Achja.. anders was hij met niemand weggegaan.. dus tja tis maar net wat je liever hebtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bummervoor hem en een kutstreek van haar
WOW! Nee echt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De fokker die mee deed in 'take me out'
Dat is erger misschien, maar als je een date zou winnen en dan niet krijgen is ook net leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Achja.. anders was hij met niemand weggegaan.. dus tja tis maar net wat je liever hebt
Uhm moet ik heel hard nadenken.. alweer jaartje geleden ofzo dat dit was.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
WOW! Nee echt?
Welke fokker was dat dan
Ik weet het wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm moet ik heel hard nadenken.. alweer jaartje geleden ofzo dat dit was.
Waarom? Waar slaat dat op?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:35 schreef Cue_ het volgende:
Hij was volgens mij wel door iemand anders opgegeven. En als je zou afzeggen moest je iets van 500 euro dokken ofzo. Echt heel stom
De bijna buurman van Vencoquote:
Blij dat ik mij nooit heb opgegevenquote:
Oh, ik denk van een paar weken terug ofzo een herhalingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm moet ik heel hard nadenken.. alweer jaartje geleden ofzo dat dit was.
Nee ze zijn nu met weer redelijk oude bezigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, ik denk van een paar weken terug ofzo een herhaling
Net was bijna niemand onlinequote:
Heul wel. Ik poste alleen niet hier.quote:
Ja een date met mijquote:
Poedelprijs!quote:
Beter een dode mus in de hand dan tien in het zand....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:42 schreef S95Sedan het volgende:
Jij helemaal![]()
Maakt die je blij met een dooie mus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |