Ja en ik zei t twee uur geleden ook al hoor maar toen werd er overheen geluld.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:28 schreef callie59 het volgende:
[..]
dat wordt al een half uur geschreven in dit topic hoor. maar het slaat alleen nergens op. veel mensen hebben gestemd om zo een ander eruit te werken. dan maakt de vraagstelling geen zak uit.
Kluis was 2400, werd na sanctie gehalveerd = 1200. Daarna missie gefaald -1000 = 200quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:32 schreef digitac het volgende:
ff iets anders, ik zie in 1st post staat karim 200 ¤ hoe komt het ?
2400 / 2 omdat ie zn geheim niet vertelde. En -1000 omdat zn missie faalde.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:32 schreef digitac het volgende:
Hij faalde hard gisterenavond bij zijn missiesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:32 schreef digitac het volgende:
Dat de benzine 1,60 per liter kost DAT is geldklopperij!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Vind ik ook, geldklopperij !
Als niemand weg gaat waarom laten ze mensen dan sms-en.
Ligt dat ook al aan Alphonse ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:35 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dat de benzine 1,60 per liter kost DAT is geldklopperij!
!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:35 schreef RiftNL het volgende:
[..]
ok thanks, had dat allemaal niet mee gekregenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:33 schreef Enyma het volgende:
[..]
Kluis was 2400, werd na sanctie gehalveerd = 1200. Daarna missie gefaald -1000 = 200
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:34 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Op zoek naar een droog stukje stof
quote:
agreequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:35 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dat is waar daar hopen dit soort progamma makers op dat zag je in alle reallife progammas . Dat lieten ze altijd heel vaak net als gister in de live show op tv laten zien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:36 schreef Avalonbird het volgende:
Als Maik terugkomt is er meer kans op sex in het huis en hoe plat ook...sex sells
Je brengt ze nog op ideeënquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:38 schreef callie59 het volgende:
hoe dan ook, ik stem dus nooit meer. gisteren was voor het eerst en nu ik dit weet ook voor het laatst.
verder is het ook een gigantische KUT streek tegenover Jurien en Cynthia. die willen vast ook wel terug.
Je weet toch nog niks? Het staat alleen op telegraaf.nl, en die maken het programma niet. Wacht af!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:38 schreef callie59 het volgende:
hoe dan ook, ik stem dus nooit meer. gisteren was voor het eerst en nu ik dit weet ook voor het laatst.
verder is het ook een gigantische KUT streek tegenover Jurien en Cynthia. die willen vast ook wel terug.
Tis idd oneerlijk tegenover die anderen. Maar laten we niet voorbarig zijn, 't staat niet vast dat hij weer terug het spel in wordt gebracht. Ik denk persoonlijk dat het eenmalig is om afscheid te nemen van Monique.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:38 schreef callie59 het volgende:
Dan zullen ze er wel veel drank in moeten gooien, want zonder drank weinig sex, als ze zich zelf nu al in de WC gaan omkleden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:36 schreef Avalonbird het volgende:
Als Maik terugkomt is er meer kans op sex in het huis en hoe plat ook...sex sells
de wens is de vader van de gedachte toch??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:40 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dan zullen ze er wel veel drank in moeten gooien, want zonder drank weinig sex, als ze zich zelf nu al in de WC gaan omkleden.
Aangezien wij elke keer hetzelfde posten, laat ik jou vanaf nu reageren. Scheelt mij weer typwerk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:40 schreef Enyma het volgende:
[..]
Tis idd oneerlijk tegenover die anderen. Maar laten we niet voorbarig zijn, 't staat niet vast dat hij weer terug het spel in wordt gebracht. Ik denk persoonlijk dat het eenmalig is om afscheid te nemen van Monique.
Maar je krijgt er iig nog benzine voor, en je hoort niet achteraf dat ze toch maar hebben besloten om lucht in de pomp te gooien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:35 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Haha, 't viel me nu ook opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:41 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Aangezien wij elke keer hetzelfde posten, laat ik jou vanaf nu reageren. Scheelt mij weer typwerk.
Nou nee hoor ben niet nieuw...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:40 schreef callie59 het volgende:
[..]
waar heb ik iemand persoonlijk aangevallen in vredesnaam![]()
ben je nieuw op fok ofzo?
Er word je van meerdere kanten verteld dat dit al eerder is gebeurd, je blijft hangen in je mening en valt mensen aan die zeggen dat het nu eenmaal zo gaat, ik kan alleen aangeven dat ik deze manier van discussieren vervelend vind, bij deze dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:27 schreef callie59 het volgende:
onzin. veel mensen stemmen ook om zo iemand eruit te werken. cul argument dus.
laat hem dan alsjeblieft maar wegblijven nog meer gejank dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:42 schreef sjaakspark het volgende:
En dan weer afscheid nemen en Mo weer 24 uur janken. OMG nee hé
Dan zou het nog steeds onzin zijn, dat zij zich zo wil aanstellen is haar probleem.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:40 schreef Enyma het volgende:
[..]
Tis idd oneerlijk tegenover die anderen. Maar laten we niet voorbarig zijn, 't staat niet vast dat hij weer terug het spel in wordt gebracht. Ik denk persoonlijk dat het eenmalig is om afscheid te nemen van Monique.
Ik troost kahaarinquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou nee hoor ben niet nieuw...![]()
kahaarin
Bijvoorbeeld:
[..]
Er word je van meerdere kanten verteld dat dit al eerder is gebeurd, je blijft hangen in je mening en valt mensen aan die zeggen dat het nu eenmaal zo gaat, ik kan alleen aangeven dat ik deze manier van discussieren vervelend vind, bij deze dus.
misschien hebben we ze zelf wel op het idee gebracht met alle speculatiesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:42 schreef delfse het volgende:
Wat zal de redaktie van sst zitten te genieten nu ze lezen denk ik wel mee op fok enz. Ze denken toch nog hogere kijkcijfers vanavond. Ik lees het wel op fok wat er gebeurd is .
Via haar spirituele begeleiders?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:45 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Joanne heeft de code gekregen van de kist bij het zwembad???
Ja misschien dachten ze, alles licht zo dicht bij elkaar qua stemmen. Dus laten we ze er alle drie maar inzittenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:45 schreef Little_Lunatic het volgende:
Als maik in de geheime kamer zit kan hij gewoon terugkomen, jurien heeft er ook 'n nacht doorgebracht.
En die stemmen, men heeft gestemd voor wie men in het spel wilt houden.
Tuurlijk kan me voorstellen dat sommige het niet leuk vinden maar het is en blijft 'n spel.
Ik vind dat die Joanna nog al veel krijgt sinds ze in het huis zit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:45 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Joanne heeft de code gekregen van de kist bij het zwembad???
Bovendien, het verschil was zo klein dat het nu wel enigzins te verklaren is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:45 schreef Little_Lunatic het volgende:
Als maik in de geheime kamer zit kan hij gewoon terugkomen, jurien heeft er ook 'n nacht doorgebracht.
En die stemmen, men heeft gestemd voor wie men in het spel wilt houden.
Tuurlijk kan me voorstellen dat sommige het niet leuk vinden maar het is en blijft 'n spel.
Lol, gevonden? Die kan haar eigen nachtrust niet eens vinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:46 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
nee ze heeft een kaart gekregen of gevonden
bron?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:47 schreef Mylene het volgende:
Maik blijft gewoon in de geheime kamer. Hij keert niet terug. Monique gaat er naar toe zodat ze een nachtje samen kunnen doorbrengen. Morgen vertrekt hij naar Nederland.
live streaming???quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:47 schreef Mylene het volgende:
Maik blijft gewoon in de geheime kamer. Hij keert niet terug. Monique gaat er naar toe zodat ze een nachtje samen kunnen doorbrengen. Morgen vertrekt hij naar Nederland.
"Denk ik"?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:47 schreef Mylene het volgende:
Het eerste deel van je zin was veelbelovendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:47 schreef Mylene het volgende:
Als dit waar is, gaat die Monique nog vaker janken, want als je dat 4uur volhoudt krijg je alles voor elkaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:47 schreef Mylene het volgende:
Geconditioneerde respons?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:48 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Als dit waar is, gaat die Monique nog vaker janken, want als je dat 4uur volhoudt krijg je alles voor elkaar.
Vinden ze daar over 3 maanden n lijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:49 schreef henkbarte het volgende:
Of hij zit in die box buiten.. totdat ze die code hebben gekraakt. Dat denk ik.
arme maik moet zeggen dat ze tot nu toe niet erg slim op me over gekomen zijn dus dan kon het nog wel eens gebeuren dat hij daar de rest van de 10 weken zitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:49 schreef henkbarte het volgende:
Wel kraken voordat de zuurstof op isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:49 schreef henkbarte het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:49 schreef henkbarte het volgende:
Ja precies.. het is dat Philip zich ermee bemoeit, anders had ik het nu al een kansloze missie gevonden. Hij heeft hoop..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:50 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
arme maik moet zeggen dat ze tot nu toe niet erg slim op me over gekomen zijn dus dan kon het nog wel eens gebeuren dat hij daar de rest van de 10 weken zit
Hoop dat het een paar dagen duurt dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:49 schreef henkbarte het volgende:
maar voor hoelang?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:51 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Ja precies.. het is dat Philip zich ermee bemoeit, anders had ik het nu al een kansloze missie gevonden. Hij heeft hoop..
volgens gerard heeft ie toch maar de helft aan hersensquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:51 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Wel kraken voordat de zuurstof op is
ach gerard speelt het goed maar wat dat betreft is hij niet erg slimquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:52 schreef mevrouwdebok het volgende:
ach volgens ge
[..]
volgens gerard heeft ie toch maar de helft aan hersens
ook niet dom anders heb je niet meer dan 1 miljoenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:52 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
ach gerard speelt het goed maar wat dat betreft is hij niet erg slim
Hij heeft gewoon geen hoog IQ, maar is wel iemand die goed is in de praktijk en van aanpakken weet. Dan ben je dus idd niet dom.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
ook niet dom anders heb je niet meer dan 1 miljoen
maar daar hoef je niet slim voor te zijn hoor kijk maar naar jaap van DGK die is ook niet slimquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
Daarvoor heeft hij geen geheimen hoeven te raden..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
essent heeft de kraan dicht gedraaidquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:54 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, volgens mij staan de sluizen nu dicht.
zou tijd worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:54 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, volgens mij staan de sluizen nu dicht.
Jaap is wel slimmer dan al die bewoners daar bij elkaarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:54 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
maar daar hoef je niet slim voor te zijn hoor kijk maar naar jaap van DGK die is ook niet slim
Tsja in andere landen was het immers wel een succesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:55 schreef PiraatPiet het volgende:
Wel lachen dat ze zelf nog steeds denken dat heel Nederland in de ban is van SST
Kon je best eens gelijk in hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:55 schreef Darklight het volgende:
[..]
Jaap is wel slimmer dan al die bewoners daar bij elkaar
als ze toch maar schik hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:55 schreef PiraatPiet het volgende:
Wel lachen dat ze zelf nog steeds denken dat heel Nederland in de ban is van SST
Lol, gelukkig wel, denk dan Mo gewwon 2 kilo kwijt is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:54 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
essent heeft de kraan dicht gedraaid
Maar dan van geluk?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:54 schreef Enyma het volgende:
[..]
zou tijd worden.
Vanavond gaan ze vast weer open
Hier zou het ook veel populairder zijn als de liveshow op een andere tijd/dag was. En de show van half 8 bijvoorbeeld van 7 tot kwart voor 8 zou duren. Maarja daar hebben ze blijkbaar niet genoeg onderzoek naar gedaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:55 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Tsja in andere landen was het immers wel een succes
En ze hadden het programma gewoon op SBS of Veronica moeten zettenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:56 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Hier zou het ook veel populairder zijn als de liveshow op een andere tijd/dag was. En de show van half 8 bijvoorbeeld van 7 tot kwart voor 8 zou duren. Maarja daar hebben ze blijkbaar niet genoeg onderzoek naar gedaan.
als ze niet zulke reactieve mensen erin hadden gestopt. we willen actie zien geen geluierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:56 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Hier zou het ook veel populairder zijn als de liveshow op een andere tijd/dag was. En de show van half 8 bijvoorbeeld van 7 tot kwart voor 8 zou duren. Maarja daar hebben ze blijkbaar niet genoeg onderzoek naar gedaan.
Wat zou jij doen in dat huis? Lekker in de zon aan het zwembad chillenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
als ze niet zulke reactieve mensen erin hadden gestopt. we willen actie zien geen geluier
Ik ga ervanuit dat het eenmalig is en dat hij morgen moet afnokken. Dus dan wordt het weer janken geblazenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, gelukkig wel, denk dan Mo gewwon 2 kilo kwijt is.
[..]
Maar dan van geluk?Ergens hoop ik dat hij niet terug komt, dit hele gezeur zal hoe dan ook overnieuw beginnen als 1 van beide weg moet.
1.694 kost het om precies te zijn net getankt DAT IS GELDKLOPPERIJ, kwartje van kok mag er ondertussen ook wel af!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:35 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wow waar woon je dan? Ik betaal 1.578quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:58 schreef petraa het volgende:
[..]
1.694 kost het om precies te zijn net getankt DAT IS GELDKLOPPERIJ, kwartje van kok mag er ondertussen ook wel af!
Belgie?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:00 schreef bollokus het volgende:
1.52is de benzine hier en bij de goedkopere stations rond 1,48.......
Pfff, ik vind dat zij dan een nachtje bij hem in de geheime kamer mag en pas weer terug in het hok mag als zij getroost is door de psycholoog.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:58 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat het eenmalig is en dat hij morgen moet afnokken. Dus dan wordt het weer janken geblazen
la francequote:
Dan woon ik 6 minuten verder dan jijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:01 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik woon 2 minuten van België af en betaal 1.57 en in Belgi7is gas echt supergoedkoop trouwens
Hehe ZuidWest Brabant toevallig?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:01 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dan woon ik 6 minuten verder dan jij
Leg dan uit..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:56 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
dat is een clue van servio ik weet het zeker
Dat zou best kunnen ja. De bewegingen van het oog proberenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:02 schreef farscapevr8 het volgende:
is die kist te openen als een draaislot? en dan ipv cijfers de richtingen die het oog aangeeft?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:04 schreef Papiergeld het volgende:
Ik heb het slot gevonden!
http://www.masterlock.eu/(...)mbination/OnePadlock
[ afbeelding ]
Uit hoeveel klikjes bestaat de combinatie?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:04 schreef Papiergeld het volgende:
Ik heb het slot gevonden!
http://www.masterlock.eu/(...)mbination/OnePadlock
[ afbeelding ]
Set-your-own combination convenience with 4, 6, 8, 10 or even more movements: its your choice!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Uit hoeveel klikjes bestaat de combinatie?
Thumb control button slides in 4 directions (up, down, left, right) for speed of use.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Uit hoeveel klikjes bestaat de combinatie?
Zouden die getallen uit de kwis van gisteravond er niks mee te maken hebben?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Thumb control button slides in 4 directions (up, down, left, right) for speed of use.
Set-your-own combination convenience with 4, 6, 8, 10 or even more movements: its your choice!
Blijft jammer dat iemand in de regiestoel in zijn eentje ervan geprofiteerd heeftquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dude! had het laatst nog over je coole actie
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Set-your-own combination convenience with 4, 6, 8, 10 or even more movements: its your choice!
Thnx! Vroeg het me af, een even aantal dus, Gerard was steeds met 5 of 7 combinaties bezig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Thumb control button slides in 4 directions (up, down, left, right) for speed of use.
bewegingen van het oog dusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Parels voor de zwijnen, wat de rest betrofquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:07 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Blijft jammer dat iemand in de regiestoel in zijn eentje ervan geprofiteerd heeft
Nah, daar zitten ze niet echt op mij te wachten, of kom je me halen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Parels voor de zwijnen, wat de rest betrof![]()
Ga je ook een keer bij SST langs? Of naar de studio?
Wat stond er ook al weer op dat papiertje dat Guido in z'n kussen had zitten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Joanna schijnt een combinatie te hebben.
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:09 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Wat stond er ook al weer op dat papiertje dat Guido in z'n kussen had zitten?
Neh, ik pasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:09 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nah, daar zitten ze niet echt op mij te wachten, of kom je me halen?
Nee helemaal niet!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)tory__.html?sn=prive
DGK2 bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:13 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Verder nog iets op je todo lijst staan?
Je hebt gestemd op wie je er in wilde houden, je kunt niks claimen imo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verwacht schadeclaims voor Net5 van mensen die een fortuin uitgegeven hebben om Maik eruit te krijgen
Ja, kantoor inrichten, wereldheerschappij claimen. En dan vergeet ik nog een of twee stapjes.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:13 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Verder nog iets op je todo lijst staan?
Als je Maik eruit wil moet je op Alex en Servio stemmenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je hebt gestemd op wie je er in wilde houden, je kunt niks claimen imo.
2 stapjes zijn wietteelt legaliseren en een coffeeshop openen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, kantoor inrichten, wereldheerschappij claimen. En dan vergeet ik nog een of twee stapjes.
Als je het eerste doet hoeft het 2e niet meer hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:15 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
2 stapjes zijn wietteelt legaliseren en een coffeeshop openen?
Dan spreek je je voorkeur uit voor Alex en Servio, je stemt alsnog niemand weg toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als je Maik eruit wil moet je op Alex en Servio stemmen
Drugstoerisme gebeurt niet aan de deurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:15 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het eerste doet hoeft het 2e niet meer he
Haha, nee!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:15 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
2 stapjes zijn wietteelt legaliseren en een coffeeshop openen?
Nee, het is enkel een andere manier van benaderenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan spreek je je voorkeur uit voor Alex en Servio, je stemt alsnog niemand weg toch?
Johan heeft de locatie vast nog wel te huurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Haha, nee!maar dat zou ik best tof vinden. En dan streamcams ophangen
Lol! DHO? DrugsHol Online?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Haha, nee!maar dat zou ik best tof vinden. En dan streamcams ophangen
Dat je dat nog weet, jammer kon een mogelijheid zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:15 schreef Papiergeld het volgende:
natuurrampen: 950
piercings: 3920
Samen code 9503920 = oneven, dus kan niet de combinatie voor het slot zijn
Gewoon een groot distributiecentrum opzetten, en wat taxi's inzettenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:16 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Drugstoerisme gebeurt niet aan de deur
Ik heb snel even het moment opgezocht in de liveshow van gisterenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:17 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet, jammer kon een mogelijheid zijn
Voor ons zeker wel maar technisch gezien stem je er niemand uit, je spreekt je voorkeur uit voor degene die je er in wil houden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:16 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, het is enkel een andere manier van benaderen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:18 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ik heb snel even het moment opgezocht in de liveshow van gisteren
Ja, officieel wel, maar da's alleen maar omdat Net5 ons op die manier aanspreektquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voor ons zeker wel maar technisch gezien stem je er niemand uit, je spreekt je voorkeur uit voor degene die je er in wil houden.
Niets is wat het lijkt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:21 schreef D. het volgende:
Maar wat wil Net5 met deze 'nepperij' bereiken?
Of moet ik berijken zeggen?
Beide. Ik ben nieuwsgierig of de geruchten kloppen en naar de reakties van de andere bewoners. Verder vind ik de evt. terugkomst van Maik niet zo interessant.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Technisch of menselijk gezien? Maw: wat vind je leuker: gestuntel of de deelnemers?
Ik wil niet door Alphons getrokken wordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:22 schreef Darklight het volgende:
ze doen het tijdens de show, zal wel om kijkers trekken gaan
Hmm, als het zo is dat Maik terugkomt zijn we iig genaaid....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil niet door Alphons getrokken worden
Maar nu gaat er volgende week toch niemand meer stemmen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt.In de vorige delen in andere landen zijn er ook dergelijke acties geweest.
Pff, gezapig zooitje op de streams:
[ afbeelding ]
Alleen de stemmers hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, als het zo is dat Maik terugkomt zijn we iig genaaid....
Weet ik niet, wie weet beloven ze dat dit eenmalig is?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Maar nu gaat er volgende week toch niemand meer stemmen?
Ik sowieso niet, maar de mensen die het gisteren nog wel deden omdat ze dachten hun stem te doen gelden
Lol, en de kijkers die dat gejank aan hebben gehoord misschien?quote:
Bij Servio nog meer denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:25 schreef Chanel5 het volgende:
Stel dat Maik terug in het spel komt dan is dat voor 1 bewoners heel erg leuk, Mo dus.
De rest zal zich afvragen hoe dit zo maar kan.
Was Alex degene geweest die gister het huis had moeten verlaten en die zouden ze terug hebben laten komen dan zou de impact veel groter geweest zijn
Mij maken ze niets meer wijsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet ik niet, wie weet beloven ze dat dit eenmalig is?
[..]
Hm, nouja, een beetje danquote:Lol, en de kijkers die dat gejank aan hebben gehoord misschien?
Sorry dat ik het zeg, en het is niks persoonlijk tegen wie dan ook. Ik vraag me af wie er dommer is Net5 of welk ander bel/sms spelletje op tv ook, of de personen die er aan mee doen. We weten al jaren dat er met dit soort dingen gerotzooid wordt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Maar nu gaat er volgende week toch niemand meer stemmen?
Ik sowieso niet, maar de mensen die het gisteren nog wel deden omdat ze dachten hun stem te doen gelden
Geen idee, ik hoop 1 nacht, misschien komt hij wel permanent terug. Vanavond in de uitzending zullen we het wel meemaken, ik niet want ik moet weg, maar ik vertrouw op de COS, lees morgen wel bij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:26 schreef Darklight het volgende:
Maar hoelang blijft die? 1 nacht? en er moet wel wat drank vloeien vanavond
Laat 'ie dan maar een week in de geheime kamer zitten, terwijl eMo troostsex heeft met Philip of zoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:29 schreef Darklight het volgende:
Maar het is niet dudielijk wanneer die weer komt:
Maik verblijft in de Geheime Kamer in het huis en kan alles in het huis volgen. Wanneer hij Monique weer in zijn armen kan sluiten, blijft nog een verrassing...
Dat is ook maar een gerucht toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:29 schreef Darklight het volgende:
Maar het is niet dudielijk wanneer die weer komt:
Maik verblijft in de Geheime Kamer in het huis en kan alles in het huis volgen. Wanneer hij Monique weer in zijn armen kan sluiten, blijft nog een verrassing...
De impact van Servio weg zou dus veel groter zijn geweest, dan was er ook een soort van strijd ontstaan omdat Gerard en Alex zich dan machtiger hadden gevoeld, als hij dan opeens weer binnen was komen wandelen had dit een hele grote impact gehad denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar een groot deel van de bewoners wilden Servio niet kwijt en Alex wel.
nee staat in de Telegraaf:quote:
Oh noes, zet de wc rollen voor Mo dan alvast weer klaar...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:30 schreef Darklight het volgende:
Ze zullen vanavond wel aan de bewoners laten zien dat Maik die kamer ingaat, en dan gaan ze natuurlijk gissen of die terugkomt, en wanneer
Klopt. Maar zelf met gerotzooi in het achterhoofd is er uiteindelijk altijd een uitslag.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:27 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, en het is niks persoonlijk tegen wie dan ook. Ik vraag me af wie er dommer is Net5 of welk ander bel/sms spelletje op tv ook, of de personen die er aan mee doen. We weten al jaren dat er met dit soort dingen gerotzooid wordt.
gerucht.... nee het staat in de telegraafquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:31 schreef Darklight het volgende:
[..]
nee staat in de Telegraaf:
Vanavond is te zien hoe Maik in plaats van naar Nederland te komen, in de Geheime Kamer verdwijnt.
Op de vraag of het maar een gerucht is antwoordt jij 'nee staat in de Telegraaf' ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:31 schreef Darklight het volgende:
[..]
nee staat in de Telegraaf:
Vanavond is te zien hoe Maik in plaats van naar Nederland te komen, in de Geheime Kamer verdwijnt.
Ik denk het ergste bij Servio. Hij zal ik hem nu wel haten daar heeft de pisnicht geen moeite mee. Hoewel Maik is bi dus je weet het nooit als Guido een keer verdwijnt wil de pisnicht toch iemand hebben waar die zich op kan storten dat klonk ook zo vriendelijk naar zijn man toen die zei dat die Guido wel zag zitten. Dan komt er een catfight met Moniquequote:
Oke mee eens, ik dat beide impact zouden hebben gehad, alleen op een andere manier.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De impact van Servio weg zou dus veel groter zijn geweest, dan was er ook een soort van strijd ontstaan omdat Gerard en Alex zich dan machtiger hadden gevoeld, als hij dan opeens weer binnen was komen wandelen had dit een hele grote impact gehad denk ik.
tja het is wel leuk maar Big Brother 1 was natuurlijk het beste. Als er bij jullie een exit was, dan stonden er gewoon een paar 100 fans buiten te wachten, en iedereen weet wel over wie je het hebt, als je over Bart, Sabine, Ruud, en Willem begint. Dat zal nu wel anders zijn. Wie weet over een jaar nog wie Guido, Maik, en Laura zijn? Niemand, behalve wij FOK!kers, toch!quote:
laura gaa ik wel onthoudenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:33 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
tja het is wel leuk maar Big Brother 1 was natuurlijk het beste. Als er bij jullie een exit was, dan stonden er gewoon een paar 100 fans buiten te wachten, en iedereen weet wel over wie je het hebt, als je over Bart, Sabine, Ruud, en Willem begint. Dat zal nu wel anders zijn. Wie weet over een jaar nog wie Guido, Maik, en Laura zijn? Niemand, behalve wij FOK!kers, toch!
Geloof me, de Telegraaf is nergens van op de hoogtequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:33 schreef Darklight het volgende:
Ja Telegraaf zal wel op de hoogte zijn van die gebeurtenissen in het huis, en wanneer die precies weer terugkomt
smakelijk!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:33 schreef Inodder het volgende:
Jo mensen.
Zijn ze vadertje en moedertje aan t spelen?
[lurk/eet modus]
Elke plank in de karwei zal me ook aan haar laten denken.quote:
Dat vraag ik me afquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:33 schreef RobbieBoy het volgende:
. Dat zal nu wel anders zijn. Wie weet over een jaar nog wie Guido, Maik, en Laura zijn? Niemand, behalve wij FOK!kers, toch!
Veel erger is het dat ik er naar moet kijken van meneer Ziggo....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarom ligt laura nou guido te kriebelen ,er is niemand bij
Precies, het effect van Maik terug is niet zo groot, Mo en een paar van de andere dames blij, er zijn er een paar die gaan denken dat Mo en Maik voorgetrokken worden en enkelen zullen zich tegen hem gaan keren want weg is weg immers.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke mee eens, ik dat beide impact zouden hebben gehad, alleen op een andere manier.
ja, volgens mij had je iets gemist nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:34 schreef Stranger het volgende:
Zitten ze nog maar met 4 in dat huis ofzo?
maar dan hebben we de kans om ze er tegelijk uit te sturenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, het effect van Maik terug is niet zo groot, Mo en een paar van de andere dames blij, er zijn er een paar die gaan denken dat Mo en Maik voorgetrokken worden en enkelen zullen zich tegen hem gaan keren want weg is weg immers.
sharon is gewoon een luchtige holandse meid.... tof toch!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:35 schreef MargrietV het volgende:
Sharon is zeker niet de beroerdste om handen uit de mouwen te steken, kun je niet van elke speler zeggen.
Ik denk nog steeds dat Maik mag blijven als iemand kiest vrijwillig weg te gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:36 schreef D. het volgende:
Misschien zetten ze Maik wel terug, maar dingt ie niet meer mee naar de winst.
Ja, ik verzin wat zaken die het enigzins eerlijker maken
dat kan niet, breekt de steun afquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:36 schreef bamby het volgende:
Zou het gewoon niet zijn dat maik terug keert op de plasma tv, om een boodschap door te geven.
quote:
Na refreshen heb ik er weer 4quote:
Ah, dat zou ook kunnen. Dat ie daar moet wachten tot iemand vrijwillig gaatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Maik mag blijven als iemand kiest vrijwillig weg te gaan.
Ze hebben toch een alliantie met dat programma, of verzinnen ze dat die terugkomt, en is het helemaal niet waarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:34 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Geloof me, de Telegraaf is nergens van op de hoogte
Nee, geen tijd, keuze is per direct. Kijken of Monique opeens Sofia eruit probeert te lullenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dat zou ook kunnen. Dat ie daar moet wachten tot iemand vrijwillig gaat
Maar 2 weken in de geheime kamer zal ook geen feest zijn
Mwah, Maik gaat zich daar niet druk om maken, hij krijgt immers een 2e kans, alle dames hebben gezien hoe erg het huispoppetje werd getroffen door het vertrek dus denk ik dat niemand zich daar nog een keer aan wil branden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:35 schreef snetje het volgende:
Laura en Jo gaan hem dan knijpen ...want die hebben Maik genomineerd
er zal toch ergens een kern van waarheid in zittenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:38 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze hebben toch een alliantie met dat programma, of verzinnen ze dat die terugkomt, en is het helemaal niet waar
klopt, samenwerking, telegraaf, prive en sstnlquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:38 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze hebben toch een alliantie met dat programma, of verzinnen ze dat die terugkomt, en is het helemaal niet waar
Gaat Monique vrijwillig wegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Maik mag blijven als iemand kiest vrijwillig weg te gaan.
Nee, 4, waarvan meestal 2 keer dezelfde setting te zien isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:37 schreef Stranger het volgende:
[..]
nou ja, eigenlijk zijn er toch sowieso maar 2?
te makkelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:39 schreef bamby het volgende:
![]()
[..]
Zat er op te wachten toen ik het zelf na las
BB6: "de man van Monique die in de derde week problemen had met de (weliswaar tendentieus) weergegeven relatie met Tijn. Hij toog naar Aalsmeer en Monique bleef uiteindelijk na briefwisseling met haar familie. De Telegraaf had al gemeld dat ze naar huis was gegaan en moest rectificeren."quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:38 schreef Darklight het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:40 schreef RiftNL het volgende:
Zou deze schandknaap ook erin komen?
[ afbeelding ]
Jij hebt er 4quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:39 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat je de stream rechtsboven mistte, want die is het spannendst.
Dan kan Servio de daad bij zijn woord voegen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ijdele hoopquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan kan Servio de daad bij zijn woord voegen!Hij zei toch dat hij er liever uit was gegaan?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan kan Servio de daad bij zijn woord voegen!Hij zei toch dat hij er liever uit was gegaan?
en daarom vind ik dat ze haar het huis uit moeten halen, dit is niet normaal meerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:40 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Kind heeft echt dikke shit meegemaakt vroeger denk ik kan gewoon niet anders.
wie is Shannon?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:41 schreef paddy het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af wat Shannon nu over Gerard en Alex zei. Is die dubbel spel aan het spelen?
Sharon bedoel je?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:41 schreef paddy het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af wat Shannon nu over Gerard en Alex zei. Is die dubbel spel aan het spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |