Zolang je maar niet over frambozen begintquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeIk heb een pussy!
En... Kan dat?
[..]
Zal ik 'm maar inkoppen?
zondag komt me slecht uit, dan liever maandagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hey Joe![]()
Zondag middag/avond koffie pakken?
Kom maar op, ik laat mn kop graag in je pussyquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeIk heb een pussy!
En... Kan dat?
[..]
Zal ik 'm maar inkoppen?
Ook goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zondag komt me slecht uit, dan liever maandag
Ouch.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom maar op, ik laat mn kop graag in je pussy
echt wel..... als ik zoveel drink dat ik niet meer kan staan dan boeit die film ook niet meer ofzoquote:
Leuke filmquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met Films favo slisser... christian Biel of beel of whatever in The Terminator natuurlijk
Ik weet niet wat ik bij jou moet verwachtenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar verwacht je met mij geen gezelligheid dat je geen initiatief neemt.
Dat is waarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
echt wel..... als ik zoveel drink dat ik niet meer kan staan dan boeit die film ook niet meer ofzo
Mjamquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom maar op, ik laat mn kop graag in je pussy
Christian Bale.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met Films favo slisser... christian Biel of beel of whatever in The Terminator natuurlijk
Frambozen... hele lekkere... hummm voor in the smoooooooooooothiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang je maar niet over frambozen begint
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Frambozen... hele lekkere... hummm voor in the smoooooooooooothie
Ik vind post apolyptische films altijd wel leuk. Bovendien vind ik dit verhaal interessantquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja.... het is met techniek enzo.... A het is weer reclame
Ze liggen in de koelkastquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:11 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang je maar niet over frambozen begint
Ik zal ff kijken of ik nog ergens een tekst van een datingprofiel uit het verleden heb...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:13 schreef Spirit82 het volgende:
Ik weet niet wat ik bij jou moet verwachten
Oeh... Goed plan! Morgen smoothies makenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Frambozen... hele lekkere... hummm voor in the smoooooooooooothie
Neuh.... ik denk niet dat ik heel erg blij in mijn eentje in de stad ben,,,, dan ga ik volgende week met de meiden uit (hoop ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:13 schreef Cue_ het volgende:
straks maar een drankje doen in de stad. wie weet vrolijkt dat wat wat op.
*in nek kriebelt*quote:
Why?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken of ik nog ergens een tekst van een datingprofiel uit het verleden heb...
Breng dat katje maar hier dan.quote:
Dan weet je wat je kunt verwachten.quote:
Dat poesje zit ergens anders, schatquote:
Jij hebt al een poesjequote:
Kloptquote:
Ja okay....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind post apolyptische films altijd wel leuk. Bovendien vind ik dit verhaal interessant
Omdat ik weet hoe ik ze moet behandelen.quote:
Ik wilde rustig beginnenquote:
Jij bent zeker meer van de romcomquote:
Prrrrrquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ik weet hoe ik ze moet behandelen.
Ohquote:
"Ik ben niet te beschrijven. Mij moet je meemaken."quote:
Maar ik heb je al meegemaaktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Ik ben niet te beschrijven. Mij moet je meemaken."
Mag die ook gebruiken? Het past wel bij mijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Ik ben niet te beschrijven. Mij moet je meemaken."
Neuh... ik heb gewoon een zeurbui... en ik heb nog geen schouderklopje gehad ondanks mijn brave sporten van vandaagquote:
Ben niet in een bui voor een quicky, vanavond mag t de hele nacht durenquote:
En blijkbaar was dat onvoldoende om de interesse te wekken.quote:
* tijnbrein geeft Engel een schouderklopje omdat ze goed bezig isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh... ik heb gewoon een zeurbui... en ik heb nog geen schouderklopje gehad ondanks mijn brave sporten van vandaag
Ga je gang!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Mag die ook gebruiken? Het past wel bij mij
Ja... dat iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein geeft Engel een schouderklopje omdat ze goed bezig is
De hele nacht?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben niet in een bui voor een quicky, vanavond mag t de hele nacht duren
Omdat je altijd moet slapen omdat je de volgende ochtend verstandige dingen gaat doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
De hele nacht?
Oj... Dat is lang geleden voor mij.
Dat is ook zo... Maar zaterdag op zondag nacht moet dat kunnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je altijd moet slapen omdat je de volgende ochtend verstandige dingen gaat doen.
Tijdje terug, niet zo lang dat ik t me niet meer kan herinnerenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hele nacht?
Oj... Dat is lang geleden voor mij.
Is dat een uitnodiging?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
Dat is ook zo... Maar zaterdag op zondag nacht moet dat kunnen
Ik wil nooit meer goede vrienden neuken. Ik heb dat een keer gedaan en gelukkig is dat toen goed gegaan. Maar ik ken meer verhalen waarin het fout gaatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tijdje terug, niet zo lang dat ik t me niet meer kan herinnerenHele goede vriendin op een weekend weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |