Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei!Klinkt goed
[..]
Is ie er is ie er?![]()
nou, even groot, maar meer scherm..en een stuk platterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Nog erger dan de oude?! die vond ik al zo beestachtig!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei!Klinkt goed
[..]
Is ie er is ie er?![]()
quote:
Eerste vraag: "Mag ik je sleutelbos zien?"quote:
quote:
Ik snap em nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eerste vraag: "Mag ik je sleutelbos zien?"
Plat is toch de beste uitvinding van de afgelopen 10 jaar!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, even groot, maar meer scherm..en een stuk platter
oh, dan hoeft mijn vervolgvraag nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, hij is gelukkig 1.60 breed kwam ik achter toen ik een 1.40 hoeslaken had gekocht![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dan hoeft mijn vervolgvraag niet
Ik wil haar tv niet, ik ben al blij met de mijnequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Om binnen te komen om o.a. de tv mee te nemen
Het gaat niet om het uiterlijk van een product, maar om het gebruik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Plat is toch de beste uitvinding van de afgelopen 10 jaar!
Wat betreft tv's dan he
Ik snapte'em ook niet, maar ik dacht: Ik doe wel gewoon leuk meequote:
Dat snap ik maar zie de o.a.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nu ben ik nieuwsgierig
[..]
Ik wil haar tv niet, ik ben al blij met de mijne![]()
Hmmm, dat is mij nog niet geluktquote:
missquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:45 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX sjeest op een iets te grote bak koffie dit topic binnen. Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Owquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snapte'em ook niet, maar ik dacht: Ik doe wel gewoon leuk mee
Bleek ze een goede bekende te zijn van een oud-collega van me die ik nog regelmatig spreek en zie. En die had haar verteld dat ik allemaal duistere dingen aan m'n sleutelbos heb hangen
Dat zeg ik! Geen ruimteverspilling meer, dus handiger in gebruikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het gaat niet om het uiterlijk van een product, maar om het gebruik.
Sorry, moest ff oude-wijven
Seksgodquote:
Yup, leuke binnenkomer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OwBij het gesprek
Wel grappig ja
Maar dat was toch nog niet zo lang geleden?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:02 schreef summer2bird het volgende:
Ik stapte eens een zaak binnen (slager) vroeg of ik kon solliciteren, moest een papier invullen en werd meteen na een half uur gebeld of ik de volgende dag kon beginnen![]()
Werk er nu nog
Paar maandjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat was toch nog niet zo lang geleden?
Ik heb het telefonische gedaan, belde, vroeg of er werk was voor in de zomer en daar sta ik nu dus nog steedsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:02 schreef summer2bird het volgende:
Ik stapte eens een zaak binnen (slager) vroeg of ik kon solliciteren, moest een papier invullen en werd meteen na een half uur gebeld of ik de volgende dag kon beginnen![]()
Werk er nu nog
Goed toch!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb het telefonische gedaan, belde, vroeg of er werk was voor in de zomer en daar sta ik nu dus nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |