
Iemand nu een potje? Voeg me maar toe: copycat100

Zullen we anders een lijst maken voor in de OP?
Goed idee ;)

Fok! Fifa usernames
Xbox 360:
1. Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 :P ) (StijnDa)
Playstation 3:
pi_93653676
Ik vind het zo irritant dat je niet kan instellen wie alle vrije trappen/corners neemt.

Ik weet dat het kan net voor de wedstrijd begint maar dat is dan alleen voor die wedstrijd
pi_93653729
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:12 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind het zo irritant dat je niet kan instellen wie alle vrije trappen/corners neemt.

Ik weet dat het kan net voor de wedstrijd begint maar dat is dan alleen voor die wedstrijd
Moet je even 1 potje tegen de computer spelen en het daar instellen, dan saved hij het wel :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93654006
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Moet je even 1 potje tegen de computer spelen en het daar instellen, dan saved hij het wel :)
_O-
Ik elke keer maar andere spelers selecteren :')
pi_93654050
Wat is het vervelend als een online wedstrijd vastloopt, en na heel wat PM's beide spelers koppig weigeren om als eerste te quiten.
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_93654071
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:18 schreef StijnDa het volgende:

[..]

_O-
Ik elke keer maar andere spelers selecteren :')
Ja het is nog steeds niet ideaal. Triest ook dat het probleem er al is vanaf de eerste FUT en er nooit iets aan gedaan is. 1 potje met een ander team (of je kicktaker een wedstrijdje niet opstellen) en hij is alles weer vergeten trouwens :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93654098
iemand een potje nu?
pi_93654125
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:18 schreef druide het volgende:
Wat is het vervelend als een online wedstrijd vastloopt, en na heel wat PM's beide spelers koppig weigeren om als eerste te quiten.
Naar ja..als ik achter sta quitte ik in het begin wel omdat ik dat wel zo netjes vond, maar aangezien niemand dat bij mij ooit heeft gedaan doe ik het nu ook niet meer. Wel al lang niet meer gehad though :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93654162
14-5 in schoten .. 1-2 verloren... hij wil er gewoon niet meer in :{
pi_93654331
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:19 schreef broodjeeimetui het volgende:
iemand een potje nu?
Xbox?
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:20 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Naar ja..als ik achter sta quitte ik in het begin wel omdat ik dat wel zo netjes vond, maar aangezien niemand dat bij mij ooit heeft gedaan doe ik het nu ook niet meer. Wel al lang niet meer gehad though :)
Ik stond met 2-0 voor maar mijn Spaanse opponent denkt dat ik cheat. Alsof dat kan op de Xbox. :')
pi_93654378
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:20 schreef OmniRocket het volgende:
14-5 in schoten .. 1-2 verloren... hij wil er gewoon niet meer in :{
Je hebt schoten en je hebt schoten. :P Schiet je vaak van afstand?
pi_93654391
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Bedankt, eens proberen.

Wat is trouwens een goede middenvelder voor een eredivisie team? Ik heb nu Toivonen-Affelay-De Zeeuw. Affelay en Toivonen ben ik tevereden mee maar de zeeuw niet
pi_93654518
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:25 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Bedankt, eens proberen.

Wat is trouwens een goede middenvelder voor een eredivisie team? Ik heb nu Toivonen-Affelay-De Zeeuw. Affelay en Toivonen ben ik tevereden mee maar de zeeuw niet
Eriksen IF voor 10k :P
pi_93654639
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 19:25 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Bedankt, eens proberen.

Schaars..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')